עמית

• מרכז: Bath אנגלית ופעילויות
  • יצאתי בקיץ: 2014

עמית נתן  (עמית)

הסאמר סקול שלי היה די ספונטני..   הבנתי ...

קרן מגורי כהן  (קרן )

קרן מגורי כהן בת 16,אשדוד. ...

יובל גיגי

שלום לכולם,  שמי יובל ...

נועה אלון יצחק

אני נועה אלון יצחק, בת 17 ...

שי שלי  (שי שלי :))

היי אני שי שלי בת 16 , והשנה ...

אשרי לב

שלום לכולם!אני אשרי בת 16 ...

הסאמר סקול שלי היה די ספונטני..

הבנתי שבועיים לפני הטיסה שזה החופש הגדול האחרון שלי והגיע הזמן להגשים חלום שיש לי מגיל 12 בערך!

יום אחרי שהבנתי את זה דיברתי עם ההורים, בררנו פרטים, בחרתי מרכז ונרשמתי!

על המפגש הודיעו לי ביום שנרשמתי והוא התקיים באותו יום אז לא יכלתי לבוא כי עבדתי :(

אני בחרתי במרכז Bath בגלל שהמקום היה כל כך יפה בתמונות והייתה לי תחושה טובה לגבי המקום.

ביום הטיסה הגענו כל הקבוצות שטסו באותו היום (לילה בעצם) בשעה 1:40 בלילה/בוקר לשדה התעופה בן גוריון ופגשתי את הקבוצה שלי.

היינו 16 ילדים, 14 בנות ו2 בנים!

עברנו את הבדיקות הביטחוניות, שלחנו את המזוודות ויצאנו לפשוט על השוקולדים בדיוטי!

אחרי כ 5 שעות טיסה נחתנו בשדה התעופה Luton שבאנגליה ונסענו 3 שעות לאוניברסיטת Bath המהממת!

ישבנו לאכול צהריים התמקמנו בחדרים ובערב כבר התחילו הפעילויות, היה יום עמוס אבל מהנה!

בזמן שבין ארוחת הצהריים לפעילויות בערב יצאתי עם ערן לסיבוב באוניברסיטה בו ניסינו למצוא את האגם (כן יש אגם באוניברסיטה) ואחרי חצי שעה של חיפושים הגענו! הנוף היה מדהים!

היו לנו המון פעילויות מדהימות בתוך ומחוץ לאוניברסיטה!

יצאנו לטייל בעיר באת' וראינו את המרחצאות המדהימים שבנו הרומאים לפני כ2000 שנה, יצאנו פעמיים ללונדון פעם אחת לשייט על התמזה, לונדון eye, סיור בגני המלכה, ובפעם השניה היינו במאדם טוסו ובמחזמר מאמא מיה!!!

יצאנו לטירת ווינדזור, לעיר בריסטול, לthorp park ולעיר רדינג.

מבחינת פעילויות בתוך המרכז היו לנו המון!! כדור-עף, כדורגל, כדור-רשת, ריקודים, סרטים, ספיד דייטינג, ציור, הכנת צמידים, הכנת מסכות, הליכה ל"טירה" קטנה עם נוף מדהים! היה לנו דיסקו פעם בשבוע ועוד המון פעילויות אחרות עם ילדים מכל אירופה.

אצלנו היו בעיקר איטלקים, ספרדים, צרפתים ורוסים.

השיעורים היו מעניינים בטירוף! ממש לא כמו שיעורים משעממים בארץ שיושבים ומעתיקים מהלוח כל השיעור! יש דיונים מעניינים וכל מיני פרוייקטים יצירתיים לעשות. בקיצור, ממש מעניין!

את הילדים שהיו איתי אני יכולה לתאר רק במילה אחת-מדהימים!!! אני חושבת שהתחברתי כמעט לכל אחד ואחד מהם וגיליתי אנשים מעניינים וחמודים שתמיד היה לי על מה לדבר איתם ואני בטוחה שנשמור על קשר עוד המון זמן! נפרדנו אתמול ואני כבר מתגעגעת אליהם בטירוף!Smileys

המדריכה שלי היא הכי מדהימה בעולם! גרמה לכולנו להרגיש כמו משפחה אחת גדולה ואין דבר יותר טוב מזה! חוץ מזה שכמעט כל יום היא הייתה מעבירה לנו שיעורי יוגה מרגיעים ומדהימים!