Omer

• מרכז: קיימברידג ארדמור′

• התקשר אלי בסקייפ

Omer Dabby

קוראים לי עומר, אני בן 16 ...

איה מערבי

שלום, קוראים לי איה מערבי, ...

טל תמם  (טל)

אני טל תמם, בת 17 מרעננה.אני ...

יובל ארבלי  (יובל ארבלי)

עד לפני חודש וקצת לא באמת ...

שחר סלע   (שחר)

היי קוראים לי שחר ואני בת ...

שי גולד  (ונסה)

היי קוראים לי שי וזו הפעם ...

קוראים לי עומר, אני בן 16 וגר בכפר סבא, נסעתי השנה לסאמר סקול בקיימברידג'.

הרעיון של סאמר סקול עלה כשסבתא שלי חיפשה מתנת יום הולדת בשבילי, בהתחלה לא ממש רציתי אבל בסוף החלטתי ללכת.

ביום של המפגש הגעתי ופגשתי את הקבוצה שלי, בהתחלה לא ממש חשבתי שאני אתחבר עם חלק מהם.

בסוף המפגש הוסיפו אותי לקבוצה בווטסאפ ואז התחלתי להכיר אנשים מהקבוצה וכל יום רציתי עוד יותר שזה יגיע.
ביום של הטיסה נפגשתי עם כולם בשדה תעופה ואז התחלתי להכיר יותר את האנשים שאני הולך לבלות איתם שבועיים.
למרות שהטיסה הייתה קצת ארוכה ומבאסת שום דבר לא הצליח להרוס את האווירה.

הימים הראשונים עברו מהר (כמו כל השבועיים) ובהם הכרנו עוד יותר אחד את השני ומאוד נהננו.
ראינו את הסרט רובוטריקים וכולם מחאו כפיים בסוף (כי הוא נגמר סוף סוף).

במהלך השבועיים שיחקנו גם באולינג ועשינו punting וגם היה לנו מלא זמן חופשי בקיימברידג' ובעוד מקומות.
בשבת הראשונה נסענו ללונדון ומאוד נהננו.

יום אחרי זה נסענו ללונה פארק ולמדנו לא ללכת לשם בימי ראשון ואם כן אז לקנות את האקספרס.
השבוע האחרון עבר עוד יותר מהר והשיא היה שנסענו למדאם טוסו ולמחזמר מאמא מיה.

ביום של הטיסה חזרה כולם קצת התבאסו כי זה נגמר ואני ידעתי שעדיין מצפים לי יומיים עם דוד שלי בלונדון.

בסאמר סקול הכרתי הרבה חברים חדשים ואני יודע שנשמור על קשר ואם תהיה לי הזדמנות אני בטוח אסע עוד פעם.