טלצ"קה

• מרכז: קיימברידג′ קלייר קולג'
  • יצאתי בקיץ: 2014

טלי רודוי  (טלצ"קה)

היי לכולם קוראים לי טלי רודוי  ...

מיכלי חולמיאנסקי  (מיכלי)

היי אני מיכלי חולמיאנסקי וטסתי ...

תומר רודניצקי

היי, אני תומר רודניצקי והייתי ...

נועה קרן

היי אני נועה קרן אני בת 15 ...

רועי יאמין  (רועי)

שלום, קוראים לי רועי יאמין ...

דיאנה ז′וראבלוב  (דיאנה)

שלום לכולם!שמי דיאנה ז'וראבלוב  ואני ...

היי לכולם

קוראים לי טלי רודוי  מבאר שבע בת 15, והייתי בסאמר סקול בקיימברידג' במרכז קלייר קולג' 2014!!!

אז ככה הכל התחיל לפני שנתיים..בכיתה ח' כשראיתי פרסומת של סאמר סקול דרך חברת קמפוס בעיתון, ישר התלהבתי וסיפרתי את זה לחברה הכי טובה שלי.. מפה לשלם דברים לא כלכך הסתדרו אבל הנה הגיע אמצע כיתה ט' וסוף סוף נירשמנו!!ההתרגשות היתה בשיאה.. כל יום היינו מתקשרות לקמפוס ושואלות שאלות, מדברות על מה נעשה, מה נקנה, מה נאכל, איך יהיו הילדים.. הכל!!

ואז חודשיים לפני הטיסה נכנסנו לקבוצה בווצאפ דרך הפורום והתחלנו להכיר את הילדים..זה היה די מוזר להתחיל לדבר כל יום עם אנשים שיהיו איתך במשך שבועיים שבחיים לא הכרת קודם.. היינו מדברים הרבה.. בקבוצה, בפרטי עד שהכרנו אחד את השני ואז סוף סוף אחרי חודש בערך היה את המפגש... ראינו את כולם ואף אחד לא זיהה את השני.. זה היה כ לכך מוזר לראות פתאום 40 אנשים חדשים אבל מהר מאוד דיברנו קצת ביננו נפתחנו הנו עם מי דיברנו בקבוצה ואז הנסיעה הביתה היתה מלאה בהוספת אנשים חדשים לאינסטגרם ולפייסבוקSmileys

הזמן טס ולמרות המלחמה הצלחנו לאסוף את עצמנו ולהתרגש לקראת הנסיעה..

הימים עברו מהר והופ הגיע היום של הטיסה... כל היום הייתי בארגונים ובאריזה.. לא הספקתי לנוח אפילו והנה כבר 12 בלילה ואנחנו יוצאים לשדה התעופה... אני וחברה שלי איחרנו Smileys כרגיל..

נכנסנו לתור אמרנו שלום לכולם אבל עדיין לא עיכלתי שאני סוף סוף עושה את זה... רעדתי והייתי מלאה ברגשות חחח מפה לשם עלינו למטוס.. הכרתי את הילדים שישבו לצידי וכל הטיסה היתה מלאה בהכרויות ולקום מהכיסא לדבר אחד עם השני...

הנה הרגע!! נחתנו בלונדון ויצאנו לכיוון האוטובוס... הגענו אחרי נסיעה יחסית ארוכה למרכז.. הזה היה מקום מהמם וכיפי.. קטן יחסית אבל כמו קיבוץ שכולם ביחד... אנחנו קיבלנו את הבניין הכי טוב בכול המרכז אבל עדיין לא יכלנו להיכנס לחדרים.. אז עשינו סיבוב והכרנו את המקום...

באותו היום היה מבחן ויום למחורת גילינו את הרמות שלנו ואת הקבוצות של הפעילויות....
אני לא אתחיל לספר מה עשינו כל יום במשך השבועיים האלה.. אבל עברתי כלכך הרבה!!

הפעילויות והשיעורים היו מדהימים (בגלל האנשים) זה היה כיף לקום כל בוקר להיפגש לארוחת בוקר ולמהר להגיע לפעילות או לשיעור(מה שיש במערכת השעות) כל יום היה זמן חופשי לצאת לעיר לעשות שופינג,הלאכול, או סתם להינות מקיימברידג'

הימים היו עמוסים..
לי אישית לא היה זמן לנוח אבל מי רוצה לנוח כשאפשר להסתובב ולהינות... הכל יום מיציתי עד סופו... לי ולחברה שלי היה רשימת דברים שרצינו לעשות והיינו עושות עליהם וי כל פעם שעשינו משהו (זה נחמד לעשות רשימה כזו כי ככה מגשימים פנטזיות ועושים דברים מגניבים) הקבוצה של הישראליים היתה ממש מגובשת והכרתי כל אחד ואחת מהם והם פשוט ילדים מדהימים...

הכרתי ילדים שאני עד עכשיו שומרת איתם על קשר.... הילדים מחו"ל שאני עדיין מדברת איתם בווצאפ.

וכל רגעי הגעגוע האלה שאני חווה כמעט כל יום מאז שחזרתי.. רואה תמונות ונזכרת ברגעים מדהימים!!

אני ממליצה לכולם ללכת לסאמר סקול ולעבור את החוויה המדהימה שאני עברתי... לחוות ולגלות דברים חדשים על עצמך שיעזרו לך בעתיד מדברת מנסיון)