שיפלייק 12.7.2009

Day 12

היי היי !!!

ברגע זה ממש סיימנו אחלה ערב של כשרונות צעירים, בהם אביב עלה לנגן עם הגיטרה שלו כמה קטעים יפיפיים. חוץ ממנו היו עוד כמה כשרונות שניגנו על פסנתר, רקדו, שרו, ציירו ועוד.

לפני שאפרט על שאר היום, רק אעדכן אתכם שאתמול היה יום מעולה.
התחלנו עם מבחני הסיום של הילדים שאגב היה שיפור ניכר אצל רובם, והמשכנו בצהריים לרדינג כדי לשחק באולינג. שמרתי את זה כהפתעה מהילדים והם ממש שמחו לגלות שאת אחר הצהריים הם הולכים לבלות בחוץ, ועוד בבאולינג.
אחרי הבאולינג חזרנו לקולג' ובערב היה משחק בינגו משעשע...

היום בבוקר הילדים סיימו את השיעורים ונפרדו מהמורים המדהימים שלהם ושאר חברי הכיתה בקושי רב. בצהריים היו לילדים את פעילויות אחר הצהריים האחרונות שלהם , ובארוחת ערב ערכנו קבלת שבת מפנקת עם פסטות, לזניה, וופל בלגי, עוגות שוקולד ועוד.
אחרי הפסקה קלה הלכנו לתחרות כישרונות צעירים, שם העניקו תחילה לילדים את תעודות הסיום בטקס מרגש.

עם סיום הערב (עכשיו) כבר התחילו כמה דמעות לזלוג, בעקבות העובדה שהרבה מהילדים עוזבים מחר בצהריים, ובגלל שאנחנו יוצאים לסיור הם לא יראו אותם יותר. גם כמה וכמה מדריכים עוזבים סוף שבוע זה, ולכן ללא ספק מרגישים את הסוף.

אפרופו סוף, זוהי הודעתי האחרונה.

מחר אנחנו יוצאים לטיול באוקספורד על הבוקר ולא נחזור עד ארוחת הערב.
אז יחכו לנו הטבחים "המהוללים" עם עמדות ברביקיו ובערב נקנח עם מסיבת דיסקו אחרונה וחביבה.

ביום ראשון בבוקר אנחנו נארוז את התיקים, ובצהריים נסע לשייט חביב על נהר התמזה, באיזור העיירה המקסימה הנלי.

ב- 6  בערב האוטובוס יקח אותנו לשדה תעופה ומשם אתם כבר תמשיכו את הסיפור...

אז היה לי העונג ללוות את הילדים שלכם בשבועיים האחרונים.
הם מקסימים ומצחיקים. הכבוד היה לי להכיר כל אחד ואחד מהם. אני בטוחה שעוד אשמור איתם על קשר ואשמע ממכם גם.

אז שמרו עליהם, שמרו על עצמכם ואולי נתראה שנה הבאה בסאמר סקול...

עדי,
סאמר סקול - שיפלייק, אנגליה.