טל

טל וינברגר  (טל)

היי אני טל ויינברגר , וטסתי ...

נועה פריידס

היוש!! אני נועה פריידס בת ...

טליה סיבוני  (Talya<3)

היי קוראים לי טליה סיבוני, ...

יובל בורסון  (יובל)

טוב... אז נתחיל מזה שנרשמתי ...

מאי אפרים  (מאי)

שלום , קוראים לי מאי אפרים ...

שיראל רזניק  (שיראל)

היי אני שיראל רזניק בת 14 ...

היי אני טל ויינברגר , וטסתי לסאמר סקול אנגליה קיימבריג׳ מחזור 2.

אין לי מילים לתאר את מה שעברתי ! חוויה בלתי נשכחת !!! כל רגע מאז שנחתתי בארץ רציתי לחזור .

והגעגועים לאנגליה , לקמפוס, למדריכים , ולחברים מהארץ ומחול לא נפסקים . אני באתי לבד לסאמר סקול וחששתי שאני לא אמצא את עצמי , ושאני לא אתחבר לבנות , ושלא יהיה לי כיף כמו שחשבתי , וכמעט ביטלתי את הטיסה לסאמר !! אני יכולה להגיד לכם שזה הייתה יכולה להיות ההחלטה הכי גרועה שלי לבטל את הטיסה! ואני כל כך שמחה שלא עשיתי את זה ! למרות כל החששות באתי . וזו הייתה חוויה שאי אפשר לתאר במילים !

אנחנו הגענו למפגש הראשון והמדריכים של הקמפוס והמארגנים עצמם מאוד הרגיעו את כולם ואת ההורים ואמרו לנו שבתכלס כולם באים בחששות ותוך יומיים מתחברים , ואני יכולה להגיד לכם שמילה במילה שהם אומרים נכונה ! הגענו לטיסה ונורא התרגשתי ישבתי ליד שני ילדים מהקמפוס בת ובן ושניהם נפכו להיות חברים טובים שלי כבר מהטיסה .

הגענו לקמפוס , למרות שהיינו קצת בלבולים בחדרים , בכל זאת ישבנו במסדרון וחיכינו עייפים מחוץ לחדרים , גם אז היה כיף ! התגבשנו כולם ודיברנו ועשינו צחוקים והכרנו אחד את השני. כשקיבלנו את הכרטיס לחדר פשוט רצנו לחדרים ופתחנו את הדלת וראינו חדרים מטוקטקים , ממש איכותיים (אחד השווים!). החדרי אוכל היו מעולים ואוכל טוב ! התחשבו שם גם בצמחונים שבינינו . בהתחלה אני יכולה להגיד שלא אהבתי את האוכל אבל מתרגלים ועכשיו האוכל היחידי שאני רוצה לאכול זה האוכל שלהם Smileys

כל אנגליה הייתה מהממת . לקחו אותנו לפארק ממש קרוב לקמפוס ,פארק פשוט מושלם . בלונדון היינו שלוש פעמים , בגלל ההפגנות שהיו לא היינו ברחובות הראשיים אבל עדיין ראינו את לונדות ונהנינו מאוד .

בקיימבריג׳ הקמפוס שבו לנו היה ממש קרוב למרכזי קניות ויכולנו לצאת ולהסתובב כמובן בשעות המורשות ובידוע המדריכים .

עשינו שופינג אדיר ! שגם אותו ממש אהבתי אבל לא רק! האקטיביטי (הפעילות) הייתה תמיד כיפית ! תמיד עניינו אותנו ויצרנו חוייות . המדריכים היו ממש מעולים ! הקמפוס השקיע והביא לנו אפילו מתנפח של שור חחחח ! היה קורע !!

השיעורים שלמדנו בהם היו עם מורים מעולים !!!! ואני רוצה לציין שלמדתי עם ׳מיסטר פווול׳ שככה הוא דרש שיקראו לו , ואם אחד המנהלים יקרא את זה (תדעו שהוא מורה מעולה !! -העלה בשכר !!- ) באמת שהוא מורה מעולה ! הוא לימד בדרך כיפית וחוויתית. והוא בעצמו היה מצחיק ! מקווה שהוא יזכור אותי ! חחח...

לא היה רגע שלא עשינו משהו ! אפילו עם הפלאפון בקושי הייתי כי רוב הזמן היינו בפיעילויות ובשיעורים או בחוץ ולא היה אינטרנט . המקום היחידי שהיה אינטרנט זה היה בקמפוס עצמו , ואפילו טלוויזיה הייתה בבנין אחד וגם בה לא צפינו . זה לא היה חסר ! לא הרגשתי שזה חסר בכלל . לא יצא שלא עשית משהו !

כשיצאת החוצה ראית 200 נערים נהנים משחקים בפינג פונג יושבים על הדשא (הירוק להפליא) שומעים שירים משחקים פעילויות ומדברים ועושים רק כיף , וכשנכנסת לחדר עוד חמש חברים מתנכלים לך שם ואז כשיצאת למסדרון עוד ילדים ! לא היה רגע שהיה משעמם בו נגיד ככה . תמיד היה משהו ! השותפה לחדר שלי הפכה להיות אחת החברות הכי טובות שלי ! וגם איתה עשיתי רק צחוקים . רצנו במסדרון רבנו מכות (בצחוקים) עשינו כיף בסך הכול .

אני זוכרת את היום הראשון שלי שעליתי במדרגות לקומה השניה בבניין שלנתי בו (יש גם מעלית אל תדאגו..) ירד לו נער למטה ואמר לי היי , אני הייתי בשוק כי לא קלטתי מי זה , אז שאלתי אם אני מכירה אותו אז הוא צחק ואמר לי (באנגלית כמובן) שלא פשוט שפה (בקמפוס) אומרים לכל אחד שלום. אז נפל לי האסמון. אתה בא פתוח וכולם באים גם ! אומרים שלום לכולם ומתחברים לכולם . אפילו קרה לי שהלכתי לפארק עם כמה חברות ואז הן החליטו שהן רוצות לשחק כדורגל עם הבנים ואני הטיפוס שהכי לא אוהב כדורגל ולא היה לי עם מי להיות , אז פשוט הלכתי וראיתי שלוש בנות יושבות על הדשא עם השרשראות של הקמפוס אז נגשתי אליהים ושאלתי אותן באנגלית אם אני יכולה לשבת איתן , בהכי בטחון שיש ובהכי פתוח והן אמרו לי שכן והתחלנו לדבר . מסתבר שהן ממקסיקו ואחת מספרד והן הפכו להיות חברות ממש טובות שלי ואנחנו שומרות על קשר גם עכשיו.

מה שאני מנסה להגיד זה שלבוא לבד היה בעיניי ההחלטה הכי נכונה שלי , לבוא פתוח , ולהנות . סאמר סקול זה חוויה בלתי נשכחת שתישאר איתי לכל החיים !

כשחזרתי לארץ העניים שלי היו מלאות דמעות בגעגועים לחברים לכולם לקמפוס למה לא ?! לחוויה עצמה ! נהניתי ברמה מטורפת שאין לתאר . וכל כך בא לי לחזור ! הכרתי ילדים מכל העולם ושמרתי עם הרבה מהם על קשר .
הקבוצה מישראל שאיתה באתי כל הזמן חופרת בוואט אפ (מאהבה...מאהבה...) אפילו עשינו מפגשים כמה פעמים ואנחנו כמו משפחה !
אתה שומר על קשר עם כולם כולל כולם מחול ומהארץ ! מדברים בוואטאפ באינסטגרם ובפייסבוק . הכרתי ילדה מדהימה מהולנד , שאנחנו מדברות מלא ואני טסה אליה בחופש הבא . אני ממליצה לכל אחד ואחת לטוס .הסאמר סקול הייתה חוויה בלתי נשכחת ומדהימה !!! אל תחשבו פעמיים ! פשוט טוסו ! כיף אדיר !!חוויה אדירה שאין דרך לתאר אותה !!!