שיפלייק 18.7.2010

סופשבוע ראשון - חלק 2

הי

יום ראשון בשיפלייק קולג′ הוא בעיקרון יום חופש בלי פעילויות מיוחדות, אבל אנחנו החלטנו לקחת את הקבוצה הישראלית ליום כיף בפארק השעשועים ("ת′ורפ-פארק" - THORPE PARK), שלפי דעתי הוא אחד מפארקי השעשועים היותר שווים באירופה - יש 5 רכבות הרים, מתקני-מים, מתקנים רגועים לאלה שמפחדים, מסעדות, קיוסקים, חנויות - ובכלל מתקנים מיוחדים, ובשפע !!! כל אחד יכל למצוא מה לעשות ולאן ללכת.

אחרי נסיעה של כשעה הגענו לפארק. המדריך הבריטי שהתלווה אלינו הלך לעמוד בתור (של שעה !!!) כדי לקנות כרטיסים, ואנחנו חיכינו בינתיים בצד.

בתוך הפארק התחלקנו לכמה קבוצות.
אני הצטרפתי בהתחלה לתמר ותמר, מאיה, רוני, אור, נוי, מאי, יובל וטל שהתחילו במתקנים היותר רגועים (בהמשך הם התפצלו - חלק לרכבות הרים וחלק קצת פחדו...)

אריאל וניר הלכו עם כריס לכל הרכבות הרים והמתקנים המפחידים,
עדן, ליאור, ענבר, עמית, דנה ודניאל רצו מהר להספיק את המתקנים,
וענבל, אלון וענת נשארו לצפות בכולם מלמטה...

יותר מאוחר הלכתי איתם איתם למבוך אימה של "המסור" (שענבל ברחה ממנו ברגע האחרון) ולאכול ארוחת צהריים בבורגר-קינג.

כולם אכלו צהריים בפארק בורגר-קינג או פיצה האט "באכול כפי יכולתך",
בשביל כולם זאת היתה אופציה הרבה יותר אטרקטיבית מארוחת הצהריים הארוזה שקיבלנו...

חלק ניצלו את הזמן גם כדי לקנות מזכרות וממתקים, תמונות וסרטי וידאו מהמתקנים.
חזרנו לקולג′ שבעים ומלאי חוויות.

כשהגענו גילינו שפתאום המקום התמלא בילדים סינים שנראים אותו דבר ועם אותה תלבושת אחידה (הגיעה קבוצה של כמעט 100 סינים !! )

בינתיים הם עדיין לא תקשרו איתם - אין ספק שהם קצת מוזרים בשביל הישראלים,
גם לי קצת קשה לתקשר עם המדריכים הסינים...

בערב הייתה הקרנת סרט, אבל רוב הקבוצה הייתה עייפה והעדיפה להישאר בחדרים ולהתארגן לשינה.

הבוקר (שני) התחלנו את השבוע השני כשהזמנים קצת השתנו - השבוע לומדים בבוקר ואחה"צ יש פעילויות.

בהמשך השבוע אנחנו צפויים להיות כאן בשיפלייק, כשברביעי יש חצי יום טיול לוינזדור ובשבת יום שלם באוקספורד (עם הרבה זמן חופשי לשופינג...).