ברייטון 3.7.2011

לילה אחרון בבריטון :(

שלום לכולם !!! Smileys

מצטערים שלא דיברנו איתכם אתמול , היו לנו יומיים עמוסים ביותר ועכשיו אנחנו יכולים לספר לכם עליהם...

אז אתמול היה היום האחרון במסגרת השיעורים והפעילויות במרכז. התחלמן את הבוקר בפרידה ממגוון הפעילויות שליוו אותנו בשבועיים הללו : בריכה , טניס , קריקט , כדורסל , כדורגל , סרטים ועוד.. Smileys

חלקנו אפילו אימצו חלק מהתחביבים ומתכוונים להמשיך לפתח את כישוריהם בארץ !!

לאחר מכן התקיימו שיעורי האנגלית האחרונים ולרובנו היה קשה להיפרד מהשפה שכבר התחלנו לחבב..

אחרי הפרידות הגיע ערב פרידה ישראלי של כל הקבוצה , את הערב אירגנו שלי וקרן המדריכות והוא היה בסגנון האוסקר , היה פרס על התירוץ הכי מוצלח, הניצחון הכי מוחץ, פרס על ההסברה הישראלית ועוד .. Smileys

היה מרגש מאוד והיה קשה להפנים שזה עוד מעט נגמר.. Smileys

לאחר מכן היה לנו טקס סיום עם המורים והילדים בכיתות , חילקו לנו תעודות סיום , לחלקנו תעודות הצטיינות וכמובן זכינו לראות שכמעט כולנו השתפרנו ביותר מ-10 נק′!!

ואחרי האושר בקבלת הציונים פצחנו בדיסקו שלא נראה כמותו אפילו בישראל !!! היום בבוקר קמנו מוקדם, אכלנו ארוחת בוקר ויצאנו ללונדון.

המזג אוויר קצת הקשה עלינו כיוון שהיה גשם חזק אבל בכל זאת התגברנו ושטנו שייט מקסים כל נהר התמזה וראינו את כל האתרים החשובים דרך החלון, אחרי השייט המשכנו לביג בן ולכנסיה הסמוכה שבה נישאו וויליאם וקייט !!

אחר כך השמש יצאה וחייכה אלינו והמשכנו לאזור ממש נחמד בתוך לונדון שנקרא קובנט - גארדן .

המרום שופע חנויות , מסעדות ,שווקים והופעות רחוב והיה ממש כיף לטייל שם !!

אחר כך חזרנו לבריטון לאכול ארוחת ערב ועכשיו אנחנו בערב אחרון וכיפי במיוחד - ערב קריוקי !!

זהו רק עוד קצת ואנחנו מתראים ... Smileys

חשוב לזכור שאנחנו יוצאים מכאן מחר בשעה 22:30 בלילה ונוחתים בשני בבוקר ב-
5:20  בישראל !!

מחר אנחנו מטיילים בעיירת חוף במרחק של שעה מברייטון .

העיירה נקראת פורטסמות ושם נלך למוזיאון טבע ועוד שלל הפתעות !! Smileys

זהו עוד פחות מ-48 שעות ואנחנו בבית !!!