גל

• מרכז: Queen anne′s

גל שנקר  (גל)

הי , קוראים לי גל , אני בת ...

רומי שריאל  (רומי)

היי לכולם!! אני רומי שריאל ...

אביה גל לוי

שלום קוראים לי אביה לוי ואני ...

לי כהן  (לילוש)

אני לי כהן בת 15 וחצי ואני ...

ליאור בראון

היי כולם קוראים לי ליאור בראון, ...

הגר אביחי  (הגר)

היי כולם !! 27.6 אני הגר אביחי ...

הי ,
קוראים לי גל , אני בת 14 והשנה זוהי הפעם הראשונה שלי בסאמר סקול, לפני שאני מתחילה יש לציין חוויה מדהימה מומלצת וכיפית! לסאמר סקול נסעתי דרך חברת קמפוס שדאגה ודואגת כל הזמן. בטיול הזה עברתי ככ הרב חוויות ואני חושבת שאתחיל מההתחלה.

אז ככה יום ראשון 6.7.14 חמש לפנות בוקר אני בדרך לשדה התעופה, בשש ורבע התכנסנו ונפרדנו מההורים התרגשתי מאוד .

עברנו את כל הבדיקות והגענו לדיוטי פרי שהיה מלהיב בהתחלה...... כלומר חמש שעות שם עברו די לאט אך הכרנו את המדריכה המדהימה ליאור ואת חברי הקבוצה בעזרת משחקי הכירויות.

הגענו למטוס והטיסה עברה דווקא מהר (לעומת השהייה בדיוטי חח). הרגע שנכנסנו למקום שנקרא QUEEN ANNE'S היה רגע שקצת קשה לשכוח כמו העזיבה .. המקום מ-ד-ה-י-ם!!!! הכל ירוק ויפה הצוות פשוט כיפי ודואג באמת מושלם חלום ש כל אחד. נתנו לנו חדרים ויום למחרת בבוקר ארוחת הבוקר שבישבילי כללה קרואסון ואולי אם לא שבעתי לחם עם חמאה. לאחר מכן היו לנו פעילויות עם המדריכים שאני ככ מתגעגת אליהם : מגי , גיימס , גוש ושרה.

היו לנו מבחנים חולקנו להקבצות למדנו את החוקים של המקום ולסיום (של כל יום ) פעילות לילה.
יום רגיל בשבוע הראשון : ארוחת בוקר - 7:45 , פעילויות -9:00 - 12:30 , ארוחת צהריים - 12:30 ,
לימודים - 14:00-17:30 , ארוחת ערב :6:45 , פעילות לילה - 20:00 ולסיום כיבוי אורות בשעה 23:00 (שכמובן הישראלים תמיד נשארו קצת אחרי Smileys ).

בשבוע הראשון ביקרנו ברידינג ב Windsor Castle ובאוקספורד שתי ערים מדהימות ומרשימות. ברידינג ביקרנו במוזיאון ובאוקספורד ביקרנו באוניברסיטאות ובינהם סט הצילומים של הסרט המדהים הארי פוטר.

ביום שיש ערכנו קידוש ולאחר הקידוש הלכנו למסיבה בסגנו הוואי שלא רציתי שתיגמר אף פעם!!!

כמובן ואיך אפשר לשכוח הרכנו שם ילדים מדהימים!!!! לא רק מהארץ אלא גם מחול והופתענו לגלות שלא תמיד הישראלים עושים הכי הרבה רעש .... Smileys  וכמובן שלא פיספסנו את משחקי המונדיאל.

השבוע השני נערך באותו סדר רק שהלימודים והפעיליות בוקר התחלפו.
בשבוע הזה ביקרנו בלונדון פעמיים , בפעם ה 1 היינו במאדם טוסו ובהצגה המרהיבה מלך האריות. בפעם ה 2 הכרנו את לונדון היינו בארמון בביג בן בלונדון אי ועוד.....

למדתי שם הרבה דברים בין עם זה באנגלית , למדתי קצת מילים מילדים מארצות אחרות ומלא סוגי ספורט שאני חושבת שבארץ לקם אין או שלא הייתי הולכת ללמוד. זה נראה הזוי שב 15 ימים מתחברים לילדים כאילו אנחנו מכירים שנים ..  Smileys .

עכשיו אני יכולה להגיד סאמר סקול חוויה מהנה ביותר שאני זכיתי לעבור וללא כל ספק אני אומרת ששנה הבאה אלך שוב :) כמובן שאני שומרת על קשר לא רק עם ילדים מהארץ וזה כיף להכיר תרבויות שונות .

כן אני מתגעגעת להרבה מאוד דברים שם אבל אחרי כל דבר טוב מגיע פחות.. תודה קמפוס שאיפשרתם לי להיות חלק מחוויה מדהימה!!!! ולהכיר חברים מהגלובוס ותודה לליאור ששמרה דאגה הצחיק ונהנתה איתנו .

זהו זה ב 20.7.14 זה נגמר ב 21.7.14 כבר הייתי בארץ עם הרגשה מוזרה שאין כבר פעילויות שאני יכולה לדבר וכל אחד יבין אותי אבל כיף לא אמיתי היה לי שם ולכל מי שהולך אני מקווה שהוא ינצל כל יום ויהנה כמו שאני נהנתי!!Smileys