רויאל סקול 11.7.2010

טיול בלונדון - רגע לפני פרידה

אתמול בערב הייתה חלוקת התעודות המרגשת של סיום הקורס
התלמידים הראו התקדמות ממבחן הכניסה שלהם  :-)

בערב ארזנו מזוודות, חלק הלכו לדיסקו וחלק ישבו יחד איתי לצפות בסרט פגוש ת ההורים - היה מצחיק ואז פתאום ראיתי את מורן ועופר פורצות בבכי - הילדים ואני ישר רצנו אליהם מדאגה שמשהו קרה אך הם אמרו לי שהם פשוטייתגעגעו למקום ולכל החברים שלהם ושהם עצובות בשל הפרידה הקריבה,

גם לובה ורב האחרים הגיבו בעצב על הפרידה - מתוקים - שמחתי לראות עד כמה הם נהנים כאן :-)

לפני השינה הוצאנו כסף לטיול בלונדון מהכספת והלכנו לישון.

היום קמנו מוקדם יחסית אכלנו ארוחת בוקר מוקדמת ובשעה 8 נסענו ללונדון לא לפני פרידה קורעת לב מהצרפתים שעוזבים היום.

רוב הילדים ישנו בדרך באוטובוס.
דבר ראשון שעשינו כשהגענו ללונדון היה ללכת למוזיאון מדאם טוסו - מוזיאון השעווה.
היה תור מטורף בחוץ אך התלמדים שמחו מאוד לשמוע שאנו לא צריכים לעמוד בתור בכלל היות ואנו קבוצה :-) איזה כיף...

במוזיאון השעווה היו מלא אנשים והילדים התלהבו עד מאוד להצטלם עם הדמויות האהובות עליהם מעולם הקולנוע המוזיקה והספורט. עלינו שם גם על רכבת שמעבירה אותנו במסלול שבו מסופרת ומוצגת  אנגליה מראשית קיומה ועד היום - ממש מקסים איך הכל נראה כל כך אמיתי.
הילדים קנו המון דברים יפים בחנות המזכרות שבמקום.

משם נסענו לארמון המלכה.
הילדים כבר יומיים מתלוננים על כך שיכול להיות מצב שלא יהיה להם זמן קניות בלונדון כיוון שאנו אמורים לראות הרבה אתרים (ביג בן והפרלמנט...), היו אפילו כאלה שאיימו שאם לא יהיה שופינג אז מבחינתם לא לצאת לטיול לונדון בכלל.

לכן בגלל התלונות הבלתי פוסקות של הילדים על כך שאין זמן קניות כי לא נספיק גם לראות אתרים וגם לעשות שופינג, החלטנו לתת לילדים לבחור:
מי שרצה ללכת לראות את האתרים הלך עם מדריך אחד לסיור מודרך מדהים של העיר, ומי שרצה לעשות שופינג הלך עם מדריך אחר לכיכר טרפלגרד. התפלאנו מאוד כאשר רק לובה ומורן רצו לראות אתרים וכל השאר לא הסכימו לוותר על שופינג בעד שום הון שבעולם.

לובה ומורן נהנו עד מאוד מהסיור המודרך שהמדריך ג′ון עשה להם ובאו עם סיפורים יפים וחוויות.
הקבוצה של השופינג הלכה איתי ועם המדריכה שייניד לאזור הקניות - גם שם החבר′ה קנו ונהנו עד מאוד.

בשעה 4 עלינו על האוטובוס חזרה לקמפוס והגענו בשעה 6 בדיוק בזמן לארוחת הערב האחרונה שלנו פה שדווקא הייתה טעימה.

כעת הילדים נמצאים בתחרות שחייה.
מחר אנו צריכים לקום בסביבות השעה 5 בבוקר היות ואנו צריכים לעלות על האוטובוס לשדה התעופה בשעה 6 בבוקר.

יום נפלא עבר על כוחותינו - מצפים כבר למפגש איתכם בעוד כמה שעות.
להזכירכם הטיסה שלנו היא  LY 214 ואנו אמורים לנחות בארץ בשעה 7 בערב.