שיפלייק שלושה שבועות - 10.7.2011

פגישת הכירות עם המכשפה הטובה, הרעה ועם ג′סטין ביבר!!

הורים יקרים שלום !

אתמול עבר עלינו יום אדיר מלא בחוויות וכולו בשפה האנגלית.

אחר הצהריים נסענו ללונדון, עיר האורות.

הגענו למוזיאון השעווה המפורסם מדאם טוסו !!!

חיכו לנו שם בלבוש חגיגי וחיוך תמידי מיטב מפורסמי העולם. פגשנו את בארד ואנג′לינה, את מרלין מונרו, ליידי גאגא, בריטני ספירס, איימי ווינהאוס, בית המלוכה הבריטי לדורותיו וכל מנהיגי העולם!
ראינו, צילמנו, הצטלמנו והרגשנו שאנחנו ממש נוגעים בכוכבים.

היינו גם במוזיאון הפחד !!

שבו בחושך מוחלט חיכו לנו דמויות שחלקן משעווה וחלקן התבררו כאנשים אמיתיים שניסו להפחיד אותנו !

המשכנו למיצג המדהים SPIRIT OF LONDON שהוא בעצם היציאה מהמוזיאון, חיכו לנו מוניות נעות ונאות, ולפני שהספקנו להבין מה קורה נכנסנו לתוך ההיסטוריה של אנגליה וחווינו אותה בעזרת דמויות ואפקטים מרהיבים. מומלץ!!

משם המשכנו לתאטרון וראינו את המחזמר המדהים WIKED שמגולל את הסיפור שמאחורי הקוסם מארץ עוץ. הכרנו מקרוב את המכשפה הרעה מהמערב והתברר לנו שהיא בעצם מכשפה טובה ושהקוסם המפורסם כלל איננו קוסם... הדמויות רקדו, שרו, ועופפו באוויר.

התפאורה הייתה מדהימה והתחלפה עשרות פעמים, והתזמורת ליוותה את כל המחזמר.
נהננו מאד ויכולנו להשאר אפילו עוד!

חזרנו לשיפלייק שמחים, אך עייפים מאד וכבר באוטובוס, נרדמנו.