בידלס 5.7.2010

לונדון

היום היה הטיול ללונדון. הבטיחו לנו 30 מעלות אבל כשהתעוררנו היה גשום.. Smileys (אנגליה, אנגליה). לשמחתנו, מזג האוויר התבהר במהירות. Smileys

כשהגענו ללונדון עברנו את הטאוור-ברידג′ ואח"כ הפלגנו במורד התמזה.ירדנו ליד הביג בן בווסטמיניסטר ומשם הלכנו לארמון בקינגהאם. צילמנו כמה תמונות ומשם לקחנו את רכבת התחתית למאדאם טוסו.

אמרנו לילדים שהדלתות של הרכבת הן אוטומטיות אז שייכנסו במהירות.. הם היו כ"כ נלהבים להיכנס שהם לא נתנו לאנשים ברכבת לצאת.. Smileys זה היה מחזה מצחיק.

מאדאם טוסו היה מדליק - כמובן Smileys- למרות שלקח קצת זמן לאסוף את כולם חזרה..

בדרך חזרה, נהג האוטובוס - אדריאן - היה מקסים וסיפר לנו כל מה רצינו לדעת על המלכה, הנסיכים, חוקי הירושה והארמונות.. אלון, דוד, אלונה, ענבר פלד, נעמה ומורן קיבלו שיעור היסטוריה פרטי שמכוון לענות על כל השאלות שלהם. cool לגמרי!!!!

כשהגענו לבידלס הלכנו ישר לאכול - על האש!!!! הצוות המקסים הביא בשרים כשרים במיוחד בשבילנו - עוף וכבש. היה גם אוכל צמחוני למי שרצה.

הם מצחיקים.. דואגים לכשרות של הבשר אבל מגישים גלידה חלבית לקינוח.. הם פשוט לא מצליחים להבין שהשילוב בין בשר וחלב הוא לא כשר..

בערב ראינו את המשחק.. ואיזה משחק!!! כמה התלהבות, רעש ומורל!!! Smileys במיוחד כשיש כאן קבוצה גדולה של ספרדים.. Smileys
כמו שאתם יודעים ספרד ניצחה. הרוב שמחו Smileys, אבל נעמה וכפיר התבאסו.. הם היו בין היחידים שעודדו את הולנד.. Smileys