איסטבורן 15.7.2012

טיול בקנטרברי - תחילת שבוע חדש

אין דרך טובה יותר לפתוח שבוע מאשר טיול באחת הערים המקסימות באנגליה.Smileys

היום בבוקר קמנו כולנו לארוחת בוקר זריזה ולאחריה יצאנו ישירות לנסיעה של שעתיים עד  לעיר המרהיבה ביופיה קנטרברי-.Smileys

קנטרברי (Canterbury) היא עיר במזרח מחוז קנט בדרום מזרח אנגליה המפורסמת בעיקר בזכות הקתדרלה שבה ובזכות היותה מושבו של הארכיבישוף מקנטרברי ראש הכנסייה האנגליקנית.

זכינו לראות את בית הספר העתיק ביותר באנגליה ולהתרשם מהעיר הציורית במיוחד...

אחרי הסתובבות קצרה וארוחת צהריים, נכנסו למוזאיון קנטרברי המספר את סיפור העיר בצורת תעלומה עם המון בובות ודמויות קופצות- ממש כמו לראות אגדה, וכמובן שבסיום הסיור במוזיאון הלכנו לעשות עוד קצת שופינג....Smileys

חזרנו כולנו מרוצים ,עם הרבה קניות ועייפים....

מיד אחרי ארוחת הערב העברנו ערב פעילות קבוצתית שסיכם את חוויות השבוע החולף והכין את הילדים לקראת השבוע המתקרב עלינו לטובה!!

חלק מהילדים ממש התקשו להאמין שעבר כבר שבוע שלם מאז הנחיתה!!!Smileys

כל הילדים סיכמו את השבוע כשבוע חווייתי ומאוד מגבש,  כאשר אחת החוויות המשמעותיות ביותר הייתה הביקור בלונדון וגם לימוד מילה חדשה ברוסית- "צ′יריפכה"- שפירושה  ברוסית צב ומאז כולם משתמשים בה כמילת סלנג מקומית..Smileys

מזג האוויר כאן מתחמם במיוחד ומתחילים להרגיש שמדובר בקיץ של ממש...(של האנגלים כמובן..)

ממחר חוזרים לשגרה, כאשר שיעורי האנגלית עוברים להיות מהצהריים ובבקרים יהיו פעילויות שונות ומגוונות. מחר בבוקר נהיה באיסטבורן העייירה על חוף הים וליד המזח..

שולחות לכם חיבוקים חמים ונשיקות מהילדים...