jefen\ vine

• התקשר אלי בסקייפ

גפן כץ  (jefen\ vine)

ברייטון מחזור 3 2014!!!הכל ...

לינא סעדה

כמה כיף היה לנו !!היה כל כך ...

אופק הכהן

היי קוראים לי אופק , טסתי ...

אביטל אלקטרוב  (AVI TAL)

היי , אני אביטל ויצאתי השנה ...

נועה שגב  (נועה שגב)

שלום שמי נועה הייתי במתחם ...

רוני סיריוס

היי אני רוני, עולה לכיתה י ...
ברייטון מחזור 3 2014!!!Smileys
הכל התחיל במפגש שפגשתי שם את שאר הילדים וחלק מהם כבר הכרתי מהפייסבוק. הכרנו גם את המדריכים השווים שלנו- עדן ולאוניד!Smileys חילקו לנו את הכרטיסי טיסה, חוברות ועוד ודיברו איתנו על הסאמר סקול שאנחנו יוצאים אליו.Smileys

ואז אחרי כמה שבועות מלאי ציפיה והתרגשות Smileysהגיע התאריך- 27.7!!Smileys
יצאתי מהבית בשעה 20:30 כי אני גרה בדרום דרום (ממש ליד אילת) והגענו ראשונים (!)Smileys ולאט לאט הגיעו עוד ילדים והתחלת להתחבר איתם.Smileys
אחכ נפרדנו מההורים (זה  לא היה כלכך קשה)Smileys והתקדמנו לעבר הביקורות... הפקדנו את המזוודות שעבדנו עליהם קשה מאוד כדי שלא יגיעו\ יעברו את ה20 קג.. והלכנו לדיוטי פרייייייי קניתי מלא שוקולד שהשארתי בארץ וקניתי M&M לטיסה :P ואז עלינו לטיסה ב5 בבוקרר :))))Smileys
הטיסה הייתה בסדר (אין לי בעיה עם טיסות אבל לשבת 4:30 שעות על אותו מושב זה לא נוח...) ונחתנו בבוקר באנגליההההה (ב7 בבוקר של אנגליה 9 בישראל) והאוויר היה קריר וכל כך נעיםם ואז הלכנו לקחת מזוודות וחיכינו לאוטובוס (משהו כמו שעה(!)Smileys ) כשסופסוף הגיעה האוטובוס אז נסענו לברייייטוןןןן (נסיעה של שעתיים וקצת) והנוף כלכך ירוקקקק
אני לא אחפור אז אני אכתוב בקיצורים..Smileys
כשהגענו עשינו את המבחן שהיה סבבה והלכנו לאכול ארוחת צהריים והארצות שהיו בנתיים הם- גרמניה, פורטוגל, איטליה, סרביה וקרלוטה החמודה שבאה לבד ל-6! שבועות מונצואלה (ובהמשך הצטרפו עוד מאיטליה ובאו גם מיפן.
והסדר היומי שלנו היה- ארוחת בוקר, פעילות ספורט, הפסקה, פעילות אחרת, ארוחת צהריים, שיעור, הפסקה, שיעור, זמן חופש, ארוחת ערב, זמן חופשי ופעילות ערב (שהתחלנו כל פעילות ערב וסיימנו עם השיר- bad Smileysשרקדנו את הריקוד שלו שלימדו אותנו ובחיים לא נשכח אותו...) והפעיליות ערב היו ממש ממש טובות וכפיותתתת! ובכל ארוחה יש תפוח אדמה בצורה שונה+ לחם וחמאה.SmileysSmileys
 האטרקציות שהיינו בהם הם- sealife שהיה ממש מגניב והיה שם צב ים פשוט עצוםםםם והוא היה מאוד מגניב, מרכז העיר ברייטון שעשינו שם שופינגגג (פעמיים!) (I love Primark), המזח של ברייטון (גם היינו שם פעמיים), לונדון- לונדון איי, שייט בנהר התמזה, שופינג (בM&M WORLD!!!)Smileys, מסעדה (ששם פגשנו ילדים אחרים מקמפוס שהיו בסאמר סקול בקיימברידג'), THORPE PARK (שהמתקנים כיפיים אבל התורים ארוכיםםם נצחחח), טירה (לא זוכרת את השם), לונדון- מאדאם טוסו (שהיה שם פשוט מדהים ואני ממש אוהבת את סרטי MARVEL וראיתי את כולם והיה שם מקום של מארוול סופרהירוז והייתי מאושררררררררררררת)Smileys, המחזמר LION KING, קנטרברי והמקום האחרון שהיינו בו הוא ווסטפילד שעשינו בו שופינג לפני הטיסה...Smileys

המדריכים במרכז היו ממש אדירים ומצחיקים ואני מתה עליהםםםם (בן, האנה, ביג בן, ג'ו, ג'יימס, אמה ועודדדד) ולא לדבר על עדן ולאוניד המדריכים המשוגעים שלנו (שמתנהגים כמו ילדים בגן XD)SmileysSmileysSmileys
התחברתי למלא ילדים מחול שאני בחיים לא אשכח אותם ושמרתי איתם על קשר- בפייסבוק ויש קבוצה גדולה של הילדים בגרמניה, פורטוגל וישראל ואנחנו מדברים ואני מתה עליהםם.SmileysSmileysSmileysSmileys
שיפרתי גם את האנגלית שלי מאוד וזאת חוויה שאני בחיים לא אשכחח.

והפרידות היו החלק הכי הכי קשה אז אם אתם מתכננים לנסוע לסאמר סקול אז תתכוננו לפרידות... באמת שאף עין לא נשארה יבשה.Smileys