בנימין

• מרכז: ליטל קנדה
  • יצאתי בקיץ: 2014

בנימין פילצ'ין  (בנימין)

טוב אז אחרי שבועיים של כיף ...

יובל בן שמעון  (יובה)

אני יובל בן שמעון וטסתי למרכז ...

לירון אביהוד אהרנפלד  (לירון)

אני לירון אהרנפלד ואני טסתי ...

גילי טויג  (גילי)

עדיין לא עיכלתי שהיינו באנגליה ...

ניב תל צור  (ניב)

אני הייתי בליטל קנדה,ומאד ...

עידו לוי  (עידו)

אז ככה, אני חזרתי לארץ מסאמר ...

טוב אז אחרי שבועיים של כיף לא נורמלי, חזרנו הביתה.

התחלנו את הטיול כבר חודשיים לפני הטיסה כשפתחנו  את הקבוצה בווצאפ נרגשים ומתוחים לקראת המפגש ובכלל לקראת הטיסה.

אחרי חודש שבו כל יום משנים את שם הקבוצה ("עוד יומיים","מחר"...) הגיע המפגש שחיכינו לו כל כך הרבה וראינו אחד את השני ואת המדריכה הכי טובה שיש ליאור.

עברו להם שבועיים והנה מגיע יום הטיסה,רואים את גרמניה מנצחת זוכים בM&M(מה לעשות שלידר לא מבין בכדורגל) ויוצאים לשדה תעופה.

אחרי שהגענו קיבלנו טפסים,פסק זמן,ויצאנו לדיוטי, קנינו מסטיקים ושוקולדים ועלינו למטוס, הפרענו לכל הנוסעים ובלי ששמנו לב הגענו ללונדון, (אנשים מוזרים נוהגים בצד ימין..).

עלינו על אוטובוס, מעבורת, חזרה לאוטובוס והגענו לליטל קנדה, עשינו סיור באיזור קבענו שעה שבה ניפגש ונלך לארוחת הערב שלא הייתה טעימה במיוחד וקיבלנו מפתחות לחדר היפה שלנו.

לא שמנו לב והנה נגמר היום הראשון, הגיע היום השני המיותר והיינו צריכים לעשות מבחן, כמובן שעברנו אותו בהצלחה ושובצנו לכיתות, כמה כיתות לומדות בבוקר ועושות פעילויות בצהריים ויש כיתות שההפך, באמצע הטיול התחלפנו.

אחרי שעברנו שבוע הכי כיף שיש עם חץ וקשת נדנדה ענקית, טיפוס וכו.. הגיע הזמן לצאת לשופינג כיף ביותר, לטירה מעניינת ולדובדבן שבקצפת.. לונה פארק!!!!!!!! היה מטורף....

אחרי שבוע נוסף של פעילויות הגיע הזמן ללונדון!! ביקרנו במדאם טוסו , הלכנו להצגה ובטח שעשינו עוד שופינג!!

אחרי הטיול הכל כך כיף ללונדון ואחר השופינג המטורף חזרנו לאוטובוס, מעבורת , ליטל קנדה ללילה אחרון, כמובן שאיך לא, בלילה האחרון החליטו להעניש את הישראלים ופשוט לא יכלנו לצאת מהחדרים, היינו בטוחים שמתכננים לנו מסיבה אז פשוט ברחנו, אבל לא...

נכנסנו לחדר אחרי עונש נוסף שקיבלנו (הושיבו אותנו בפינות נפרדות..) הלכנו לישון והתעוררנו ליום האחרון, אכלנו, ארזנו ויצאנו (אוטובוס, מעבורת, אוטובוס), להורים שחיכו לנו שבועיים ולכלב נפרדנו מהחברים וזהו..