תמר ברק  (תמר)

שלום! קוראים לי תמר ואני ...

עודה חלילי

אני עודה היה לי יפה בסמר סכול ...

שרית דניארוב  (שרית)

היי שמי שרית אני בת 14 והייתי ...

דור תמיר  (דור)

היי, קוראים לי דור ויצאתי ...

שירלי גרויסברג  (שירלי<:)

היי ,   אני שירלי , עולה ...

ניקול קורסונסקי  (cutiepieNicole)

היי ^_^אני ניקול קורסונסקי ...

שלום! קוראים לי תמר ואני עוד מעט בת 13Smileys השנה נסעתי לסאמר סקול בבידלס Smileys רציתי לשתף אותכם בסאמר סקול הכי מדהים שהיה לי! אבל גם זה לא יספיק להכיל הכל!!!Smileys

בהתחלה פחדתי מאוד מהיום הראשון ונורא התרגשתי, במיוחד כשלא באתי למפגש שלפני הטיסהSmileys ביום של הטיסה היינו צריכים להגיע 4 שעות לפני הטיסה  Smileysכשנפגשנו קיבלנו מהמדריכה (הכי אדירה שיש)Smileys את השרשרת של ardmore, שחייבים להסתובב איתה בכל הסאמר סקול- עד שפוגשים את ההורים  Smileys

נפרדנו מההורים Smileysוהלכנו לעבור את הבדיקות הביטחוניותSmileys אחרי זה היה לנו שעתיים שלמות לדיוטי פרי! אבל היה נורא יקר...  Smileys

במטוס ישבנו כולם ביחד וישבנו עם עוד קבוצה שנסעה למקום אחר. מרוב התרגשות כל הטיסה דיברנוSmileys כשנחתנו לקחנו את המזוודות וחיכינו במשך 15 דקות לאוטובוס שלקח אותנו למרכז והנוף בדרך היה מדהים Smileys

האוכל במרכז היה מגוון ואפילו באחד הבקרים הכינו לנו שקשוקהSmileys
האוכל לא היה כזה טעים אבל אחרי שבוע התרגלנו, האוכל שלהם שונה לגמרי מהאוכל בישראל.Smileys

השיעורים היו מהנים והמדריכים והמורים היו מדהימים ותומכים! הם ידעו שאנחנו לא בהכרח יודעים כל כך טוב אנגלית אז הם חזרו פעמיים על חלק מהדברים.Smileys

הכרנו המון אנשים מארצות אחרות- יפנים, ספרדים, איטלקים, צרפתים ורוסים ואפילו יש לנו קבוצות וואצאפ.Smileys
בבידלס לא היה אינטרנט כל כך טוב אבל הצלחנו ליצור קשר עם כולם
!Smileys

הטיולים היו מגוונים ומעניינים ועשינו המוןןן Smileysשופינג!!