בידלס 11.7.2011

פיטרספילד

היי,

היום קמנו מאוחר (איזה כיף - אין לימודים..) ואכלנו פרוסות עם שוקולד!! Smileys הכי ישראלי בעולם..

הבוקר עבר בעצלתיים ואחרי ארוחת צהריים החלטנו לקחת צ′אנס עם מזג האוויר ויצאנו ברגל לפיטרספילד - העיירה הקרובה לבידלס, מרחק של כ- 20 דקות ברגל. Smileys

כשהגענו, הילדים פשוט השתגעו Smileys וביקרו בכל חנות אפשרית בעיר..

שעתיים של שופינג עשו את שלהן ואחרי שכולם התאספו בנקודת המפגש, התכוננו לצאת לדרך חזרה לבידלס אלא שבדיוק אז התחיל לרדת גשם

מ-ט-ו-ר-ף!!!  Smileys

מיכל, משי, ענבל, שרון מ. וגל החליטו שזה הזמן המושלם לקנות מטריות.. הן קיבלו אישור להיכנס לחנות הקרובה. חיכינו שהן יחזרו וגילינו ששרון וגל נעלמו.. בדיוק כשהתחלנו לדאוג מצאנו אותן.. נגמרו המטריות בחנות המדוברת אז הן החליטו לחפש חנות אחרת.. Smileys

עם כל הדרמה הזו, עד שיצאנו חזרה לבידלס כבר עבר הגשם... Smileys

בערב היה אמור להיות מוקרן סרט אבל חווינו קצת בעיות טכניות Smileys, ולקח זמן עד שהצליחו לפתור אותן אז הסרט התחיל באיחור אבל היה שווה לחכות - אל תתעסקו עם הזוהאן הוא אחד הסרטים אם לא ה-! תודו!

וזהו..
מתרגשים לקראת מחר - טיול של יום שלם לברייטון!! Smileys (אחת הערים האהובות לי בעולם!!)