AVI TAL

• מרכז: ברייטון
  • יצאתי בקיץ: 2014

אביטל אלקטרוב  (AVI TAL)

היי , אני אביטל ויצאתי השנה ...

נועה שגב  (נועה שגב)

שלום שמי נועה הייתי במתחם ...

גפן כץ  (jefen\ vine)

ברייטון מחזור 3 2014!!!הכל ...

רוני סיריוס

היי אני רוני, עולה לכיתה י ...

לינא סעדה

כמה כיף היה לנו !!היה כל כך ...

רועי סודאי

היי,קוראים לי רועי סודאי ואני ...
היי , אני אביטל ויצאתי השנה לסאמר סקול בברייטון עם מחזור 3 השווים (------:
ביום הראשון הגענו לשדה התעופה  והכרנו את כולם , היה לנו זמן בדיוטי פרי ואז עלינו על הטיסה ללונדון Smileys

כשהגענו למרכז בברייטון קיבלנו את החדרים ואז הלכנו לאכול ארוחת צהריים ועשינו סיבוב במרכז(---:
 עשינו את המבחן רמות [ שהוא היה ממש סבבה ] ואז הייתה לנו פעילות ספורט והכרנו את כל  המדריכים המהממים שלנו [ פביו , ג'ו , בן , האנה , ביג בן , אמה , ג'יימס ועוד....]   Smileys Smileys והכרנו גם את הילדים הנחמדים מחו"ל (-:

ביום השני כבר חילקו אותנו לכיתות לפי הרמות וגם שם עשינו הכרות יותר טובה עם הילדים מהארצות האחרות  Smileys Smileys
סדר הימים הרגילים שלנו במרכז היה ארוחת בוקר, פעילות ספורט לפי בחירתך ,  הפסקה , עוד פעילות ספורט , ארוחת צהריים , שיעור רגיל , הפסקה , שיעור פרויקט , זמן חופשי , ארוחת ערב ופעילות ערב מגניבה^___^

חוץ מלהיות במרכז ביקרנו גם בעוד מקומות כמו sea life , היינו בלונדון פעמיים , עשינו טיול בברייטון ובמזח , טירת ארונדל , ב THORPE PARK ועוד כמה מקומות מגניבים (--------------:

זאת הייתה באמת חוויה מדהימה והכרתי אנשים מכל העולם , שהדבר הכי קשה היה זה להיפרד מהם , שאני יודעת שאני אשמור איתם על קשר עוד הרבה זמן.     SmileysSmileysSmileysSmileysSmileysSmileysSmileys
גם היו לנו מדריכים ממש שווים עדן וליאוניד אוהבת אתכם ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥   SmileysSmileys

באמת שזה קשה לסכם השבועיים המטורפים והמדהימים האלה בככה קצת      SmileysSmileys

אני ממש מקווה ורוצה לחזור שנה הבאה(-:♥♥♥

JEFEN I LOVE U    SmileysSmileysSmileysSmileysSmileysSmileysSmileysSmileysSmileys