Y Country Camp 26.7.2010

מייל מפורט על כל עלילותינו במהלך היומיים האחרונים

שלום לכל ההורים היקרים,

כפי שהבטחנו, אנו שולחות לכם מייל מפורט על כל עלילותינו במהלך היומיים האחרונים..
אז ככה:

אחרי שנפרדנו מכם, ירדנו לאולם היוצאים ומשם קיבלנו אוטובוס למלון כפר המכבייה ברמת- גן.
זה היה מלון מ-ד-ה-י-ם !!! ממש חמישה כוכבים,
אומנם הגענו לשם רק ב- 5 וחצי בבוקר, אבל הספקנו להינות ממש.

הילדים התחלקו לחדרים של שלושה או ארבעה, כולם היו מרוצים מאוד !
חלק עשו מסיבת פיג′מות ולא ישנו בכלל וחלק ישנו קרוב לשלוש שעות. (כן, זה הרבה..). :)

בבוקר אכלנו ארוחת בוקר מפוארת ביותר - עם מאכלים מכל סוג ומכל טוב.
ב-11:00 בא אוטובוס לקחת אותנו לשדה תעופה, ומשם טיפל בנו בחור נחמד בשם ברנרד,
שקיצר לנו את התור לדלפק הטיסה, וקיבלנו ממש דלפק משלנו. מעבר לכך, היו גם ילדים
שלא נמצא להם מקום על הטיסה (כי היא הייתה מלאה) אז הם זכו למושבים במחלקת ה"ביזנס" !!!
כולם קינאו בהם מאוד :-) גם אנחנו..

הטיסה לציריך הייתה חלקה וכולם ישבו ליד החברים שלהם.
בשדה התעופה בציריך טיפלה בנו שווצרית אנרגטית וחייכנית ששלחה לנו את כל המזוודות ישר לקנדה

כדי שלא נצטרך להיסחב איתן שוב לבית המלון. היא סידרה לנו מלון חמוד ממש בקרבת שדה התעופה וגם "שאטל" שהסיע אותנו לשם (זה כמו מיניבוס).

המלון היה חמוד מאוד, כשהגענו חיכו לנו כל החדרים (הפעם חדרים של שניים או שלושה), וארוחת ערב חמה וטעימה (צ′יפס ונאגטס, ספגטי בולונז וכו′) ושתייה.
הפעם ישנו שינה מתוקה כל הלילה וקמנו רק ב-9:00 בבוקר !

לפני שהילדים קמו דאגנו לקנות להם משחות שיניים ודאודורנט בסופר הקרוב כי מרבית החפצים שלנו היו על המזוודות שטסו לקנדה.

ארוחת הבוקר השווצרית הייתה נהדרת.. כמו שאפשר לצפות מארוחת בוקר שווצרית, ולאחריה חיכה לנו שוב ה"שאטל" לשדה.

בשדה התעופה בציריך הסתדרנו בקלות והגענו לטיסה, שלשם שינוי יצאה בדיוק בזמן - 13:00 בצהריים שעון ציריך. (שזה שעה פחות מבארץ).

הטיסה לקנדה הייתה מהחלקות שיצא לנו לחוות אי פעם בחיים (וטסנו אי אלו טיסות טראנס אטלנטיות..), הטיסה הייתה טובה, בלי קפיצות או טלטלות, קיבלנו שתי ארוחות וחטיף, כל הילדים קיבלו את המכתבים שלכם והתרגשו (חלקם עד דמעות..) :-)
אז שוב תודה על ההזדמנות המדהימה שנתתם להם !!

כשנחתנו חיכו לנו לורי וקרייג - אנשי צוות המחנה יחד עם שני אוטובוסים הישר למחנה !

כשהגענו למחנה כל הילדים פגשו את המדריכים שלהם והתחלקו לפי קבוצות הגיל:
hillside= גיל ורז
ridgeview= גל
summit= אלה, אלון.
massada= איתמר, שחר, דניאל, עדן, ליעוז, טל ורותם.
CIT= (כל הגדולים ביחד) טל, שי, רן, גיא, יותם, יאיר, עדי וקארין.

אכלנו יחד ארוחת ערב בחדר האוכל הגדול של המחנה והלכנו לאוהלים ולבקתות לסדר את כל הציוד שלנו !

הילדים היו קצת המומים מהתנאים (בגלל הירידה ברמה.. אחרי המלונות חמישה כוכבים שקיבלנו..) אבל הם יתרגלו תוך שניה !
כבר רואים אותם מסתובבים עם החברים הקנדים החדשים שלהם ומתרגלים את האנגלית !

הילדים עברו בדיקת כינים שגרתית שעושים בכל מחנה, גם אנחנו עברנו את הבדיקה..

שתי בנות שנמצאו עם מעט ביצים מתות התבקשו לחפוף את שערן במרפאה עם חומר מיוחד ובזה נגמר העניין. :-)
מעבר לכך, הלילה עבר בשקט, כולם ישנו טוב! ואכלנו ארוחת בוקר טובה ומגוונת.

היום - יום הולדתה של רותם !! ומחכות לה עוד הרבה הפתעות נחמדות היום.. כולל עוגת יומולדת וכולי, ו- אפשרות להתקשר הביתה לפני כולם ! נעדכן על יום ההולדת בהמשך היום !

לגבי הטלפונים הביתה, החלטנו שהיום הקבוע לטלפונים הביתה יהיה יום חמישי בערב (אנחנו נתקשר בשעת ארוחת הצהריים), שזה פחות או יותר בין 12:30 ל-14:00. כלומר, השיחה תהיה בין 19:30- 21:00 בשבילכם.

הילדים מצלמים המון ונהנים.. וגם אנחנו נשתדל לשלוח לכם כמה שיותר תמונות.
אז שיהיה בוקר טוב ויום טוב לכולם!!