רוני בנסון

• מרכז: Brunel בוגרים

רוני בנסון  (רוני בנסון)

היי, אני רוני בנסון מבאר שבע ...

עדי הצבי  (עדי)

היי כולם! אני עדי ממודיעין ...

נועה טייב טמיר  (נועה)

Summer School Reading 2014אז.. ...

תימור לנקרי

שלום לכולם לי קוראים תימור ...

לינוי קפלן

היי אני לינוי קפלן בת 16 מחיפה ...

נועם סלע  (sella)

שלום לי קוראים נועם אני בן ...
היי,

אני רוני בנסון מבאר שבע ובחופש האחרון היו לי שלושה שבועות מדהימייים ברדינג.

כבר בקבוצה בוואטסאפ התחלתי קצת להתחבר לכולם ואפילו פתחנות קבוצת בנות, אבל שם הם עוד לא גילו כמה אני ב״שית יצורה. יום הטיסה הגיע ובדיוטי פרי כמובן קניתי רק טובלרון(שמנמנה גאה). הטיסה עברה מהר והגענו ללונדון וכבר מאותו רגע אני ג׳ני ונטע התחלנו לחפור לגברת מדריכה על שנה שעברה, אבל מהר מאוד הבנו שהשנה הולך להיות הרבה יותר כיף.

בשבוע הראשון היינו רק 11, הספקנו להכיר את נטע השותפה שלי לשטניות, מאיה אתאר ועדן שהבהירו לי שאני לא מתחילה להבין ערבית, אביב ואור הזיינים, שרירי רז, גיא השותף שלי לאמינם ,גו גו באסל, וכמובן איך אפשר לשכוח את גברת מדריכה המקסימה שלנו ניקול. הכרנו את סטיוארט וישר הבנו שהוא לא הולך לעשות לנו חיים קלים וגם הוא הבין ישר שגם אנחנו הולכים לעשות לו את המוות (אבל אל דאגה הוא חייל של באסל אז זה הסתדר).

חילקו אותנו לכיתות ואני הייתי עם המורה שכל שיעור אנגלית אני בוכה שהוא לא המורה שלי עכשיו-בן, היה ממש כיף איתו התחברנו ישר וכולנו ביחד צחקנו על איבו שלא עצר לדבר לרגע.

על האוכל אני לא אדבר כי אומרים שאם אין לך משהו טוב להגיד אל תגיד.. סתם חח נגיד לזכותם שהיה טעים מדי פעם.
בשישי הייתה המסיבה הראשונה שלנו עם כריס הדי-ג׳יי המוצלח וכבר אז הבנתי שאני הולכת להתפרע שם בריקודים בלי לשים על אף אחד.

והנה הגיע לו שבוע חדש השבוע שבו הצטרפו אלינו שאר הקבוצה, בהתחלה זה היה קצת מציק כי פתאום היינו המון ואני לא מזהה אף אחד, אבל כשהכרתי אותם התחלתי להתבאס שכל מה שיש לי איתם זה רק שבועיים, אני נרדמתימור שלי שהיא יצורה מאילת, יובלוווש שאני לא אשכח אףפעם, קובי שלא יפסיק להפתיע אותי עם היציאות הדפוקות שלו וכמובן השותף שלי לאיך פגשתי את אמא, סלע שלימד אותי לשחק סנוקר, עדי השותפה שלי לצמחונות ולכמעט מלאכים, לינוי הצלמת המקצועית שלנו, נועה שלימדה אותי לרקוד כמו במסיבות יער, מאי שהביאה לי את המזרחית גם לחול, והכי חשובה תום הקיבוצניקית שלנו שבאה אליי בסוכות.

והדבר הכי כיף שהיה- הטיולים, היינו בכל מקום בערך- קרענו את רדינג בשופניג בפריימארק כמובן והכרנו את הסאבווי, היינו בשייט בנהר בתמזה, ראינו את הביג בן, היינו בבקינגהם פאלאס ובווינדזור פאלאס, ראינו את כל לונדון מהלונדון איי, היינו בטרופ פארק ועלינו על כל המתקנים, ראינו את המחזמר מלך האריות, היינו במדאם טוסו וכמובן עוד הרבה שופינג.

היה דבר שקצת הקשה לנו על הטיול-המצב בארץ, בגלל המצב היו לנו כמה רגעי עצב ונפגעו לנו הטיולים בגלל הפגנות אבל הראנו שאנחנו חזקים וזה לא הרס לנו את הטיול, עדיין נהנתי ממנו כמו שלא נהנתי הרבה זמן.
בסאמר סקול הבנתי שאני וספורט פשוט לא הולך ביחד, חוץ מבדמינטון שהוא אהבת חיי, בשאר ענפי הספורט אני פשוט מאוד רצפה. הכי נהנתי בתחרות הכשרונות, אולי לא זכיתי אבל לא ידעתי שיהיה לי את הבטחון לעלות לבמה ולרקוד מול כולם (במיוחד עם הפחד במה המטורף שלי) ועוד לקבל תגובות טובות.

בקיצור אלו היו שלושת השבועות הכי מדהימים שהיו לי, אבל אל תחשבו שפה זה נגמר, בשבוע שחזרנו הספקנו ללכת לרהט לבקר את באסל הוא פתח לנו שולחן ועוד הכין לי לזנייה במיוחד. בסוף החופש הלנו לסאסא בצפון הרחוק ותום ארגנה לנו אירוח מושלם, הצטלמנו בבריכה בגו פרו של רז, הכנו פויקה, היינו בגן שעשועים באמצע הלילה ופרצנו לבריכה וברחנו כמו מטורפים.

את הטיול הזה והאנשים שהכרתי בו אני לא אשכח בחיים, זאת הייתה חוויה של פעם בחיים ואני אזכור אותה לנצח!