שניר

• מרכז: לידינגטון
  • יצאתי בקיץ: 2014

שניר לרון  (שניר)

שלום.אני שניר לרון בן 13 עולה ...

ירדן לרון  (ירדן)

שלום קוראים לי ירדן לרון אני ...

דיויד מרגולין  (shepard)

היי, קוראים לי דיוויד מרגולין ...

ביאנה ויטקין  (בננה)

אוקיי אז אין לי כל כך איך ...

עדי בלומנפלד  (עדידהה)

אני עדי בלומנפלד, בת 13 וחצי ...

ירון ברנשטם

אני ירון (13) מרחובות. הייתי ...
שלום.
אני שניר לרון בן 13 עולה לכיתה ח' וליפני כמה ימים חזרתי מ-סאמר סקול באנגליה.
מרכז הסאמר סקול שבו-שהיתי במשך השבועיים האחרונים נקרא "לידינגטן" (Liddington): זה הוא מקום עצום עד כדי כך שבשבועיים האלו ששהיתי שם לא הספקתי ליהיות/ לראות את כולו, הוא נמצא שעתיים נסיעה מלונדון והכי חשוב!: האנגלית שלי הישתפרה שם מאוד!

הגעתי לסאמר סקול עם לא מעט חששות ודאגות די קטנים על: ההיתאקלמות באנגליה, על החברים שאני אפגוש כי כולם כבר הכירו אחד את השני ממפגש שהיה ליפני הנסיעה ורק אני ואחי שנסע איתי לא היינו. אבל חשש העיקרי שהיה לי היה על האנגלית שלי כי הגעתי לסאמר סקול במטרה עיקרית לשפר את האנגלית שלי שהייתה לא טובה בכלל לפני הסאמר סקול . כשהגעתי לאנגליה באמת היה לי קשה מאוד לבטא את עצמי והיומיים הראשונים היו בשבילי ממש קשים ולפעמים אפילו מבעסים, אבל אחרי היומיים הראשונים האלו נהנתי מכל רגע.
כבר אחרי שלושה ימים ב"לידינגטון" התחלתי להרגיש שיפור משמעותי מאוד ברמת דיבור האנגלית שלי וביום הזה התחלתי ממש להנות וכל החששות שלי נעלמו כי כבר הכרתי חברים חדשים, האנגלית שלי הישתפרה כבר לא מעט  וההיתאקלמות הייתה ממש קלה ומהירה בניגוד למה שחשבתי.

בסאמר סקול שבו הייתי ב"לידינגטון" סדר היום היה מחולק כך: בבוקר מתעוררים והולכים לארוחת הבוקר בערך בין השעות 7:20 עד 8:30 תלוי באיזה יום, אחר כך לומדים במשך שלוש שעות עם הפסקה  של חצי שעה באמצע אוכלים ועושים כל מיני פעילויות אקסטרים כמו: תיפוס בסולם וקפיצה לכמו "טרפז" כזה, בניית רפסודות ושייט בהן, שייט בקנו, וכדומה...   אחרי הפעילויות האלו אוכלים, יש זמן חופשי, עושים פעילות ערב, עוד זמן חופשי והולכים לישון.

ליפעמים יש ימים של טיול, בוא נוסעים לאיזו עיר עושים שם סיור ויש זמן חופשי במרכז קניות . אני ממש נהנתי מהימים האלו.
אני ממליץ לכל ילד שרוצה לשפר את האנגלית (וגם לכאלה שלא) לנסוע לסאמר סקול.