דוד

• מרכז: שיפלייק

דוד הלמן  (דוד)

כבר יותר מחודשיים עברו מאז ...

איתי אוחיון דדו  (איתי)

שלום קוראים לי איתי הייתי ...

דנאי הלפרין  (דנאי)

שלום אני דנאי הלפרין בת 15 ...

אביה יצחקי  (אביה)

אני אביה, נסעתי לשבועיים לסאמר ...

נועה עמר

אני נעה, היית שלוש שבועות ...

כבר יותר מחודשיים עברו מאז אותה חוויה שעכשיו נראית כאשליה וכחלום שבמציאות לא קרתה. ואני מנסה לנקז את כל החוויות שלי שקרו במשך שבועיים שלמים, שהורגשו כאילו עברו בחלוף שנייה, במשך כל הזמן הזה ולא מוצא את הזמן הנכון לכך.

הכל התחיל מזה שרציתי לבקר באנגליה, וכששמעתי על רעיון משלחת סאמר סקול הבנתי שזו תהיה הדרך שבה ארצה לבקר בפעם הראשונה שם.

כשראיתי את התמונות של של הקולג' שיפלייק ישר הבנתי שאני רוצה לבלות שם את השבועיים.אבל משהו היה חסר לי וזו כנראה הייתה החברה שעמה אני רוצה לטוס, אז שכנעתי את חבר שלי דוד שבאותו הזמן התחיל בלמידה אינטנסיבית באנגלית וראה את המשלחת הזו כחלון הזדמנויות לשיפור האנגלית בנוסף לשאר הפעילויות שתיארתי לו במשך שעה על ספסל בפארק בחודש מרץ.

היו זמנים שהציפייה הייתה הורגת אותי וכל מה שיכולתי לפעמים לחשוב עליו אלה היו שדות ירוקים,טירות ישנות ומכוניות הנוסעות בצד ההפוך של הכביש, הייתי צופה ב-bbc עד כדי כך שתפסתי את המבטא הבריטי והרגלי שתיית תה שלושה פעמים ביום שעד היום חרוטים בלוח הזמנים שלי.

אך לבסוף זה קרה יום הטיסה... תפסה אותנו האזעקה בכניסתי לשדה התעופה, אבל זה לא שינה שום דבר כאילו לא הייתה.

הכרתי שם את הקבוצה שאיתם אני אבלה במשך השבועיים הקרובים,חברה נחמדים שאיתם העברתי רגעים מצחיקים.

כשהגענו לשיפלייק אני פשוט הרגשתי שזה הבית שלי, כאילו תמיד היה ,המזג אוויר הקריר הדשא האוכל הכל..

עוד ביום הראשון במקום לצפות בגמר המונדיאל ישבתי ודיברתי עם דוד שיחה שדמתה לשיחה שהייתה לנו במרץ, רק הפעם אני ישבתי עם סוודר ועם נוף של נהר ועצי אלון כהים.

החוויה שהייתה לי בשיפלייק הייתה נהדרת,הכרתי שם כמה בנות חמודות מפורטוגל שאיתם הייתי מדבר הרבה בזמן הפנוי,וגם היום עדיין בקשר.בנוסף כשהתחילו הלימודים הכרתי שם מורה שקראו לו אלן, שגם הוא השאיר חותם חשוב במסע הקצר שלי באנגליה, איתו הייתי מדבר לפעמים מעבר ללילמודים בזמן הסיורים ובנסיעות,ולא אשכח שבמקום ללכת למוזיאון מדאם טוסו שלא היה לי עניין בו, הלכנו שנינו ללא הקבוצה למוזיאון שרלוק הולמס, דבר שלא היה חלק מתוכנית הסיורים בעיר לונדון, מקום שרציתי לבקר בו מאז ומתמיד.. ועל כך אני מודה לו מאוד.

הסיורים היו מעניינים, אבל השהייה בלונדון הייתה קצרה יותר ממה שציפיתי שתהיה, דבר שידרבן אותי לנסוע ולבקר שם יותר ויותר, אבל הופתעתי שלא בלונדון התאהבתי כשהיינו שם אלא בעיר באת' - עיר מעוצבת האדריכלות גיאורגנית עם מלא כנסיות ומבנים בסגנון רומאי - שילוב מנצח,
אני נזכר עכשיו איך שהייתי שיכור מיופיה של העיר ובמקום לעשות שופינג ,אני ודוד אכלנו במסעדה (לא ג'אנק פוד-דבר שניסיתי להימנע ממנו בשהייה שלי פה), ואחר כך הסתובבנו בחלק מהעיר, ישבנו בכנסיות לצלילי עוגב מהפנטים,וצפינו בנהר ובעצים מעל לגשר המפורסם.

מתברר שאני לא יכול לתאר במילים את כל ההרגשות שהיו מלוות בזמן המשלחת הזו,ורק יכול להמליץ לבקר שם דווקא כאשר אתם לבד ללא משפחה ותגלו שזו אחת החוויות המעניינות שהיו לכם .

אני מודה לכל חברי הקבוצה שהיו לי על החוויות שהעברתי גם איתם, ולאחראיות עלינו שחר ודפנה על כל העזרה וההקשבה ועל זה ששיבצו אותי ואת דוד לחדר מבודד שלא שומעים את הרעש שעשתה הקבוצה שלנו בלילה כדי שאוכל לישון, למדריכים ולמורים הנהדרים שהיו לנו וחברים שהכרתי שם.