שיפלייק שלושה שבועות - 10.7.2011

London !!

יום שבת נעים הורים יקרים !Smileys
היום היינו בל-ו-נ-ד-ו-ן !!!
איזו התרגשות, איזו עיר יפהיפיה ואף התמזל מזלנו והיה לנו מזג אויר פנטסטי !
התחלנו את סיורנו בשיט קצר ונעים בנהר התמזה, ראינו את גשר לונדון המפורסם, את גלגל הענק, ומקומות שבהם צילמו סצנות לסרט הארי פוטר !Smileys
ירדנו מהשיט ישירות לביג בן, צילמנו והתרשמנו מגובהו ומעיטורי הזהב, למדנו שפעם לפני הרבה שנים כיוונו אותו בצורה ידנית!   משם המשכנו אל בניין הפרלמנט המרשים ולכנסיה שבה התחתנו וויל וקייט !   מול בניין הפרלמנט נתקלנו במחאת אוהלים ושמחנו לראות שלא רק בארץ יש מחאת אהלים בימים אלה...Smileys
עצרנו לאכול בפארק ג′יימס ומרחוק שמענו תהלוכה מתקרבת, רצנו מהר וראינו שלא פחות ולא יותר כי מדובר בתהלוכת משמר בית המלוכה - התזמורת ניגנה, סוסים מלכותיים ועליהם פרשים שליוו בצהלה !
עברנו בכיכר גדולה וססגונית שבה הוצב שעון העצר לקראת האולימפיאדה הקרבה שתתקיים בלונדון ב- 2012

אח"כ המשכנו לחלק הכי הכי חשוב שהילדים חיכו לו עוד מהארץ - שופינג בלונדון! הילדים קנו מתנות לעצמם ובעיקר לחברים ולמשפחה, והתרשמו מהאווירה הלונדונית - הצטלמו עם אומני רחוב, ראו הופעות רחוב, אכלו אוכל מקומי וחזרו עייפים אך מרוצים מאד.

חזרנו לשיפלייק לארוחת הערב והמשכנו לערב רגוע במחנה.

לקראת הלילה הייתה הפסקת חשמל Smileys(אל דאגה, הייתה תאורת חירום בבינייני המגורים!) והחבר′ה ניצלו את העניין והסבירו לנו שזו סיבה טובה לא ללכת לישון ולאחר את שעת כיבוי האורות.. Smileys
בסוף הם הצליחו לשכנע את כולם ונשארנו ערים מאוחר מהרגיל לפטפט כולם יחד ול"מסיבת פיג′מות".
החשמל חזר בסביבות חצות והלכנו לישון.