לולו

• מרכז: לידינגטון
  • יצאתי בקיץ: 2014

לילה פוגל  (לולו)

שלום,   קוראים לי לילה פוגל ...

ירון ברנשטם

אני ירון (13) מרחובות. הייתי ...

נטע גל  (נטוש)

היי, אני נטע בת 13 עולה לכיתה ...

עפרה יחזקאל

שלום!!   קוראים לי עפרה ...

אשל בולוטין  (אשל)

היי קוראים לי אשל בולטין אני ...

לירן ורניק

הי קוראים לי לירן ואני השתתפתי ...

שלום,

קוראים לי לילה פוגל אני בת 13 וחצי אני עולה לכיתה ח'

לפני פחות משבוע חזרתי מסאמר סקול באנגליה במרכז לידינגטון.

עד עכשיו אני בסוג של הסתגלות חזרה לארץ ולחברים, השבועיים האלה התחילו בשש בבוקר שנפגשנו בשדה, משם היה הרגשה מדהימה.

כמובן שהכרנו את רוב הילדים מהמפש שהיה או מהקבוצה בווטסאפ, אז זה נתן תחושה של שייכות מסוימת והתקרבות  לילדים. שהגענו לשם (לשדה באנגליה) כולם היו בהתרגשות. באוטובוס מהשדה למרכז היה מצחיק ומדהים לראות את הנוף, את כל הדשא שיש בכל מקום (בשונה מהארץ) .

שהגענו למרכז היינו בשוק שאנחנו הולכים להיות שבועיים במקום מדהים כזה! ושמדריך בא ועשה לנו סיור במקום, זה היה בין הרגעים שאני הכי זוכרת שכולם היו מודהימים מהמקום והוא הראה לנו את המתקנים שנעלה עליהם וזה היה מדהים וכולנו לא הבנו מה הוא אמר (זה היה באנגלית) אז המדריכה שלנו תרגמה לנו.

ואז הגיע הארוחה. Smileys האוכל היה דוחה! וזה אחד הדברים שהיה לנו להעביר עליו בדיחות כל הימים, מתרגלים לאוכל, ומתישהו נהנים מיזה. (לא לדאוג)

למחרות התחלנו ללכת לכיתות, אני יכולה להגיד, שאני לא ילדה שאוהבת בית ספר, וכן נהנתי מהשיעורים, אין אווירה של כיתה, אבל הדיבור שלי וההבנה שלי באנגלית סופר השתפרה.

ובצהריים היה לנו פעילויות היה כל כך כיף זה היה דברים שאני לא חושבת שבארץ היינו חושבים לעשות בכלל, הטרפז, הסנפלינג, הטרמפולינה הכל היה כיף והיה באווירה כיפית כי לא עשינו את זה לבד, באמת שמוצאים שם חברים בשנייה! מצאתי שם חברות מדהימות שאני יודעת שנשמור קשר לעוד הרבה זמן, וחברים מצחיקים רצח והיה לך עם מי לדבר, ולא רק מהארץ, הכרנו שם ילדים מכל העולם התחברנו ברגע לאנשים שנשארו איתנו בקשר גם אחרי.

והטיולים לערים באנגליה היו מדהימים, ראינו ככ הרבה דברים, והיינו בלונה פארק, בלונדון אי, מדאם טוסו, מחזמר (משעמם). והיה רגעים לא נעימים, אי אפשר להגיד שלא, אבל זה הוסיף איכשהו לחוויה המדהימה הזאת.

אני באמת אומרת שמי שחושב ללכת שבאמת יעשה את זה גם לשפר את האנגלית שלו ולמצוא חברים מדהימים, ואני חושבת, בטוחה שזו היו השבועיים הכי יפים ומדהימים בחיים שלי! ואני לא אשכח אותם לרגע !!Smileys
והרבה בגלל המדריכה המדהימה שהייתה לנו, הילה, רציתי להגיד לך ממש תודה על הכל, את עשית את זה יותר ממה שזה.

אני מתגעגעת למקום הזה,לילדים האלה, ואני זוכרת שביום האחרון ובטיסה בכינו, כי זה הרגיש יותר מסאמר סקול, ויותר משבועיים, זה משהו שאני לא חושבת שנצליח לשכוח!