Harel123

• מרכז: ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17

הראל דמתי  (Harel123)

היי, אני הראל בן 17 ממזכרת ...

אלעד גזית

שלום, אני אלעד גזית, עולה ...

עומר בורשטין  (Omerbur)

קוראים לי עומר, אני בן 17 ...

עמית אופיר

שלום   אני עמית בת 16 ...

עידו טויטו

היי, אני עידו טויטו, בן 16 ...

קרן כהן  (קרן)

סאמר סקול זו חוויה של פעם ...

היי, אני הראל בן 17 ממזכרת בתיה, והשנה בקיץ 2014 טסתי בפעם הראשונה לסאמר סקול למשך שלושה שבועות בניו יורק ובוסטון.

הכרנו את הקבוצה במפגש שנערך יחד עם המדריכות הדס וענת וכבר התחילו להיווצר חברויות! עם הדס עברנו טיסה של 11 וחצי שעות כיוון שענת חיכתה לנו כבר בניו יורק. אחרי שהבטחנו להדס שנעזור לה לשרוד אותנו במשך הטיסה, עברנו את הבדיקות הביטחוניות ועלינו למטוס. כשהגענו לניו יורקהעמסנו את המדוודות על האוטובוס ויצאנו לניו ג'רזי שם היינו במשך שבועיים.

ניו ג'רזי קיבלה את פנינו בגשם כצפוי, אבל זה לא מנע מאיתנו לעבור סיור באוניברסיטה הענקית. באותו ערב מעייף, קיבלנו מפתחות לחדרים שתחייבנו לא לאבד, אכלנו ארוחת ערב ארוזה, התקלחנו ושקענו בשינה עמוקה...

למחרת בבוקר כבר עברנו מבחני רמות למרות שכבר כל הקבוצות החדשות שובצו בכיתות, אנחנו הגענו לכיתות רק יום אחרי. המבחנים לא היו קשים בכלל והורכבו משאלות אמריקיות, חלק של כתיבה וגם שיחה עם אחד המדריכים המקומיים.

המקום שבו ישנו היה ממש יפה: הייתה בריכה, קומה של מגרש טניס, קומה של טקסים, חדר אוכל כמובן, וקומה בה משחקים כמו פול וכדורגל שולחן.

בניו יורק ביקרנו במון מקומות מפורסמים כמו: broadway , השדרה החמישית, מנהטן, סנטרל פארק, the top of the rock, new port, moma, מוזיאון טבע וגשר ברוקלין.

ברוב הזמן היינו מחוץ לאוניברסיטה ובערבים היינו נו פעילויות כמו ערב סרט, ערב פוקר, ערב ויי וכו'.

בבוסטון היה קצת פחות כיף כי יצאנו פחות מהקולג', אבל, בכל אופן המקומות שבהם ביקרנו היו מדהימים: יצאנו לשייט שבו צפינו בליוויתנים, ביקרנו לילט איטלי שזו אזור מלא במסעדות ויש שם גם מרינה עם סירות, מוזיאון והיינו גם בפארק הכי גדול בבוסטון.

הלימודים בבוסטון המשיכו כרגיל כשהגענו, אך לפני נערך לנו מבחן דיבור עם כמה מדריכות, הלימודים בכלל היו הרבה יותר מעניינים מהארץ וחוויתים.

כל החוויה עצמה הייתה ממש כיפית ולכן אני ממליץ לטוס לסאמר סקול.