מעיין

• מרכז: קיימברידג′ קלייר קולג'
  • יצאתי בקיץ: 2014

מעיין מילר  (מעיין )

היי , אני מעיין מילר בת 14 ...

גל יוסף

הייי אני גל יוסף והייתי בסאמר ...

אורי בר

קוראים לי אורי בר, בת 15 מרמת ...

קורל כהן  (.)

היי אני קורל כהן ויצאתי לקיימבריג' ...

רוית רונן  (אורי)

היי קוראים לי אור רונן וטסתי ...

הילה דיין  (הילה)

שלום לכל הקוראים, שמי הילה ...
היי , אני מעיין מילר בת 14 וטסתי השנה לסאמר סקול בקיימברידג' קלייר קולג' מחזור 2 .

להתחיל לכתוב על החוויה הזאת בקיימברידג'... אין הרבה דרכים לתאר אותה.
קודם כל הקבוצה מישראל , אין לי מושג איך היו נראים השבועיים האלה בלעדיכם, בלי כל הצחוקים והשטויות, הצעקות, השירים , וכל הדברים שאפיינו רק אותנו.
כל הפעמים שהילדים מח"ול היו מסתכלים עלינו,מתלהבים , צוחקים ואפילו מצלמים .
כבר מאז שפתחנו את הקבוצה בוואצאפ, בערך חצי שנה לפני שטסנו, התחברנו וידעתי שנהיה קבוצה מגובשת , אבל לא האמנתי עד כמה. כבר אחרי הטיסה לאנגליה, הבנתי שזאת המשפחה החדשה שלי, כל אחד ואחת ממכם. Smileys

טוב אז לסיפור..
הגענו לאנגליה , ועלינו לאוטובוס בדרך לקיימברידג' Smileys
הדרך הייתה ארוכה וקצת מייאשת אבל אז הגענו לקיימברדיג', מקום מדהים, יפה , כל כך שונה מהארץ .
גם הפארק שהיה ליד, עם הרחבת דשא הענקית , והנהר שהיינו הולכים לשם הרבה.
ואז פגשנו את האנשים מח"ול , והיו הרבה Smileys, ספרד, טורקיה, רוסיה, ארגנטינה, לבנון, מקסיקו, פורטוגל, איטליה, דובאי, ערב הסעודית, צרפת, הולנד, שוויץ, בלגיה, סין, טיוואן, ויאטנם , יפן , ברזיל , ועוד כמה שבטח שכחתי .
ממש התחברנו לכולם, ואנחנו עדיין בקשר , עם כל ההפרשי שעות והמיקום .

בשיעורים היינו מעורבבים עם ילדים מכל העולם בכיתות , לפי רמות . השיעורים היו מהנים ושונים ממה שאנחנו רגילים.
האנגלית שלי ממש השתפרה, ולא רק מהשיעורים , בעיקר מזה שדיברנו כל הזמן עם החולניקים ושמענו רק אנגלית כל היום .

גם באקטיביטי היינו בקבוצות עם ילדים מכל העולם, ועשינו כל מיני פעילויות כמו תצוגת אופנה מבריסטולים, עריכת סרטונים , חפש את המטמון בקיימברידג' ועוד.

מי שהיה אחראי על האקטיטביטיז, וגם על הפעילויות ערב, כמו מסיבות בנושאים שונים, קריוקי וחידונים היו מדריכי ה-EF שהיו באמת מדהימים וארגנו פעילויות מגוונות ומעניינות.

ה-EF גם הדריכו אותנו בטיולים שיצאנו אליהם בסופי שבוע , כמו מדאם טוסו , סטרטפורד, וורוויק קאסטל , thrope park , הבית של שייקספיר ועוד.
וחוץ מהטיולים, הפעילויות והשיעורים , היו לנו גם 3 שעות חופשיות בכל יום, לצאת להסתובב בעיר, לאכול וכמובן לעשות הרבה שופינג   Smileys !

אז לסיכום , זאת הייתה חוויה מדהימה, שאני לא אשכח לעולם , ולא הייתי מחליפה אותה בשום דבר אחר , וממליצה לכל אחד ואחת לעבור אותה אם אפשר , עם כל החששות והפחדים שיש.
אני באתי לבד ונהנתי מאוד , התחברתי לכולם וזה רק עזר לי יותר להיפתח לאנשים אחרים ולהתחבר בבמהירות , ולא הרגשתי אף פעם לבד .
זה המקום גם להודות לקמפוס על הארגון המסודר מראש , של הכל , שבאמת עשה לנו טיול מדהים.
ולמדריכים שלנו, דנה ולינתן, שהייתם שם תמיד בשבילנו, ועזרתם בכל מה שביקשנו ואפילו מעבר.
ואחרונים , לכל החברים מהארץ , שהייתם איתי שם בכל הרגעים שהיו .