מור קרמר

• מרכז: קיימברידג′ קלייר קולג'
  • יצאתי בקיץ: 2014

מור קרמר  (מור קרמר)

אז ככה, אחרי שבועיים מטורפים ...

גיל גוטליב  (גילגוטליב)

לפני כמה ימים חזרתי מהסאמר ...

רומי זריהן  (רומי)

שלום קוראים לי רומי זריהן ...

תומר פריזדה

הי , שמי תומר, ואני רוצה לספר ...

איילת דוברין

היי, אני איילת דוברין בת 14 ...

דנה צאיג

אני דנה והיה לי כיף בקיימבריג' ...

אז ככה, אחרי שבועיים מטורפים (!!) חזרנו לארץ, לבית, לקיץ, לחום, ללחות.. וואלה מתגעגעת הכיהכי למזג אויר שם.. אע כן, כמובן שחזרנו גם למשפחה, לחברים, לשיגרה..!!

טוב נו אולי אתגעגע לעוד כמה דברים. אני יכולה לספר הרבה הרבה על כל החוויה הבלתי נשכחת הזו, אבל דבר אחד שלא היה, דבר מאוד מרכיזי וייצוגי בחופשת הקיץ .. זה השיעמום, לא היתה דקה אחת ללא בידור, אפשר להגיד שנצלנו מאה אחוז מזמננו באנגליה!

טוב, אז אני קצת הפרט על הדרך שבה התנהלנו למשך שבועיים.. הסידור היה יציב לרוב, הפעילויות שלנו היו מסודרות וקבועות בצורה שיכולנו לתכנן את זמננו בניצול מקסימאלי.

למהלך השבוע התנהלנו בבקרים ובצהריים לפי מערכת שחולקה כשהגענו, בכל יום שעתיים של לימודים (עם הפסקה קטנה כמובן) ושעתיים של פעילויות, גם בשיעורים וגם בפעילויות התחלקנו לקבוצות מעורבבות עם ילדים ממדינות שונות אבל לכל 'תלמיד' שתי הקבוצות היו שונות (ככה שהיה אינטרקציה עם הרבה ילדים חדשים.. היתה חוויה מאוד מגבשת).

אפשר לומר שהכי הופתעתי מהאירוח בבית חבד בימי שישי, האווירה היתה מדהימה, נתנה לנו קצת טעם של בית, שמאוד קירב ביננו.. כי כל עיניין היהודות שם היה דבר שנגע רק בישראלים.

בסופ"שים (ששם היו שבת ראשון) יצאנו לטיולים, נסיעה ארוכה ללונדון שאיפשרה טיפה מנוחה.. הגענו לאתרים מפוארים שמייצגים את אנגליה בכבוד!! היה כיףףף ומצחיק שאין דברים כאלוו !

דבר אחרון לפני שאני גומרת לחפור..

מהרגע שהגענו לשדה תעופה בן גוריון עד לקימבריג' וכל השבועים המדהימים שהינו שם ואז שוב לשדה תעופה שוב טיסה ושוב בלגאנים, עיקובים וחוסר סבלנות והגענו בשלום חזרה לשדה תעופה בן גוריון, באמת שלאורך כל הדרך ליוותה אותנו המדריכה הישאלית הכי אחי!! ובאמת "אחי", מדריכה או אחות גדולה.. לא יודעת מה יותר, אני לא רואה את הטיול הזה כלכך מוצלח בילעדיה  !!!!