איתן קננוביץ

איתן קננוביץ  (איתן קננוביץ)

שששללוווםםם!!    ...

אמילי גלפנד

אהלןן, אני אמילי גלפנד בת ...

עומרי גל

היי אני עומרי גל בן 14 עולה ...

קארין סורוצ'ינסקי  (קארין :))

שלוווום אני קארין וזאת הפעם ...

עמית שמיאן

היי   קוראים לי עמית ...

גיא שנרך  (גיא)

היי אני גיא טסתי פעם ראשונה ...

שששללוווםםם!!  Smileys     נתחיל עם זה שיום אחד בן דוד שלי (אילן קננוביץ) בא אליי ואמר איתן בוא לסאמר סקול הוא הראה לי את ברייטון שהוא רצה לינסוע אליה וחשבתי לעצמי שזה מקום יפה אבל תמיד חשבתי שסאמר סקול זה טיול משעמם שהורס את החופש בגלל שלומדים בוא. ואחריי קרוב לחודשיים שלא כל כך רציתי לטוס שכנעתי את עצמי לטוס בגלל שמתי עוד תיהיה לי עוד היזדמנות לטוס לסאמר סקול עם בן דוד שלי (למרות שאנחנו מתכוונים לטוס שנה הבאה עוד הפעם ביחד) ואז נרשמתי לסאמר סקול Smileys

אחרי שבוע בערך צירפו אותי לקבוצת הוואטסאפ של המחזור שלנו ומאז התחלתי ליספור את הימים עד לטיסה שלנו Smileys

והימים עברו לאט אבל כשהתחלתי לארוז הרגשתי כבר שאני בברייטון הגענו לשדה התעופה בזמן מצוין 20 דקות אחרי שגרמניה זכתה במונדיאלSmileys

הייתי כל כך שמח ומוכן לטוס בקיצור באתי לשדה תעופה עם מצב רוח מרומם ומורל גבוה.

מיד לאחר הפרידה מההורים ובתור לצ'אק אין התחלתי להרגיש שזהוא זה מתחיל. נתנו לנו זמן פנוי בדיוטי פרי והכל היה סבבה עלינו לטיסה הגענו לאנגליה ולאחר נסיעה של שעתיים הגענו לברייטון.

היום הראשון היה ממש מעייף אחרי נסיעה ארוכה הגענו לקולג' נתנו לנו שעה לנוח בחדרים ולהגיע למבחן הרמה. כולם עשו את מבחן הרמה בהצלחה וביום למוחורת כבר התחלנו לילמוד.

בימים שלאחר מכאן הכרתי חברים חדשים מארצות ונות כמו שוויץ אוסטריה גרמניה ברזיל וטורקיה. כולם היו מאוד נחמדים וטובי לב.

לא היה רגע אחד שהיה לי משעמם או שלא היה לי מה לעשות בין ארוחת הערב לפעילות הערב יואב(המדריך הכי טוב בייקום) דאג שלא יהיה לנו משעמם והוציא אותנו ניגנו על גיטרה שרנו שירים מידי פעם היצטרפו אלינו ילדים מארצות אחרות והיה כיף. אחרי הפעילויות ערב לרוב היינו הולכים לישון או שליפעמים סתם היינו נישארים ערים והיינו עושים צחוקים(סתםם הלכנו לישון מתי שהיינו אמורים כמו ילדים טובים).

כימעט כל יום ייצאנו לטיולים מחוץ לברייטון ובתוך ברייטון.

בקיצור השבועיים האלה היו השבועיים הכי טובים וכיפים והכי לא משעממים בחיים שלי אין ספק שאני ייטוס גם שנה הבאה לסאמר סקול!!!!Smileys