שיר

שיר דקלו  (שיר)

היי אני שיר דקלו, בת 15 מהוד ...

עמיד עווידה  (עמיד)

סיפור מאת עמיד עווידה ...

ליאור דוידזון  (ליאור)

היי!! אני ליאור ויצאתי השנה ...

ליאב בירנבאום  (ליאב )

היי , אני ליאב ונרשמתי לסאמר ...

גילי הורוביץ  (גילי)

סאמר סקול קיימברידג 2014 היי ...

דיאנה ז′וראבלוב  (דיאנה)

שלום לכולם!שמי דיאנה ז'וראבלוב  ואני ...
היי אני שיר דקלו, בת 15 מהוד השרון וטסתי השנה לסאמר סקול של שלושה שבועות בקיימברידג' שבאנגליה. Smileys
אין לי מושג איך להתחיל לספר על החוויה המדהימה הזאת. אלה היו שלושה שבועות מדהימים ומלאים בחוויות ואנשים שאני לא אשכח בחיים!!
טוב אז נתחיל אי שם בסביבות חודש פברואר, נרשמתי לסאמר סקול וישר נכנסתי לפורום לדבר עם ילדים שגם נרשמו.
אחרי כמה ימים פתחתנו קבוצה בווטסאפ וככל שהזמן עבר הצטרפו עוד ועוד ילדים. מקבוצה של 5 ילדים הפכנו ל-30
ואז הגיע המפגש!! כולנו ממש התרגשנו לפגוש אחד את השני סוף סוף!!
כשהגעתי ישר זהיתי את כולם וגם ראינו את המדריכות שלנו והופתענו לגלות שאנחנו קבוצה ענקיתתת של כמעט 50 ילדים!! בהתחלה התבאסתי שאנחנו הרבה ילדים ולא חשבתי שאני אצליח להתחבר עם כולם...
אבל אחר כך גיליתי שטעיתי וכולם ממש נחמדים ובאמת התחברתי לכמעט כל אחד מה-49 ילדים.

ואז הגיע היום של הטיסה!!  Smileys
כולם ממש התרגשו ולא הצליחו לישון בלילה שלפני מרוב התרגשות.
ב-1:00 בלילה נפגשנו בשדה וישר התחלנו לדבר ולהכיר אחד את השני ונפרדנו מההורים.
הלכנו לעשות את כל הבדיקות הבטחוניות וזה דווקא הלך ממש מהר, כך שנשאר לנו הרבה זמן חופשי בדיוטי פרי.
אז הלכנו להסתובב בדיוטי פרי, אכלנו (למרות שהיה 3:00 בלילה), קנינו שוקולדים ואז הגיע הזמן לחזור לנקודת המפגש שקבענו ומשם לעלות למטוס.
בטיסה ממש הרעשנו וקמנו מלא והחלפנו מקומות (מסכן מי שהיה איתנו במטוס) ואחרי חמש וחצי שעות של טיסה נחתנו באנגליה!!  Smileys
יצאנו משדה התעופה לכיוון האוטובוס ואחרי נסיעה ארוכה של שעה וחצי הגענו!!
ירדנו מהאוטובוס ונכנסו למרכז ובגלל שזה היה יום ראשון הקמפוס היה ריק (ביום ראשון כולם יוצאים לטיולים).
באותו יום גם היה לנו מבחן פתיחה שקובע באיזה רמה כל אחד ילמד בשיעורים. המבחן היה קל, אבל לא היו שולחנות אז לכולנו נתפס הגב Smileys
אחרי זה קיבלנו את המפתחות לחדרים (שהיו ממש טובים וגדולים עם שירותים ומקלחת בכל חדר).
בערב הלכנו לאכול ארוחת ערב בחדר אוכל שנמצא כעשר דקות הליכה מהקמפוס.

ביום השני עשו לנו סיור בעיר, הראו לנו את הקולג'ים המדהימים של אוניברסיטת קיימברידג' (שהיא מהגדולות והיוקרתיות בעולם). וגם הראו לנו את מרכז העיר שנמצא כ-5 דקות הליכה מהקמפוס שבו קניון, שוק והרבה חנויות (למשל, פרימרק, h&m, וטופ שופ).

השיעורים והפעילויות היו ממש כיפים Smileys   בכל כתה וקבוצה של פעילויות היו ילדים מכל העולם כך שיכולנו לדבר גם איתם ולא להיות רק הישראלים כל הזמן ביחד.
היו ילדים משוויץ, הולנד, בלגיה, לוקסמבורג, יפן, סין, טאיוון, ערב הסעודית, ונצואלה, ארגנטינה, מקסיקו ועוד מלא.
אני הכי התחברתי להולנדים והונצואלים.

בכל סוף שבוע (שבת וראשון) יוצאים לטיול מוקדם בבוקר. נסענו כמה פעמים ללונדון, למחזמר וויקד, ל-Thorpe Park, ולברייטון.
ביום האחרון הייתה אווירה עצובה, כולם היו ממש עצובים שעוזבים  Smileys

טוב אז לסיכום, הסאמר סקול היה אחת החוויות הכי טובות בחיים שלי, ואני בטוחה שאני אטוס שוב! ממש נהניתי ואני באמת ממליצה לטוס.
ניצן, לארה וענת אתן מדריכות מדהימות וכל הקבוצה תודה על החוויה המדהימה הזאת מתגעגעת לכולם!!!!