קרן

• מרכז: ברייטון
  • יצאתי בקיץ: 2014

קרן אפרת

היי,   אני קרן ממחזור ...

אראל פלג

היי לכולם קוראים לי אראל, ...

יעל פורטיליה רבינוביץ′

שלום שמי יעל ואני ממחזור 2 ...

ספיר שלמה  (סאפ)

היי , אני ספיר שלמה מעומר, ...

גיא שנרך  (גיא)

היי אני גיא טסתי פעם ראשונה ...

אילן קננוביץ'  (קנקנוביץ')

hellooooooooo   אני מצטער ...

היי,

אני קרן ממחזור ברייטון השני ורציתי לספר לכם קצת על החוויות שלי.

אז הכל התחיל ביום שני בשדה התעופה בן גוריון, נפגשנו כל ילדי הקבוצה והמדריכים המדהימים מאיה ויואב. לא הכרנו אחד את השני, כולם היו מפוחדים, חוששים ובעיקר מתרגשים.

נפרדנו מההורים, עברנו את הבדיקות הביטחוניות, הסתובבנו בדיוטי פרי ועלינו על הטיסה.

כשהגענו לאנגליה, לקחנו את המזוודות ועלינו על אוטובוס בנסיעה ארוכה לברייטון. נדהמנו לראות שיש באוטובוס שירותים ושהנהגים נמצאים בצד ימין, לא כמו בישראל.

אחר - כך כשהגענו לברייטון קולג', אכלנו צהריים, הכרנו אחד את השני, חולקנו לחדרים ועשינו את המבחן שייקבע באיזה כיתה נלמד במשך השבועיים הבאים.

למחרת הלכנו לאכול ארוחת בוקר, תפוחי אדמה (כמו בכל הארוחות). לאט לאט  התחלנו להיכנס לשגרה: אכלנו, למדנו, השתתפנו בפעילויות, שיחקנו, עשינו שופינג ובעיקר כייפנו !

ביקרנו בבירה של אנגליה, לונדון, טיילנו ברחובות והתרשמנו מהנוף השונה. בנוסף היינו גם במדאם טוסו, הצטלמנו עם הבובות ועשינו מבוך חשוך ומפחיד במיוחד.

באותו הערב היינו גם בהצגה של מלך האריות, שהייתה מדהימה, מושקעת ויפה בזכות התלבושות, המוזיקה והריקודים שהוצגו בה. היינו גם בפארק מלא רכבות הרים מפחידות וכפיות במיוחד (פי מיליון מאלה שיש בלונה פארק תל אביב) ובעוד מלא מקומות מגניבים.

הכרתי מלא ילדים מחו"ל וחברים טובים מהארץ, היה טיול מצחיק ומהנה עם המדריכים הכי שווים בעולם מאיה יואב שתמיד היו שם בשבילינו, הצחיקו אותנו וניחמו אותנו.

אני אתגעגע לתפוחי האדמה בארוחות, ל– waky waky של יואב באוטובוס, למזג האוויר הנעים, לאווירה הכיפית והחברית שהייתה בקבוצה ובעיקר למדריכים ולחברים שהכרתי פה.

שמחתי להיות חלק מהחוויה המדהימה הזו, ממליצה גם לכם להירשם !