סושייי

נועה שי  (סושייי)

היי, אני נועה שי  בת 15 מבאר ...

ליאב בירנבאום  (ליאב )

היי , אני ליאב ונרשמתי לסאמר ...

דיאנה ז′וראבלוב  (דיאנה)

שלום לכולם!שמי דיאנה ז'וראבלוב  ואני ...

שיר ברימר

טובב אז אני שיר ברימר בת 15 ...

גילי הורוביץ  (גילי)

סאמר סקול קיימברידג 2014 היי ...

מיכלי חולמיאנסקי  (מיכלי)

היי אני מיכלי חולמיאנסקי וטסתי ...
היי, אני נועה שי  בת 15 מבאר שבע והשנה טסתי לסאמר סקול בקיימברידג' קלייר קולג' שבאנגליה (המרכז הכי שווה כמובן) Smileys
 טוב אז הכול התחיל מזה שהחברה הכי טובה שלי ראתה מודעה של סאמר סקול וסיפרה לי עליה, כל כך התלהבנו מהרעיון ופשוט לא הפסקנו לדבר על זה אבל באותה השנה זה לא הסתדר אז טסנו ביחד בשנה שאחריה..

אחרי חודשיים בערך צורפנו לקבוצה בוואצפ של כל הילדים של שני המחזורים (גם שבועיים וגם שלושה שבועות)
התחלנו לדבר ולהכיר את כולם וכולם היו מאוד מאוד חמודים ולא ממש עיקלתי שאני הולכת עוד מעטלבלות איתם שבועיים באנגלייה!!!Smileys

טוב אז לי ולחברה שלי יש הרגל נורא טיפוסי לנו שזה לאחר לכל מקום שאנחנו הולכות אליו.. אז כן, גם לשדה תעופה איחרנו   Smileys אחרי שפגשנו את כל הילדים  שהיו נראים כאילו הם מיליונים וחשבנו לעצמינו שבחיים לא נכיר את כולם וכמובן טעינו, הלכנו להסתער על הדיוטי פרי Smileys הייתה לנו רק שעה אז דיי קיפצנו כמו נינג'ות מחנות לחנות וקנינו את הדברים שהיינו צריכות.

כשנחתנו עדיין לא ממש עיקלתי.. הכול שם כל כך ירוק ופשוט מדהייים!  הגענו למקום בו אנחנו אמורים לישון ועוד לא קיבלנו את החדרים שלנו אז עשינו סיבוב כולם ביחד בקמפוס ודיברנו עם אנשים מכל מיני מדינות, קיבלנו את הארוחת צהריים שלנו ואכלנו בננות Smileys

אחר כך קיבלנו את החדרים והתחלנו להתלהב כמו במבערך כל דבר שראינו... אחר כך היה לנו את המבחן שלפיו חילקו אותנו לכיתות ברמות שונות. בימים האחרים התחלנו לעשות את הפעילויות וללמוד וזה פשוט מדהים! פוגשים כל מיני אנשים ממדינות שלא ידעתם שקיימות אפילו וכולם מדברים נהנים וצוחקים אחד עם השני. Smileys

כל פעם שהיינו באות לחדר היינו אוכלות מהאספקת שוקולדים שקנינו מהדיוטי פרי ובזמן החופשי שהיה לנו (שלוש שעות אחר הצהריים ועוד בערב אחרי ארוחת הערב, במידה ואין פעילויות) היינו מסתובבים בקיימבריג' עם הישראלים וגם חלק מהילדים מחו"ל והולכים לכל מיני מקומות שתמיד חלמתי ללכת אליהם כמו: סטארבקס, סאבויי, דאנקן דונאטס, חנות שוקולד פשוט מדהימה ופירות יער כמובןןןן  Smileys(ילדים שמנים בסך הכול..)
יש גם המון חנויות שאפשר ללכת אליהם, לשכור אופניים, דוכנים ופארק שהוא 2 דקות הליכה מקמפוס שהוא פשוט מושלם!!

אני נורא ממליצה על המרכז קיימבריג' קלייר קולג' כי זה המרכז היחידי שיש בו זמן חופשי שזה כמו שסיפרתי פשוט אדיר!!

בלילות היינו הולכים לחדרים אחד של השני והיינו כולם ביחד והאווירה הייתה ממש כיפית!! יצא לי להכיר כל אחד ואחד שם (מה שאמרתי בהתחלה שהילדים נראים ממש הרבה ואין מצב שאני אכיר את כולם, אז טעיתי) הילדים ממש מדהימים ואני עדיין שומרת איתם על קשר ואנחנו גםנפגשים מידי פעם!!
אני בן אדם נורא קולני ושמח וכל פעם שהייתי יוצאת מהחדר למסדרון או שנכנסת מבחוץ למסדרון של הבניין שלנו הייתי שרה ורובהפעמים אנשים היו פותחים את הדלתות ומצטרפים אליי Smileys
במהלך השבועיים ביקרנו כמה פעמים בלונדון וכל פעם התלהבתי מחדש, כי אין על לונדון.. Smileys
הדרך ללונדון זה נסיעה של שעתיים בערך והנוף פשוט מדהים!! דבר נורא מוזר להגיד אבל העננים שם פשוט מושלמיםSmileys

חוויה אחת שאני ממש זוכרת היא שביקרנו  בthorpe park!! הפארק עצום וכל כך יפה עם כל כך הרבה מתקנים מפחידים שהסופרלנד נראה די מסכן לידו Smileys
התחלקנו ל2 קבוצות: ילדים שרכשו את הפאסט פאסט וילדים שלא ומיד אחרי זה התחלנו את המרתון של ה5 רכבות הרים המרכזיות של הפארק. כל פעם אחרי שמסיימים רכבת הרים אפשר ללכת לראות את התמונות ובכל תמונה הייתי נראית יותר נורא מבתמונה השנייה!! כל הלסת שלי פשוט עפה אחורה ובפנים היו רוח.. בקיצור היה עדיף שלא הייתי קונה את התמונות חחחחח
אחרי זה סיימנו את המרתון של הרכבת במתקן שממש רצינו והפאסט פאסט לא כלל אותו אז חיכינו בתור בערך 50 דקות במקום 10 דקות כמו בפאסט פסט.
היו ילדים ששיחקו במכונות שהיו בפארק והרוויחו בובות מגניבות כאלה של מיניונים ודונאטסים ענקיים שנראים כמו סומבררו.

ולבסוף סיימנו את היום המדהים הזה בKFC וזה בהחלט הפך אותו לבלתי נשכח כי נוראא רציתי לאכול שם ובקיימבריג' לא היה לנו את המסעדה Smileys

טוב אז בקיצור אני יכולה לסכם את זה כהחוויה הכי טובה בעברתי בחיים שלי ואני בהחלט לא אשכח אותה. ישארו לי ממנה זכרונות מדהימים ואנשים מדהימים שיצא לי להכיר. וכמובן תמונות מדהימות שאתם חייבים לראות Smileys

אני מאווווד ממליצה לכם לטוס לסאמר סקול, לא תתחרטו על זה!!