עמית

• מרכז: ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17

עמית אופיר

שלום   אני עמית בת 16 ...

ענבל כהן

שלום אני ענבל מחולון :)השנה ...

ליאן מרצל  (ליאני)

היי כולםםםם!   אני ליאן ...

מתן טויטו

היי, אני מתן טויטו, בן 16 ...

שני דמרי  (שני דמרי)

היייייייי לכם! קוראים לי שני ...

נדים גאבר  (נדים)

היי אני נדים וטסתי לסאמר סקול ...

שלום

אני עמית בת 16 והשנה יצאתי לסאמר סקול שבועיים ניו יורק שבוע בוסטון.

זאת הפעם הראשונה שאני יוצאת לסאמר סקול אז ההתרגשות והציפייה היו גבוהות.

מה שעוד הוסיף ללחץ היה שאני יצאתי לבד בלי חברה שאני מכירה אבל תאמינו לי אם אתם באים לבד אל תלחצו מזה כי ישר נקשרים לילדים אחרים כי בכל זאת כולנו באנו ביחד לחוויה המטורפת הזאת ונהיה שלושה שבועות בלי לזוז אחד מהשני.

אז עוד בכלל לפני הפגישה שלפני הטיסה הייתה לנו קבוצה בוואטסאפ מה שקצת חיבר אותנו ונתן לנו מושג עם מי אנחנו טסים לניו יורק. בפגישה, בפעם הראשונה ראינו אחד את השני, הכרנו את המדריכות המדהימות שלנו ענת והדס והתחלקנו לחדרים.

ביום של הטיסה נפרדנו מהמשפחות, עברנו את כל הבדיקות, קצת זמן חופשי בדיוטי פרי וישר לטיסה. הטיסה עברה בשבילי יחסית מהר ל 11 וחצי שעות וגם יצא לי להכיר יותר את הילדים. אחרי שנחתנו עלינו על האוטבוס לכיוון האוניברסיטה בניו ג'רזי איפה שאנחנו לומדים, ישנים ומבלים בזמן הפנוי במשך שבועיים. כשהגענו ונכנסנו לקבל את המפתחות לחדרים התחיל גשם קצת מה שלא הפריע לסיור להכיר את האוניברסיטה.

ביום שאחרי עשינו מבחן רמה שיחלק אותנו לכיתות שמתאימות לנו אבל כל הימים שאחרי היו עם לו"ז קבוע: ארוחת בוקר, שיעור, ארוחת צהריים, יציאה לניו יורק, ארוחת ערב.

כל פעם מחדש שיצאנו לטיול נדהמתי מניו יורק המהממת ורציתי עוד זמן להסתובב בעיר. גם אחרי הארוחת ערב היה לנו זמן חופשי באוניברסיטה ופעילויות כמו: בריכה, WII-JUST DANCE, טניס ועוד.

אז אחרי שבועיים בניו ג'רזי עברנו לבוסטון נסיעה של חמש שעות עם עצירה באוניברסיטת יל שם גם כמובן קנינו סווטשירטים. אז בבוסטון היה אותו לוז כמו בניו יורק : ארוחת בוקר, שיעורים, ארוחת צהריים, טיול בבוסטון, ארוחת ערב.

אז אחרי שבוע בבוסטון הייתה לנו עוד פעם נסיעה של חמש שעות עם עצירה בדרך לנמל תעופה שבניו יורק ואחרי תשע וחצי שעות של טיסה הגענו הביתה לישראל.

בשלושת ימי השישי שהיו לנו ישר שחזרנו מהטיול בעיר, עשינו קידוש מה שלי היה מאוד חשוב כי זה נתן קצת הרגשה של בית.

אז בקיצור רציתי לומר שזאת חוויה מדהימה שבזכותה יש לי עכשיו חברים לחיים שגם אחרי שנחתנו אנחנו שומרים על קשר וקובעים בעצמנו פגישות אני באמת אוהבת כל אחד ואחת מכן.

ולענת והדס תודה על הכל, על הצחוקים, אוזן הקשבת והשופינג באמת שאני לא רואה איך החוויה הזאת הייתה כזאת בלעדיכןSmileys