מאי ארבלי

מאי ארבלי  (מאי ארבלי)

היי,   קוראים לי מאי ...

תמר ברק  (תמר)

שלום! קוראים לי תמר ואני ...

אופיר אבישר

היי קוראים לי אופיר והשנה ...

דור תמיר  (דור)

היי, קוראים לי דור ויצאתי ...

עודה חלילי

אני עודה היה לי יפה בסמר סכול ...

אחמד חלילי

שלוםאני אחמד הילי קף בסמר ...

היי,

קוראים לי מאי וזוהי הפעם הראשונה שלי בסאמר סקול.

עברתי חוויה מדהימה שאי אפשר אפילו לתאר אותה במילים!!

לא עלה בדעתי שאני אטוס לאנגליה לשבועיים שלמים ואכיר ילדים,לא רק מהקבוצה אלא גם ילדים מח"ול..
אבל ההורים שלי אמרו לי שבעוד שבוע אני טסה וגם אני אחווה את החוויה הזאת!!

ביום הראשון הגענו לשדה התעופה ונפרדנו מההורים,חשבתי בהתחלה שיהיה לי קשה בילעדיהם אבל זה לא היה כך,כי מרוב שנהנים וצוחקים ומשתגעים...שוכחים מההורים ומהמצב בארץ!!

לא הכרתי אף אחד מהילדים ודי התבאסתי לדעת שכל אחד כבר מכיר אחד את השני ורק אני לא,אבל כבר ביום הראשון הכרתי את כל הקבוצה וידעתי כבר עם מי אני רוצה להיות בחדר.

הטיסה הייתה כחמש שעות וכשנחתנו נסענו עוד שעה עד לבידלס שבפיטרספילד.

כשהגענו הכירו לנו את המקום שבו אנחנו נהייה במשך שבועיים

למחרת, ביום השני כולם היו בלחץ כי היינו צריכים לעשות מבחן(שהיה קשה) שיקווה את הרמה שלנו.
לאחר המבחן הלכנו לאכול ארוחת צהריים והזדעזנו מהאוכל אבל מהר מאוד התרגלנו כבר לאוכל.

היום השלישי חולקנו כבר לרמות וכולם התאכזבו לדעת שהם לא יהיו ביחד עם החברים שלהם אבל הכרנו ילדים אחרים מארצות שונות(מאיטליה,ספרד,צרפת,יפן,רוסיה) שאנחנו כמעט כל יום מדברים.

וכך הימים עברו מהר (יותר מידי מהר) כל יום היה לנו מה לעשות ולא היה נחת.

לאחר שבוע ששהינו בבידלס האיטלקים עזבו (הכי נקשרנו עליהם מכל הילדים שהיו שם) וזה העציב את כולנו אבל לקחנו מכולם שם מספרים כדי שנוכל להמשיך לשמור על קשר