איסטבורן 15.7.2012

יום שבת בלונדון ויום שביעי לסאמר סקול !!

אהלן הורים יקרים ושבוע טוב !!

חזרנו לא מזמן מיום שלם בלונדון היפה, שכול-כולה הכנה אחת גדולה לאולימפיאדה.Smileys

בכל מקום שבו הלכנו - דגלים, הכנות, צעיפים וחולצות.. ההתרגשות בשיאה ולנו יש את המזל להנות מהאווירה..

התחלנו את יומנו בנסיעה של שעתיים וחצי באוטובוס קומתיים (התמזל לנו המזל

לשבת למעלה !) בדרכים יפות, מלאות בירוק, עצים, פרחים והרבה שחפים..

הגענו בסביבות עשר וחצי בבוקר למרכז לונדון, ראינו את ה′ביג-בן′, הסתובבנו ליד ארמון המלכה ולא כל-כך נצלחנו לראות את חילופי המשמרות של השומרים הקשוחים בגלל שהיה יותר מדי צפוף באנשים..
משם המשכנו לארוחת צהריים (כל ילד קיבל וואוצ′ר שיכל לבחור איפה לקנות איתו ומה לאכול-המגוון היה גדול..) ואיך לא- לקניות כמובן..

לאחר שעתיים חופשיות וקניות מטורפות של כל הילדים ב - m&m, נפגשנו שוב כולנו והלכנו לראות את המוזיאון הבריטי הגדול והמרשים !Smileys

( ביום רביעי נהיה שוב בלונדון בביקור במדאם-טוסו ובמחזמר: we will rock you !! )

משם התחלנו את דרכנו חזרה לאיסטבורן, שוב בנסיעה ארוכה עם נופים יפים ועדיין כולם מנסים לעכל את הנהיגה בצד שמאל של הכביש - הכל הפוך וקשה להתרגל, בעיקר בכיכרות - כולם בטוחים שהנהג טעה והנה עוד מעט יחזור למסלול - אך לא..זה אנחנו שלא רגילים..

כעת חלק מהילדים רואה את הסרט :′גברים בשחור′, הבנים משחקים כדורגל, חלק נוסף רובץ בחדרים ועייף מהיום הגדוש והארוך וחלקם כבר ישנים... (השעה 21:10 אצלנו..)

מחר בבוקר נסע לראות את אחד המקומות הקדושים לנצרות, עם נוף יפה, כנסיות ועוד כל מיני
הפתעות..Smileys

ביום שני, הילדים יחזרו ללמוד אנגלית כרגיל, רק שבמקום בבוקר זה יהיה בשעות אחר הצהריים וכל בוקר תהיה לנו פעילות אחרת נחמדה וכיפית..  Smileys

ורגע לפני שנסיים, נזכיר לכם כמה אנחנו נהנות מהילדודס, אנחנו יודעות כמה הם נהנים פה ולא להאמין
שמחר כבר מתחיל שבוע חדש..

מזג האוויר פה מתחמם ומסביר פנים, כמה כיף, כמה נעים !!  Smileys

שבוע טוב ולהנאתכם מספר תמונות...