sandval12

• מרכז: אוקספורד

• התקשר אלי בסקייפ

סנדלר ולרי  (sandval12)

היי  אני ולרי סנדלר בת ...

Zoe Ross

אני זואי בת 16 ואני יצאתי ...

דניז בויוקנסקי

Summer school Oxford 2014 ...

אופיר ורדי

אומיייגדדדד אומיייגגדד אומייייייייייגד!!איך ...

רומי סלטי  (רומי סלטי)

טוב אז קודם כל קוראים לי רומי ...

מאיה לוין

אני כבר כמה שעות חושבת על ...
היי Smileys אני ולרי סנדלר בת 16 וחצי מאשדוד,ואני חזרתי לפני יומיים מסאמר סקול באוקספורד אנגליה .

אני אפילוו לא יודעת מאיפה להתחיל כדי לתאר את החוויה המדהימה הזו שעברתי , בשבועיים המדהימים האלו שאני אזכור לכל החיים !!

אני הכרתי אנשים מדהימים מכל רחבי העולם מרוסיה,ספרד,סין,צרפת...וכמובן הישראלים שבאו איתי :)
כולם ממש חברותיים ונחמדים ובאמת שהיה מאוד קשה להיפרד מכל אחד ואחד...זה ממש מגניב שעכשיו יש לי חברים מארצות אחרות.
 ובלי קשר לאנשים הפעיליות,המקומות המדהימים שהיינו בהם שם,הלימודים הכל היה כל כך מדהים שצריך להיות שם רק כדי להבין את ההרגשה עצמה  Smileys   !
כשנחתנו בלוטון השדה תעופה באנגליה ,ישר ראינו את הנופים המדהימים ,את האווירה השונה ,האנשים המנומסים ששם. המדריכה שחיכתה לנו שם הייתה אשלי היא הייתה באמת ממש חמודה ומקסימה והיה לה מבטא בריטי  מתוק...לאחר מכן הייתה לנו נסיעה של שעה וחצי עד למרכז עצמו ,אז ניצלנו את הזמן בשביל להכיר עוד קצת את החברה הישראלים (למרות שהייתה לנו קבוצה בווצאפ לפני שהגענו ודיברנו שם 24/7 )כשהגענו למרכז קיבלו את פנינו איווה,מאט,אלחנדרו,קלואי ואד המנהל של המרכז של אוקספורד...הם התחילו להסביר לנו כל מיני דברים על המרכז וחילקו לנו מפתחות לדירות :)
זה היה כל כך מגניב שלכל אחד היה חדר משלו , לי ולחברה שלי ולסיניות שהיו איתנו בחדר היה חדר משותף ובאותו הזמן הם לא היו בחדר כי הן למדו או שהיו באקטיביטי .

אחרי זה אני וחברה שלי התלהנו מהאורות שנדלקים אוטומטית כשנכנסים לחדר   Smileys  ,עד הקטע הלא נעים במקלחת כשהאור נכבה בעצמו Smileys.

ואחרי היום הראשון התחיל כל הכיף...השיעוריים והאקטיביטיז (המורים היו מדהימים וממש נחמדים ששיפרו לנו כל יום עוד קצת את האנגלית)האקטיביטיז היו מהנים כל אחד בדרך שלו כי כל יום היה לנו משהו שונה. כמו :selfie challenge ,puntting, ועוד מלא  דברים מגניבים...
כמובן שאני לא אפרט את הכל כי אם אני אתחיל  לפרט אני אשב מול המחשב עד שנה הבאה !

חוץ מהאקטיביטיז והשיעורים  כל יום היו מביאים לנו FREE TIME לשופינג   Smileys   , כולם הכירו את החנות  הזולה  PRIMARK שאין אחד שלא יצא מהחנות בלי לקנות משהו  !
כל יום היו לנו שיעורים יחד עם המורים המדהימים שהיו שם :) היו שתי קבוצות של אלו שלומדים בבוקר ואלו שבצהריים בזמן שאחת מהקבוצוות לומדת האחרת באקטיביטיז  Smileys...
ואז השבוע הראשון הגיע לסיומו ואיתו המסיבה הממש מגניבה בREADING יחד עם  כל המרכזים,המסיבה הייתה באמת ממש מגניבה והכל התחיל מרגע הכניסה שהופתענו מהמבנה הענק עם השתי קומות , עמדת הדיג'י וכל התאורה...הכל היה נראה כאילו אנחנו באחד הסרטים האלו האמריקאים שיש בהן מסיבות  Smileys !
וכשהתחלנו כבר לרקוד עם החברה הצרפתיים זה היה כל כך כיף עד הרגע המעציב שהדיג'י הודיע במיקרפון כי הגיע העת של המרכז שלנו לעזוב Smileys.
וביום ראשון שבאנגליה זה עדיין המשך של הסופ"ש נסענו אנחנו רק החברה הישראלים לTHROPE PARK פארק השעשועים עם המתקנים הכי מגניבים באנגליה ,כשנכנסו לפארק הופתענו שהיו בפארק כ5 רכבות הרים שונות אם לא יותר   Smileys וישר רצנו לטורים כדי להספיק את הכל :) באמת שהיה מדהים בפארק וכמות האנדרנלין שזרם בגופנו לאחר  היציאה מהפארק היה פשוט בלתי יאומן !!!
ואז התחיל לו השבוע השני גם עם אין ספור חוויות ואקטיביטיז מגניבים ברמות מטורפות ועוד התחברות לחברה מהארצות השונות ...בשבוע השני נסענו אנחנו החברה הישראלים יחד עם המדריכה שלנו ספיר (שאני כל כך אוהבת ומתגעגעת ) ללונדון למדאם טוסו והממחזמר הבאמת מהמם שאין דברים כאלו מאמא מיה Smileys.
הבובות של המפורסמים והכל במאדם טוסו היה כל כך יפה ומושקע וכמובן שהצטלמנו עם כל המפורסמים שרצינו,והמחזמר מאמא מיה היה בלתי נשכח ואז כל הדרך חזרה לאוקספורד שרנו באוטובוס את השירים של מאמא מיה (כשעה וחצי נסיעה ) .
וגם הננסיעה ללונדון הייתה באמת מדהימה ולא האמנו שסוף סוף הגיע הרגע שנראה את העיר הזאת אחרי שבועיים שלנו באנגליה  Smileys הביג בן באמת יפייפה כמו שמתארים אותו והגלגל הענק גם הוא עוצר נשימה במיוחד הנוף שנשקף ממנו שאי אפשר לתאר במילים !!
לסיום השבועיים האלו באמת הם חוויה לכל החיים ואני חושבת שזה החופש הכי טוב שהיה לי עד עכשיו,ובאמת שהיה מאוד קשה להיפרד מחבירנו הצרפתיים,הרוסיים ,הסיניים והספרדים כי כל כך נקשרנו אליהם וזה היה פשוט לא הוגן כי מי יודע מתי נראה אותם שוב.ביום הפרידה כולם בכו כאילו אין מחר  וכאילו הכרנו אותם כל החיים זה היה ממש מרגש  Smileys!
באמת שהכרתי שם אנשים מדהימים כולל המדריכים שלנו ואני מקווה שאנחנו נשמור על קשר ושאני אראה אותם שוב מתישהו !!