• התקשר אלי בסקייפ

קורל כהן  (.)

היי אני קורל כהן ויצאתי לקיימבריג' ...

עדי שירה אפרים  (עדי)

איך להתחיל? אין לי מושג חברה ...

דניאל אחרק  (דני)

אני דניאל אחרק,אני טסתי לסאמר ...

שיר וידר  (שיר)

היי אני שיר וידר ויצאתי לסאמר ...

עמית דוד  (עמית)

היי, אני עמית דוד בת 14 מהר ...

אורי בר

קוראים לי אורי בר, בת 15 מרמת ...

היי אני קורל כהן ויצאתי לקיימבריג' קלייר קולג' המחזור השני(:
אז איך להתחיל לסכם את השבועים המדהימים האלו? בהתחלה קצת פחדתי שלא אתחבר לאף אחד כי נרשמת לסאמר סקול לבד, אבל אחרי מפגש ההכירות ראיתי שטעיתי, פתחנו קבוצה בווצאפ ולא הפסקנו לדבר(ובעיקר לחפור) בה והתחלנו להכיר אחד את השניSmileys כשהיינו בשדה תעופה כבר ידעתי שיש לנו את הקבוצה הכי טובה שיש, עשינו קניות בדיוטי פרי והלכנו לאכול משהו קטן ואז ישר עלינו למטוס, הטיסה הייתה קצת קשה אבל שמחים ועייפם נחתנו בשדה התעופה לוטון.. הגענו לקלייר קולג' וישר לקחו אותנו לעשות את המבחן, שעוד שניה כולם נרדמו וכמו ישראלים טובים התלוננו רוב הזמן, אבל בסוף הצלחנו(;
ואחר כך כולם קיבלו את החדרים ואז התחיל כל הכייף.. חילקו אותנו להקבצות בשיעורים ולקבוצות שלנו בפעילויות, היינו עם ילדים מכל העולם וגם אם השיעור או הפעילות היו קצת משעמים עדיין נהנות לעבור אותם כולנו ביחד(: את ארוחות הבוקר והצהורים אכלנו בחדר האכול בקמפוס, ואת ארוחת הערב בחדר אוכל שבשבילו היינו צריכם ללכת כמה רחובות, בהתחלה ההאוכל היה נוראי אבל אחרי כמה ימים התרגלנו ועכשיו אני אפילו מתגעגעת!
בסופי השבוע היינו נוסעים לטיולים, היינו בThorpe Park ,Warwick Castle ועוד.. גם בחלק מהטיולים היינו עם אנשים מחול. אחד החלקים היותר טובים בטיול הזה היה הקניות, כל יום היה לנו שלוש שעות של זמן חופשי להסתובב בקיימבריג', הלכנו לפעמיים לקניון או לאכול בסאבווי או סטארבקס אבל כמובן שאת הקניות הגדולות עשינו בפריימארקSmileys

בקיצור אלו היו שבועים מושלמים שהכרתי בהם חברים לכל החיים! זאת חוויה מדהימה שהייתי יותר משמחה לחוות שוב, לקום כל בוקר מוקדם לשיעור, להיות בחדר בעשר לרום צ'ק ומייד אחר כך לצאת.. לפגוש כל שבוע אנשים חדשים מכל רחבי העולם והכי חשוב להיות עם הקבוצה מהארץ! לעשות צוחקים ולהנות, כמו שרק ישראלים יודעים לעשות.. בדרך כלל ביום האחרון כולם בוכים, אבל אנחנו החלטנו לנצל כל רגע ועשינו מלחמת מים ענקית שאזכור לנצח! אוהבת מלא ומתגעגעת 3>