Talya<3

טליה סיבוני  (Talya<3)

היי קוראים לי טליה סיבוני, ...

הילה דיין  (הילה)

שלום לכל הקוראים, שמי הילה ...

דניאל אחרק  (דני)

אני דניאל אחרק,אני טסתי לסאמר ...

קורל כהן  (.)

היי אני קורל כהן ויצאתי לקיימבריג' ...

מעיין מילר  (מעיין )

היי , אני מעיין מילר בת 14 ...

טל וינברגר  (טל)

היי אני טל ויינברגר , וטסתי ...
היי קוראים לי טליה סיבוני, בת 14 ממבשרת ציון.
איך להתחיל? מה להגיד? איך אפשר בכלל להתחיל לתאר חוויה כזאת?
אז ככה.. כבר שנתיים שאני ועמית (שגם נסעה איתי לסאמר סקול) ניסינו לשכנע את ההורים ללכת לסאמר סקול. השנה הם סוף סוף הסכימו!!
נרשמתי בתחילת השנה אבל הזמן עבר כל כך מהר ובלי שהרגשתי הגיע היום של הפגישה. Smileys
בפגישה הסבירו לנו על מה שהולך להיות, עברנו על כמה נושאים חשובים ואז נפרדנו מההורים והלכנו להכיר את הקבוצה והמדריכים. מאותו הרגע ידעתי שיש לנו את הקבוצה ואת המדריכים הכי מושלמים שיכלתי לבקש!
יום לפני הטיסה "ישנתי" אצל עמית אבל כמובן שלא הצלחנו להירדם אז סיימנו לארוז דיברנו ונפרדנו מהחברים בפעם האחרונה ומשם יצאנו לשדה התעופה! כבר שם זיהיתי פרצופים מוכרים וילדים שדיברתי איתם בקבוצה בוואטסאפ. התחלנו להתחבר לכולם, היינו בדיוטי פרי ומשם עלינו לטיסה, שם כבר התחלתי להרגיש את ההתרגשות.
הטיסה עברה מהר וגם השלמנו כמה שעות שינה ואז נחתנו בשדה התעופה בלוטון! Smileys פגשנו את אחד המדריכים מEF- קרלוס ועלינו על האוטובוס לקיימברידג'. כשהגענו כולנו התלהבנו מהמרכז המהממם ומיד הלכנו לקחת מפתחות לחדרים, צמידים, איזה טופס שהיינו צריכים למבחן וכמובן ארוחת צהריים.
את המבחן שקובע את הרמה שלנו עשינו אחרי שעה בערך (והופתענו לגלות שגלן, מי שהיה איתנו במבחן והמנהל של המרכז גר בישראל ומדבר עברית) וכמובן שחלקנו התלונן כי עוד היינו מוטשים מכל היום הזה אבל לא נורא כי נתנו לנו לשנות את הרמה כעבור יום יומיים.
אחרי שעה בערך סוף סוף יכלנו להיכנס לחדרים!! שמחתי לגלות שהחדרים ממש סבבה כי ציפיתי לחדרים הרבה פחות טובים... אפילו היו לנו מקלחת ושירותים בחדר (בשונה משאר הבניינים במרכז).Smileys אחר הצהריים הלכנו גם לפארק המהממם של קיימברידג' וישבנו על שפת האגם ושתינו שוקו חם..
בערב הלכנו לחדר האוכל שבו אוכלים ארוחות ערב (שנמצא במרחק הליכה מהמרכז) ועל הדרך גם עשינו סיור בעיר וסוזאנה המדריכה הסבירה והראתה לנו על דברים ממש מענינים ומגניבים. לקח לנו כמה ימים להתרגל לאוכל האנגלי אבל הוא השתפר מיום ליום. את ארוחות הצהריים והבוקר אכלנו במרכז וכמובן שהישראלים עקפו תמיד בתור..

ביום השני חילקו לנו את לוח הזמנים שלנו (בו היה כתוב את הכיתה שלנו ואיפה היא נמצאת ואת קבוצת הפעילות שלנו) ואז התחלנו ללמוד, בכיתה היו איתי בנות מישראל והמון ילדים מכל מיני מדינות שאליהם ממש התחברתי (במיוחד לאחת משוויץ ואחת מהולנד) גם המורה הייתה נחמדה. למדנו בצורה חוויתית דרך המון פעילויות כיפייות, שיח אחד עם השני ואפילו דרך שירים. בהמשך היום גם הייתה לנו פעילות. מאוד אהבתי את הקבוצה של הפעילות שלי. היו לנו פעילויות מגוונות למשל משחקי ספורט וזמן חופשי בפארק, תצוגות אופנה, חפש את המטמון (בעיר), לחפש מקומות לפי רמזים בעיר ואפילו סיורים בתוך הקולג'ים המדהימים בקיימברידג'.

כל יום היו לנו שיעורים ופעילויות ובצהריים וגם בערב. הפעילות האהובה עלי בערב הייתה המסיבות!במסיבה הראשונה ראינו שהחולניקים לא ממש רוקדים אז כל הישראלים רקדו וקראו גם לכולם לרקוד ואז כולם רקדו והיה נורא כיף. אני עדיין מתגעגעת לכל המסיבות שהיו (והיו מלא), שם גם הכרנו את המקסיקנים והפורטוגלים שאליהם התחברנו מאוד. הייתה גם מסיבה אחת שהנושא שלה היה בנים בנות וכל הבנים בקמפוס (וגם חלק מהבנות) התלבשו כמו בנות וזה היה מאוד מצחיק. Smileys

אחרי הימים הראשונים כולנו התאקלמנו כבר והרגשנו ממש בבית, הכרנו המון חברים מכל מיני מדינות כמו שוויץ, צרפת, פורטוגל, מקסיקו, הולנד, איטליה, קזחסטן ואפילו היו ילדים נחמדים מלבנון ומערב הסעודית. איתם אנחנו עד היום שומרים על קשר בקבוצת וואטסאם משותפת שפתחנו. פתאום יש לי כל כך הרבה חברים מהמון מדינות.. אני מקווה שיצא לי לראות אותם שוב...
סוף סוף גם הכרנו את העיר ויכלנו לצאת בזמן החופשי בצהריים לשופינג!!!!! הופתענו לגלות שיש שם המון חנויות ואפילו פרימרק!

בהמשך גם יצאנו לכל מיני טיולים מגניבים. בהתחלה היינו בבאולינג (שלשם הגענו באוטובוס קומותיים) ושם גם חגגנו לנגה יומולדת, בסוף השבוע נסענו לטירת Warwick שם הסתובבתי בעיקר בטירה עצמה כי ירד גשם.Smileys הסתובבנו ברוב החדרים המהממים בטירה (והיו המון! כל הזמן חשבתי שנגמר ואז ראינו עוד חדרים). כשהפסיק הגשם יצאנו ועברנו בין התחנות בחוץ ואפילו ראינו מופע אש. ביום אחר הלכנו לThorpe Park שזה כמו לונה פארק ענקי.. היו שם מתקנים ממש מגניבים ואפילו עליתי בפעם הראשונה על רכבת הרים וגם פגשנו שם קבוצות אחרות של ישראלים מהסאמר סקול.
בסוף השבוע השני טיילנו בלונדון עם כמה מהפורטוגלים ועוד כמה ילדים מארצות אחרות בלונדון איי ובמאדם טוסו.
היינו גם במחזמר "Wicked" ובתור אחת שממש אוהבת דברים מהסוג הזה נורא נהנתי מהמחזמר!

היה לי כל כך כיף בכל שנייה שם אפילו היה לי כיף לקום מוקדם לעוד יום אחרי לילה בלי שינה כמעט... ואם כבר הלילות- זה היה אחד החלקים שהכי נהנתי בו. תמיד בעשר היינו צריכים להיות בחדרים ולא לצאת והיו גם מדריכים שעברו בחדרים כדי לבדוק אם אנחנו שם, אבל כמובן שלא התאפקנו ותמיד הלכנו לחדרים אחד של השני,אפילו של החולניקים. היה לילה שראינו סרט עם המקסיקנים ההולנדיות והאיטלקיות, היה לילות שהתגנבו לבניינים אחרים (ולפעמים תפסו אותנו וקיבלנו אזהרהSmileys)  והיו גם לילות שישנו בחדרים אחד של השניSmileysSmileys

יום לפני שאנחנו הלכנו הלכו הרבה מהחברים שלנו מחו"ל והיה עצוב מאוד להיפרד מכולם ובאותו הערב גם היה מאוד שקט כי המון עזבו אז החלטנו הקבוצה הישראלית לעשות מלחמת מים שאותה אני בחיים לא אשכח!!

יומיים לפני הסוף סיימנו את הלימודים ולכל אחד הביאו מין כובע של מסיימים וגם תעודה. המורה שלי החליטה שבגלל שעבדנו קשה בשבועיים האלו מגיע לנו עוד שלוש שעות שופינג בעיר במקום שיעור אז לקחנו מהר את התעודות ויצאנו לעיר. היינו כבר מותשים משופינג כי בדיוק חזרנו משופינג של שלוש שעות אז ישבנו בסאב וואי עם כמה ילדים מישראל ומחו"ל. יותר נכון חיפשנו איפה לאכול שעתיים ואז ישבנו בסאב וואי.

ביום האחרון אחרי שארזנו, אכלנו ונפרדנו מכולם עלינו על האוטובוס ללונדון. הסתובבנו בקובנט גארדן, בm&m world, ציינה טאון, כיכר פיקדילי ובארמון המלכה ואפילו הספקנו לנוח ולאכול גלידה באיזה פארק . משם הלכנו לשדה התעופה, חלקנו שתה סטארבאקס בפעם האחרונה ואז גם אכלנו ארוחת ערב, כתבנו לכולם ביומנים ומשם עלינו למטוס.
אנחנו עדיין מדברים המון ושומרים על קשר וגם לא מפסיקים להיפגש ולתכנן עוד מפגשים.

וכמובן תודה ענקית לקמפוס ולדנה ולינתן המדריכים הכי מושלמים שיש!! בלעדיכם זה לא היה אותו דבר.