• ′מסיבה ראשונה בקולג

ליאני

• מרכז: ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17

ליאן מרצל  (ליאני)

היי כולםםםם!   אני ליאן ...

ענבל כהן

שלום אני ענבל מחולון :)השנה ...

איתמר כהן

שלום, אני איתמר כהן, בן 16, ...

אלעד גזית

שלום, אני אלעד גזית, עולה ...

כפיר פרדסי  (RSKLA5)

היי,  אני כפיר בן 16 ...

קרן כהן  (קרן)

סאמר סקול זו חוויה של פעם ...

היי כולםםםם!

אני ליאן מרצל בת 16 מחדרה והייתי בסאמר סקול בארה"ב - שבועיים ניו-יורק ושבוע בוסטון.
קודם כל, חשוב לציין שזאת הייתה חוויה מדהימה! ולכל המתלבטים אם להרשם..... לכו על זה! זאת חוויה של פעם בחיים שללא ספק לא תחזור על עצמה ולא תהיו באף מצב שדומה לזה.

טוב אז..
שנה שעברה טסתי לסאמר סקול באנגליה שכמובן היה מדהים ובאמת לא חשבתי שיש סיכוי שמשהו יתעלה על זה.. עד שטסתי לסאמר סקול בארה"ב SmileysSmileys

אחרי הסאמר סקול שנה שעברה ממש רציתי לטוס שוב אך ליעד אחר אבל לא ממש הייתי סגורה על עצמי... אז סתם נכנסתי לאתר של קמפוס לראות מה יש להם להציע לי.. בעודי מדפדפת בעמודים נכנסתי לפורום- שם חברה שלי, טלי, כתבה הודעה שבה היא רשמה שהיא נרשמה לסאמר סקול בניו-יורק והיא שאלה מי עוד נרשם.

כמובןןןן ששלחתי לה ישר הודעה והיא שכנעה אותי להרשם.. נרשמתי והכניסו אותי לקבוצה בוואטסאפ של הילדים שטסים Smileys

כמה שבועות לפני שטסנו היה לנו מפגש קבוצתי בו הכרנו אחד את השני ואת המדריכות המדהימות שלנו ענת והדס.
היה ממש נחמד והציפו אותנו ההתרגשות והציפייה Smileysוכבר ממש לא יכולנו לחכות!!

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

ביום של הטיסה היה ממש מרגש.. נפרדנו מההורים סיימנו את כל הבדיקות בשדה תעופה ועלינו למטוס לסיוט מתמשך של 11 שעות טיסה..... בטיסה לא נרדמתי כי לא מצאתי תנוחה נוחה.. אבל דברתי עם החברים לקבוצה וזה העביר את הזמן :)

כשנחתנו כבר הרגשנו את האוירה האמריקאית באויר ולקחנו אוטובוס למרכז סיינט פיטר'ס שבניו-ג'רזי
כשהגענו התחיל לרדת גשם אבל היה חמים.. מזג האויר היה ממש שונה מבארץ!

את פנינו קיבלו חלק מהמדריכים שהיו ממש מסבירי פנים ומקסימים.. קיבלנו את המפתחות לחדרים ואז ג'יימי שזה אחד המדריכים (בין המושלמים שיצא לי להכיר) עשה לנו סיור.

יום למחרת כבר היה לנו מבחן רמה ולמחרת שובצנו בכיתות.
להפתעתי שובצתי בכיתה בלי ישראלים בכלל! אני הייתי היחידה וממש חששתי
אבל מהר מאוד הסתדרתי והשתלבתי בכיתה עם אנשים מדהימים.. ביניהם - ספרדים, צרפתים, איטלקים, ברזילאית , גרמני , טורקי ורוסיה.

היה ממש כיף והאוירה הייתה ממש נעימה... כל הזמן דיברנו בינינו באנגלית והתחברנו :)
למורה שלי קראו פיימי והיא הייתה באמת מדהימה..- ידעה ללמד בצורה מעניינת ושילבה הרבה משחקים שהיו ממש מגניבים והיא הייתה ממש ממש נחמדה ואהבתי אותה מאוד
השיעורים בניו יורק היו אדירים לפי דעתי בקיצור!  Smileys

כשהיינו בשבועיים בניו יורק טיילנו במלא מקומות מגניבים -
באי של פסל החירות
בשדרה החמישית - ששם הייתה חנות של אברקרומבי ובכניסה עמד דוגמן חתיך והצטלמנו איתו והדפיסו לנו את התמונה באותו הרגע וחזרנו עם מזכרת D:
בסוהו שהיה שם מלא חנויות
בטיימס סקווררררררררר - המקום הכי מושלם שקיים!!!!!
בברודווי
במקום שבו היו מגדלי התאומים וכיום יש שם בריכה ליופי כזאת עם מים שזורמים וזה ממש ממש יפה!
בוול סטריט
בתצפית מבניין האמפייר סטייט המפורסם
ובעוד מקומות ממש אדירים! את הדרכים לשם העברנו בסאבווי שזאת הרכבת התחתית וזה היה ממש סיוט Smileysתמיד היה צפוף ולפעמים גם לא היה מזגן ומתנו מחוםםם :( ..

בקיצור השבועיים בניו יורק היו מדהימים!, התחברתי עם אנשים ואני אזכור אותם תמיד ואשמור איתם על קשר אני מקווה !
והמקום היה מקסים והכל היה ממש יפה!

------------
אחרי השבועיים החוויתיים בטירוף בניו יורק עברנו לבוסטון ובין המרכזים הזמן נסיעה היה כ-4 שעות :(
בדרך הייתה לנו עצירה באוניברסיטת יל שהיא ממש חלומית..
ואז המשכנו בנסיעה למרכז בבוסטון

אני חייבת לציין שהיה הרבה פחות כיף לצערי בבוסטון
המדריכים לא היו כל כך נחמדים, האנשים (שרובם היו איטלקים) לא טרחו כל כך לדבר איתנו והשיעורים היו משעממים וברמה מאוד נמוכה לטעמי. לא הרגשתי שהשכלתי באיזשהי צורה מהלימודים ולא הרגשתי שהשבוע הזה נוצל כמו שצריך... התבאסתי ממש שלא הכרתי הרבה אנשים מחו"ל.. למרות שהמעטים שכן יצא לי להכיר היו ממש חמודים,

לא היו לנו כמעט טיולים.. את רוב היום העברנו במרכז שגם לא היה כל כך מה לעשות בו
בקיצור היה מאכזב
המקומות שכן היינו בהם היו -
שיט לוייתנים- הוא נמשך 4 שעות.. והיה לי די בחילות. אך בכל זאת היה ממש כיף וחוויתי
ליטל איטלי - אירופה של ארה"ב ממש! זאת מן שכונה כזאת שיש בה תרבות איטלקית, מסעדות וממש יפה שם!
אה כן, יש שם גם ויקטוריה סיקרט SmileysSmileys)
באוניברסיטת הארווארד המהממת
והיינו גם בקניון גדול ועשינו שופינג מטורףףףףףףףף וקניתי מלא נעלי וואנס ואז חזרתי מאושרת :-)
למרות כל התלונות היה נחמד גם לראות את הצד הזה של ארה"ב - הפחות סואן, יותר איכותי ויפה .. ויש להסתכל על עוד צד חיובי - בשבוע הזה ממש התגבשנו כל החבר'ה מישראל וניסינו ביחד את השבוע האחרון כמה שאפשר !!
-------------
אז לסיום,

אני אגיד שזאת הייתה חויה מטורפתתתתתתתתתתתתת ומדהימהההההה שאני לא אשכח בחיים! אני אקח איתי רק את הזכרונות הטובים ואני ממש שמחה שיצא לי להכיר חברים טובים ואמיתיים מהארץ ומהעולם!

ולמי שמתלבט עם לסוע, ממליצה בחום!! היה פשוט וואו!