דיאנה

דיאנה בלנקי

אני לא יודעת ...

אופק בן נעים

היי אני אופק, הייתי שלוש שבועות ...

אביה יצחקי  (אביה)

אני אביה, נסעתי לשבועיים לסאמר ...

דוד הלמן  (דוד)

כבר יותר מחודשיים עברו מאז ...

אמיליה פיימן  (אמי)

זה כבר יום שני שאני מנסה לכתוב ...

דוד קניס

היי,  קוראים לי דוד קניס, ...

אני לא יודעת איך להתחיל לכתוב את מה שעבר עליי בחופש הזה..

אלה היו שלושת השבועות הכי טובים שהיו לי אי פעם!

החוייה של הסאמר סקול התחילה עוד בשנת הלימודים עצמה, כשנרשמתי לסאמר סקול עם עוד שתי חברות, אמי ופלין. כל השנה ספרנו את הימים עד ליום הטיסה (התחלנו לספור כשהיו עוד 203 ימים!), והנה זה הגיע!

עלינו למטוס, נרגשות ממה שמצפה לנו שם, חשבנו איך יהיה המקום, איך יהיו המדריכים, הילדים והאם בכלל נתחבר עם ילדים אחרים? בשדה התעופה, פגשה אותנו מדריכה ששמה זואי שהפכה להיות אחת המדריכות האהובות עליי ביותר(למרות שכל המדריכים והמדריכות שם היו נחמדים אבל עדיין.. )

כל החששות נעלמו ברגע שהגענו למקום. המדריכים של הקמפוס ארגנו לנו קבלת פנים וערכו לנו סיור בקמפוס ופשוט התאהבתי במקום והבנתי שזאת הולכת להיות חוייה שאני לא אשכח לעולם!

ביום השני ערכנו מבחני כניסה שמטרתם לבדוק את רמת האנגלית שלנו, ולפיהם שובצנו בכיתות לימוד שכללו ילדים ממדינות שונות. בקמפוס עצמו היו ילדים מהמון מדינות- צרפת, איטליה, ספרד, פורטוגל ,ברזיל, גרמניה, רוסיה וסין.

בשיעורים עבדנו בחוברות עבודה שקיבלנו וכל שבוע עבדנו על מיני פרוייקט שונה עם כל הכיתה- הכנו עיתון, העלנו מחזה, חשבנו על המצאות.. כל זה שיפר את האנגלית שלי בצורה משמעותית- במבחן הכניסה הציון שלי היה 64 (ושובצתי ברמה הכי גבוהה) ובמבחן היציאה הציון שלי היה 79 (מה שנחשב לעלייה משמעותית ברמות הגבוהות).

בחלק מימי השבוע יצאנו לסיורים וטיולים במקומות מהממים- נסענו ללונדון וראינו את הביג בן, ארמון בקינגהאם, נסענו לטירת וינזדור, לעיר רדינג, לאוקספורד, ביקרנו במדאם טוסו וראינו מחזמר מושלם של מלך האריות, נסענו ללונה פארק אבל למרות שאני פוחדת מרכבות הרים, ניסיתי את מזלי במשחקים השונים בדוכנים ואני וחברה שלי אמי זכינו בצבה שקראנו לה ליזוג'ס על שם שלושת המדריכות הכי אהובות עלינו בקמפוס- ליאוני,זואי וג'ס וקיבלתי גם דובי מאחד המדריכים וכמובן שהיה גם שופינג! אבל באותו יום שביקרנו בביג בן, היו הפגנות בעד עזה ונגד ישראל, נורא פחדנו אבל המדריך שלנו הרגיע אותנו ובמהרה מצא לנו דרך חלופית ללכת בה במקום לעבור דרך כל ההפגנות. למרות כל זה עדיין היה ממש כיף בלונדון!!

בקמפוס היו לנו פעילויות שונות שכללו טניס, בדמינטון-כדור נוצה (שלא שיחקתי אף פעם אבל למדתי לשחק!), ערב סרטים ועוד מלא פעילויות שעזרו לנו להתחבר עם ילדים שונים. הכי התחברתי לכמה בנות מאיטליה שאני עדיין שומרת איתן על קשר ולעוד כמה בנות מפורטוגל. היו לנו גם שתי מסיבות בעיר רדינג שכללו עוד מלא קבוצות סאמר סקול מקמפוסים שונים והיה ממש כיף!

בלי לשים לב, שלושת השבועות עברו מהר כאילו לא היו בכלל והגיע הזמן להיפרד! בכיתי המון, לא רציתי לעזוב, היה לי כ"כ כיף! הצטלמתי הרבה עם החברים החדשים והמדריכים כדי לזכור כל רגע! הכרתי מלא חברים חדשים ממקומות שונים בעולם-איטליה, פורטוגל, ספרד (וכמובן מישראל-הכרתי חברות מדהימות מהארץ אבל הכי התחברתי למיקה ואופיר שלצערי גרות רחוק מאיפה שאני גרה אבל אנחנו עדיין שומרות על קשר.

חזרתי הביתה אבל אני עדיין כ"כ מתגעגעת לכולם, לילדים מהקבוצה בארץ, לילדים שהכרתי שם, למדריכים...המדריכים בקמפוס היו ממש נחמדים ומצחיקים, ואני שומרת גם איתם על קשר! ואיך אפשר לשכוח את המדריכות הישראליות שבאו איתנו- שחר ודפנה, תודה על הכל! זה לא היה אותו דבר בלעדיכן, אני אתגעגע לכולם, זאת הייתה חוויה מדהימה שאני אזכור תמיד!!!