ירדן

• מרכז: לידינגטון

ירדן לרון  (ירדן)

שלום קוראים לי ירדן לרון אני ...

יהל יחזקאל

הייי קוראים לי יהל יחזקאל ...

דיויד מרגולין  (shepard)

היי, קוראים לי דיוויד מרגולין ...

שניר לרון  (שניר)

שלום.אני שניר לרון בן 13 עולה ...

לילה פוגל  (לולו)

שלום,   קוראים לי לילה פוגל ...

עדי בלומנפלד  (עדידהה)

אני עדי בלומנפלד, בת 13 וחצי ...
שלום קוראים לי ירדן לרון אני מצורית (משגב) בן 13 עולה לכיתה ח' ולפני כמה ימים (5.8.14) חזרתי מסאמר סקול ליד לונדון.
טוב אז בגלל שזה כל-כך קשהSmileys להיזכר ברגע בכל החוויות המדהימות שעברתי ב"לינדינגטון", (המרכז של הסמאר סקול שלי) ובכלל ברחבי אנגליה, אני אתחיל  מהתחלה.

הגעתי לנתב"ג עם אחי התאום עם מעט חששות לגבי החברים מכיוון שכולם כבר הכירו אחד את  השני מהפגישה בארץ שאנחנו לא נכחנו בהSmileys. נכנסנו לשדה התעופה ואבי הפקיד אותי בידי מדריכה מקסימה בשם הילה שעזרה לנו מאד בשדה התעופה ובעיקר במשך הטיול באנגליה. Smileysנחתנו מהטיסה באנגליה לקחנו את המזוודות ונסענו בערך שעתיים למרכז שלנו שעליו כבר שמעתם "לינדינגטון". הגענו למרכז וקיבלנו סיור במקום שממנו יצאנו בפה פעור בגלל הגודל וכל האטרקציות המגניבות שיש שם Smileysמסנפלינג ממגדל ענק וקירות טיפוס ועד שיט בקאנו ובניית רפסודה (וזה רק קצה הקרחון). לאחר מכן בעודנו סחוטים מהטיסה נכנסנו למבחן שבודק את היכולת שלנו באנגלית (בשביל החלוקה שלנו לכיתות) לאחר שסיימנו את המבחן התרגלנו לשותפים החדשים שלנו והלכנו לישון.

קמנו בבוקר ולאחר שהבנו שהאוכל לא טעים כמו האוכל של אמא והחדרים קטנים ממה שחשנו (מה שממש לא העיקר) ושהסטנדרטים פה הם לא ממש כמו "בבית מלון" נכנסו לשלושת הימים הראשונים שבהם צריך להתרגל לאווירה (במבט לאחור בדיוק כמו שרשום בעלונים שקיבלנו).
התחלקנו לכיתות ולמדנו בהם כל יום משעה 9:00 עד 12:00 עם הפסקה בת חצי שעה באמצע (בהתאם למבחנים שעשינו) ולהבדיל מהציפיות הלימודים היו ממש מהניםSmileys. הכרנו חברים מארצות שונות צרפת, אקוואדור, ספרד, רוסיה ועד המון... וגם העשרנו את אוצר המילים שלנוSmileys.כל יום אחרי השיעורים היינו הולכים לפעילות למשל סייף אומגה קיר טיפוס נדנדת ענק שייט בקאנו בניית רפסודה ועוד המון. אחרי הפעילויות יש זמן חופשי לדבר עם חברים להתקשר למשפחה או בקיצור לעשות מה שאתה רוצה. אני אישית ביליתי את רוב הזמן החופשי בחדר המשחקים משחק פינג פונג או כדורגל שולחן בזמן שאני כמובן מדבר אנגלית עם ילדים מארצות אחרות ולא תאמינו בלי מחשבים או סמארטפונים Smileys. בערב יש פעילות לכל המחנה למשל מדורה קזינו או מסיבהSmileys

אז זהו בערך סדר היום הרגיל שלנו כשאנחנו לא יוצאים לטייל ברחבי אנגליהSmileys, כן רחבי אנגליה לא רק לונדון גם עיירות אחרות כמו אוקספורד או סלסברי. חלק חוויתי מאוד בלמידת האנגלית שלנו היו היציאות אם זה לראות מחזמר מדהים ואם זה סתם להעזר במוכר בזמן הקניות. היציאות מהקמפוס עזרו לי מאד להבין על התרבות הבריטית והיה מאד מהנה לראות עולם.
לסיכום אני מודה להורים שלי שאפשרו לי לחוות את החוויה המדהימה הזאת ששיפרה לי את האנגלית בצורה חוויתית ומדהימה.