לירן

• מרכז: לידינגטון

לירן ורניק

הי קוראים לי לירן ואני השתתפתי ...

ירון ברנשטם

אני ירון (13) מרחובות. הייתי ...

עדי בלומנפלד  (עדידהה)

אני עדי בלומנפלד, בת 13 וחצי ...

ביאנה ויטקין  (בננה)

אוקיי אז אין לי כל כך איך ...

יהל יחזקאל

הייי קוראים לי יהל יחזקאל ...

לילה פוגל  (לולו)

שלום,   קוראים לי לילה פוגל ...
הי קוראים לי לירן ואני השתתפתי בסאמר סקול בחופש הגדול וזה היה מאוד מהנה.
עם זאת יש לי גם סיפור קצר. אז ביום הראשון נסעתי עם חבר שלי פריאל לשדה התעופה ופגשתי את כל הילדים  Smileys וסבבה. ואחרי הטיסה וכו'..... הגענו. המקום דווקה לא רע שם כי יש שם מלא מתקנים מגניבים כמו טרמפולינות קיר טיפוס ענק ועודSmileys ותאמת התרגשתי בסיור הזה... מה שהיה הכי כיף זה הענין של החדרים כי דבר ראשון היינו 4 בחדרSmileys כאילו בהתחלה זה היה מעצבן אבל אחר כך זה היה הדבר הכי כיף שיש. טוב קיצר אחרי הלימודים בבוקר Smileysהיו פעילויות ולי ת'אמת הן היו כיפיות (חלקן) אבל זרמתי. ואם כבר מדברים על לימודים אנחנו מאוד אהבנו להציק למורה ואז זה היה קצת יותר כיף כי ה"מורות" לא יכולות לעשות כלום בקשר לזהSmileys.
טוב אחרי חמישה ימים בקמפוס כלומר בימי שישי ושבת טיילנו בלונדון וזה היה אחד הדברים הכי כיפיים(חוץ מהקטע של ההפגנות זה היה מחריד) כלומר נסענו לביג בן וללונדון עין Smileys וגם נתנו לנו זמן פנוי לקנות איזה משיהו (ועצה אישית,בחיים אל תביאו ללונדון פחות מ-300 פאונד). האוכל בלונדון הוא לא טעים אבל המשקאות מאוד טעימים אז קניתי משקאות ת'כלס. אז קיצר נסענו גם ללונפארק והלונפארק שם הוא הלונפארק הכי טוב שהייתי בו (טוב זה רק אני לא יודע מה איתכם).
חוויה אישית משם: הייתי בכלכך הרבה מתקנים שפשוט לא אכלתי במשך 7 שעות.

טוב זה לא הכל כאילו יש לי עוד מלא חוויות והסאמר סקול זה ממש לא בזבוז זמן אז:
זה היה השבועיים הכי כיפיים שהיו לי!!!!!