• מרכז: שיפלייק

שניי אזולאי  (.)

קודם כל קוראים לי שני אני ...

עדן מיטרני  (עדנה)

שלום אני עדן, הייתי בסאמר ...

דוד הלמן  (דוד)

כבר יותר מחודשיים עברו מאז ...

נועה עמר

אני נעה, היית שלוש שבועות ...

אביה יצחקי  (אביה)

אני אביה, נסעתי לשבועיים לסאמר ...

אביטל רדזישבסקי  (חבי)

כבר עבר יומיים מאז שנחתנו ...
קודם כל קוראים לי שני אני בת 14 ואני הייתי במרכז שיפלייק לשבועיים.
אז הכל התחיל ככה ..
אני וחברה ישבנו עם אחי והוא התחיל לספר לנו על הסאמר סקול התלהבנו מהרעיון, דיברנו
עם ההורים ביררו פרטים ונירשמנו.
הגענו למפגש והתחילו כל החששות , ילדים שאנחנו לא מכירים , לטוס בלי ההורים , אם נאבד את הכסף או את הדרכון מה יקרה?  Smileys
אחרי שבועיים הגיע היום של הטיסה ההתרגשות הייתה בשיאה !!!  Smileysהייתי בטוחה שזה חלום שזה לא אמיתי !
הגענו לשדה ראינו את הילדים החדשים והגנבנו להם חיוך .. עדיין התביישנו ולא הכרנו אחד את השני.
חילקנו לנו מדבקות עם השמות ואת השרשרת שאנחנו כיננו אותה בתור קולר או רצועה :)
הטיסה עברה בשלום והגענו לשיפלייק זה היה ניראה כאילו הוציאו את המקום הזה מאיזשהו סרט והדביקו אותו שם .
זה היה ניראה כמו ציור אחד גדול .
לקחו אותנו לחדרים וקיבלנו שוק ! ציפנו למשהו קצת יותר מפואר  אבל לא Smileys
אחרי שפרקנו את כל הדברים בחדרים זואי המדריכה המושלמת שהייתה לנו עשתה לנו סיור בכל שיפלייק ,
הראתה לנו את החדר אוכל , את האופיס , את המגרש משחקים , את הבריכה , את המגרס טינס ועוד המון המון דברים.
קמנו בבוקר הראשון שלנו ועשינו את המבחן שהלך לי דיי טוב  Smileys
באותו יום כבר היו לנו זמן בריכה .. כן שם זה הולך לפי שעות פעם בכמה ימים לפעמים זה יום כן יום לא , הקבוצה שלך ועוד קבוצה מקבלים זמן מוקצב של שעה להיות בבריכה .. אנחנו תמיד היינו עם הקבוצה שהגיעה מספרד.
אני לא הכי זוכרת את  הסדר של מה שהיה לנו בכל יום אבל את הטיולים אני בהחלט זוכרת !!!!
הטיול הראשון שלנו היה לארמון , נתנו לנו זמן חפשי של שעה להסתובב שם ולצלם .
הדבר שאני אישית הכי נהנתי ממנו היה השומרים עם הכובע השחור , לא משנה מה עשינו הם לא הגיבו
לא צחקו , אני בספק הם הם בכלל ממצמצים .
באיזשהו שלב היינו נראים ככה Smileys זה כבר מעצבן אבל גם מגניב עד כמה בן אדם יכול להיות
לא אנושי . הוא לא הגיב לכלום !! התחלנו להראות לו סירטונים של אנשים צוחקים והוא לא הגיב !
הדבר היחידי שגרם לנו להבין שזה לא בובה זה שכשהצלמנו איתו סלפי הוא הסתכל למצלמה !!! כןןן הוא באמת הסתכל זה עשה לנו את היום הרגשנו מיוחדים Smileys
הטיול השני שאני זוכרת היה ללונדון , אי אפשר לשכוח אותו משתי סיבות .
1.המקומות שהיינו בהם פשוט מושלמים ולא יכולנו להפסיק לצלם ולמתלהב מכל דבר קטן שהיה שם !
2.כולם יודעים שהמצב בארץ לא הכי להיט ובאיזהו שלב הלכנו בתוך הפגנה של פלסטין נגדנו .. זה לא היה כיף בעולם אבל שכחנו את בשניות אחרי הגלידה שקנינו שם Smileys
 כמו שכולם יודעים בלנדון יש את הביג בן , לונדון איי ואת התאי טלפון האדומים והמפורסמים ...
כמובן שהצלמנו וצילמנו הכל !!!
אחת החוויות שהיו לי באותו היום זה הלונדון איי שזה בעצם הגלגל ענקשהוא בגובה של כמעט 200 מטר וכשהיינו למעלה למעלה זה היה מראה עוצר נשימהההה ! לא הפסקתי לצלם !!
אחרי זה היה לנו זמן קניות של 3 שעות והחנות הכי מושלמת בעולם הייתה שם !!!!
m&m world חמש קומותתת של שוקולד הכי טעים בעולםםם ! Smileys
באותו יום גם עשינו שייט שבעצם לקח אותנו בליג בן , האונייה הייתה פשוט ענקיתתתתת !!!
אחרי זה לקחו אותנו לארמון של המלכה לראות אותו מבחוץ הכל פשוט ניראה מושלם !

הטיול השלישי שלנו היה ללונה פארק , יותר נכון מתקנים עצומיםם פשוט ענקיים !
אני ועוד שלוש חברות קנינו את הכרטיס המהיר שזה בעצם כרטיס שקונים ואז עוקפים את כל התור , זה אחד הדברים הכי שווים שקניתי !
היום שם מלא מלא דוכנים של דובים ענקיים , זכיתי בפוך של דונטטטט !
לא הייתה שם רכבת הרים שהיא פחות מ 10 מטרים לפחות !! Smileys

הטיול הרביעי שלנו היה למאדם טוסו שזה מוזאון השאווה. הכל שם נראה כל כך אמיתי !
היינו בטוחים שעוד שנייה הבובות עומדות לזוז . כמובן שהצטלמנו שם עם כל דבר אפשרי ..
בסוף המוזאון יש כמו מבוך אימה שזה ללא ספק הדבר הכי מפחיד שעשיתי בחיים שלי  Smileys

הטיול החמישי שלנו היה לאחד מפלאי תבל ששכחתי את שמם אבל אלה אבנים גדולות מאוד שלא יודעים איך הם הגיעו למצב הזה .. הנסיעה לשם הייתה 5 שעמות מתישות Smileys
אחרי זה לקחו אותנו לאוקספורד לעשות שופינג ! יצאנו משם עם הרבה בגדים חדשים Smileys

הטיול  השישי שלנו היה להצגה של מלך האריות שפשוט אין מילים לתאר את הגודל של המקום ואת ההשקעה בהצגה ובתפאורה ובתלבושות ובכראוגרפיה ובשים ובכל ההצגה עצמה . היה פשוט מושלם!
הטיול האחרון היה למוזאון המדע ולקניון ממש גדול ..

ועכשיו אני יספר על הדברים שהיו מעבר לטיולים ..

הלימודים

הלימודים ללא ספק שיפרו לי את האנגלית . בהתחלה לא התלהבתי בכלל מכל הקטע של הלימודים!
היו חלקים בשיעור שהיינו ניראים ככה Smileys אבל לאט לטל למדנו לאהוב את הרעיון של לימודים שמשפרים את האנגלית . השיעורים הולכים ככה : חלק ראשון לומדים וחלק שני שזה אחרי ההפסקה יש פרויקט שבועי .
הפרויקט הראשון שלנו היה לעשות הצגה לא כל כך ארוכה , הכיתה שלנו עשתה את שלגיה .
הפרויקט השני שלנו היה המצאות אנחנו המצאנו כרית עם חור שאפשר להניח שם את היחד שהולכים לישון וזה הרבה יותר נוח . השיעורים מתחלקים לשבועיים , שבוע הלימודים בבוקר ושבוע בערב.

הפעילויות
כל ערב מהשעה שמונה עד עשר וחצי יש פעילות שסיימון המדריך היה מעביר . הוא היה מחלק את כל הילדים מכל הארצות לפי מספרים וככה יוצא להכיר את כולם ועל הדרך לשפר את האנגלית עוד קצת בכך שמדברים רק באנגלית .
כל ערב הפעילות שונה פעם אחת היה את צ'יף הגדול , מצא את המטמון , סרט, חמר , תצוגת אופנה ועוד הרבה !

האוכלSmileys
לי באופן אישי הייתה קצת יותר בעיה עם האוכל כי אני שומרת כשרות אז הייתי אוכלת מנה צחונית או סלט כלשהו . לפעמים היה גם קינוח שהוא גם היה טעים ואכיל.
בקבוצה שלנו היה לנו מנהג להזמין פיצה כל ערב ולפעמים גם בצהריים .

יומיים לפני שעזבנו הייתה מסיבה ענקיתתתת שכל המרכזים של ARDMORE הגיעו לשם ופדוט לא רצינו ללחזור ! המסיבה הייתה ענקית והכרנו שם המון ילדים מכל העולם !

אחד הדברים שגם נהנתי מהם במחנה אלה  המדריכים . גם שחר ודפנה המדריכות מהארץ וגם הבדריכים הבריטים , סיימון מאט אולי זואי שונט ועוד כמה שאני לא ממש זוכרת את שמם.
ועוד משהו חשוב במחנה אלנו הילדים . חשוב להתחבר לכולם גם לילדים מהארץ וגם מחול .
זה בונוס להשמך כל הטיול. Smileys

עד עכשיו שכבר עבר שבוע מאז שחזרנו לארץ אנינ לא מפסיקה להתגעגע !!
ואני עדיין מצטערת על הרגע הזה שלא הלכתי לשלושה שבועות Smileys

אז בקיצור מקווה שנהנתם לקרוא את הסיפור שלי ואת כל החוויות שעברתי שם ..