איילת

• מרכז: קיימברידג′ קלייר קולג'
  • יצאתי בקיץ: 2014

איילת דוברין

היי, אני איילת דוברין בת 14 ...

אופק סורני

שלוום אני אופק בת 15 והייתי ...

ענבר שמעון  (inbar11)

היי, קוראים לי ענבר שמעון ...

מור קרמר  (מור קרמר)

אז ככה, אחרי שבועיים מטורפים ...

גיל גוטליב  (גילגוטליב)

לפני כמה ימים חזרתי מהסאמר ...

עמית גלבוע

היי.. אני עמית והייתי במחזור ...

היי, אני איילת דוברין בת 14 ואני הייתי בסאמר סקול בקלייר קולג׳ - קמברידג׳. החוויה הכי טובה שעברתי בחיים!!

אז ככה באתי לשמה עם אחותי התאומה , הכרנו מלא ישראלים חדשים וישר התחברנו איתם. הכרנו גם ילדים מכל העולם שהיו גם ממש נחמדיםSmileys

בקמברידג׳ הלכנו לשוט בנהר שמה, הלכנו לקניות במרכז העיר , הלכנו לסיורים, לפארק גדול וירוק שממש כיף בו ולעוד קניות ;-) בסופי שבוע בשבת וראשון נסענו לאטרקציות בלונדון (לונדון איי, ארמון המלכה, מאדם טוסו ועוד מלא מקומות) וזה היה נסיעה של שעה וחצי אז נצלנו את הזמן לישון (: נסענו גם יום אחד לטרופה פארק , פארק שעשועים מלא ברכבות הרים. נסענו גםלעיירה איליי שהיה שם קתדרלה ממש יפה. היינו במחזמר wicked לונדון והיה מדהים !!

אף פעם לא היה לי משעמם תמיד היה לי מה לעשות, האנגלית שלי השתפרה, נהנתי מהפעילויות, כל ערב הייתה לנו מסיבה בנושא אחר.Smileys המזג האויר היה נפלא כי לא היה קר מידי ולא חם מידי כמו בישראל. נהנתי להסתובב בקמברידג׳ השקטה והיפה לפעמים היה גשם אבל זה לא הפריע .

בימי שישי היינו הולכים לבית חב״ד שהוא 5 דקות הליכה מהמרכז שלנו ומשפחה ממש נחמדה אירחה אותנו לקבלת שבת, נתילת ידיים, קידוש וגם אכלנו אוכל טוב ישראלי שממש התגעגענו אליו.

החדרים היו שם ממש נוחים עם שירותים ומקלחת בחדר ולא היה שום בעיות.

היה לי חוויה מושלמת כמו שציפיתי וכמו שרציתי , אם הייתי יכולה להאריך את השבועיים האלו הייתי באה ליותר זמן כי היה לי כל כך כיף ולא הייתי רוצה לעזוב, נועה המלווה והמדריכה תמיד באה לצידנו שצריך עזרה ותמיד הייתה אוזן קשבת . הייתי באה עוד פעם לסאמר סקול , זאת חוויה לתמיד שאני לא אשכח אותה, ממליצה לבוא Smileys