אדר

• מרכז: קיימברידג ארדמור′

אדר מישר

היוש לכולם אני אדר מישר, בת ...

מיה (מייקי) מנור  (מייקי)

אין לי מושג מאיפה להתחיל לכתוב ...

טאופיק /מנואל (טוטו) חן  (טוטו)

קשה להתחיל את הסיפור הזה, ...

יעל נסים  (yael)

היושקוראים לי יעל, אני בת ...

מאיה רוסק

היי , קוראים לי מאיה רוסק ...

מייקל מישל חשמה

טוב, אז איך מתחילים?!אחרי ...

היוש לכולם אני אדר מישר, בת 16 וחזרתי לפניי יום מקמברידג' בקולג' סנט אדמונס Smileys

לפניי 3 שנים אחותי נסעה יחד עם אחות של יעל במתכונן לסאמר סקול עד היום היא נוסעת עד חיפה לראות 2 חברות שלה והיא מדברת איתם עד היום כשהיא חזרה ראיתי כמה שהיא התלהבה ונפגשה עם החברים מהקבוצה הרבה זמן

חיכיתי להזדמנות הזאת כל כך הרבה כי אנגליה זו הארץ הכי אהובה עליי ואני חולה על לדבר אנגלית ולהיות עצמאית הייתי אמורה לטוס ב 28.7 אבל הקדמתי את הטיסה ופחדתי שלא אצליח להשתלב עם הקבוצה אבל אני כל כך שמחה שהקדמתי את הטיסה כי ילדים כאלה מדהימים ונחמדים וחברותיים לא פוגשים

כל יום אני עד עכשיו זוכרת את הפעם הראשונה שראיתי אותם עמדתי בתור להגיד את השם ולקבל את הכרטיס טיסה ואז כשהלכתי לשתות ראיתי קבוצה של כמה בנות בתור של מי שטס איתי קצת התביישתי אבל אמרתי יאללה מה כבר יקרה והלכתי לדבר איתן הן כל כך היו חמודות אני

עד עכשיו זוכרת שהתלהבתי מהשם של אחת הבנות אביגיל זה לא שם נפוץ בפתת תקווה(העיר שלי) וזה שם כל כך מדהים חחח אחר כך הלכנו לשבת באחד השולחנות וכל פעם כמה בנות הצטרפו בשולחן הזה הבנתי שאני לא היחידה שהגעתי מפתח תקווה לידי ישבה ילדה עם שיער חום ג'ינג'י עם חולצה של רד הוט צ'ילי פפרס הלהקה האהובה עליי בעולםSmileys התחלתי לדבר איתה והבנתי שהיא האחות הקטנה של זאת שטסה עם אחותי לסאמר סקול אבל ממישהי שבשבילי הייתה אחות של היא נהייתה אחד האנשים המדהימים שיש לי במשותף איתה ובהרצאה גיליתי שההורים שלי לא שמרו לי מקום לידם חחח אז אביגיל ועדן הציעו לי לשבת איתן 2 בנות מהממות חברות שבאו ביחד שתמיד אהבו להקשיב ולתמוך עם חוש אופנה מושלם שקיבלו אותי כל כך טוב אבל כל אחת ואחד מהם היה מדהים בפניי עצמו לא לקח הרבה זמן עד שהחפירות בוואטס אפ נהיו יומיומיות גם כשהיינו בלונדון חח והכרתי את המדריכה שרון שהייתה כל כך נחמדה ותומכת ועוזרת אני הופתעתי מאיך שאני מרגישה בנוח לדבר איתה על הכל אבל היא גם הייתה קשוחה ודאגה שכולם ביחד ומגיעים בזמן לmeating point חחח במעגל שכולם ישבו והכירו אחד את השני ואת שרון הכרתי את טל ואת יובל בליליפיניבלילי שנהיו לבסוף השותפות המושלמות שלי ולמרות שבטיול יובל התלוננה על השעון מעורר שלי עכשיו היא מתגעגעת לשמוע אותו וטל המדהימה תמיד הרגשתי בנוח לדבר איתן על הכל ובסוף כל יום לשבת בחדר ולפרוק את המחשבות שלנו על מה שהיה באותו יום.

יוסי היה חברמן מדהים שתמיד היה כיף לדבר איתו ולשמוע איתו שירים ולנגן בחורחה הגיטרה של יעל לאלון לקח קצת יותר זמן לדבר אבל כשהוא דיבר כל דבר שהוא אמר היה מעניין והוא כל הזמן הפתיע מחדש עם טעם מדהים במוזיקה חובה לציין חחח כל בוקר לרוב הייתי באה אליהם לחדר ומעירה אותם לארוחת בוקר יוסי היה קם תוך 10 דקות ובא איתי ואלון המשיך לישון אבל בא רבע שעה אחריינו עשיתי כל כך הרבה דברים שם שאף פעם לא עשיתי כל השבועיים האלה היו חוויה מדהימה אני בוכה כל פעם שאני שומעת את השיר טיול שלנו wonderwall זה הפך את המשמעות של השיר הזה למשהו שונה לגמריי עבורי בשיעורים התחלקנו ל 4 קבוצות אני הייתי בקבוצה אחת אחריי הטובה ביותר ושם התחברתי לא רק לצרפתים אלא גם הכרתי את הישראלים יותר טוב נטלי המהממת שתמיד פה להקשיב ולייעץ שכיום נקראת עבורי נטליה והיא קוראת לי מיס אדר ,ריאנה שאני שמחה כל כך שהכרתי שגרה איתי בפתח תקווה עם טעם נדיר במוזיקה ויוצאת תמיד מושלם בתמונות 3> ועם טל ויוסי שהשיעורים האלה גרמו להכיר אותם ולהבין כמה שהם נחמדים ומעולים באנגלית הכרתי את הברזילאים שישר באו וקיבלו אותנו בידים פתוחות צחוקים ושיגעונות ומוזיקה בכל מקוםם שעד היום אני שומרת איתן על קשר והצרפתים ש2 מהם למדו איתי בשיעור ומשם הכרתי את כולם כל כך חמודים ורוקדים מושלם ומצחיקים בטירוף .

למחרת הכרנו את הסינים שהיו קצת שקטים בהתחלה אבל לאט לאט הצלחנו לדבר איתם והם נפתחו אליינו והאיטלקים הגיעו אנשים משוגעים עם המון אנרגיה חוש ריקוד וקצב שעם חלקם יש לי קשר מאוד קרוב עד היום.

ביום ששמענו על הפעולה הקרקעית היינו בדיוק במשחק מעגלים צחקתי ודיברתי עם 2 איטלקיות שמההתחלה היו כל כך נחמדות אליי ומעולות באנגלית אליס ועם עוד כמה ישראלים במעגל כי התחלקנו ל3 מעגלים פתאום 2 בנות באו והודיעו לנו על הפעולה אז כולנו הלכנו לדבר וקצת ביאסנו את המצב רוח שמה אבל כל שאר הארצות דאגו לנו ושאלו אם אנחנו בסדר ישבנו כולנו במעגל עם חורחה (הגיטרה המפורסמת של יעל) וכל הארצות הסברנו להם את המצב והודנו להם על כמה שהם כל כך תומכים ועוזרים לנו והם הבינו הכל ועזרו לנו ג'ן אחת הצרפתיות כתבה לנו מכתב מרגש על המצב ואני אישית בכיתי וכל כך התגאיתי לא רק בהם אלא גם בנו הישראלים שלמרות המצב בארץ לא נתנו לזה לבאס את הטיול המשכנו לעשות כיף ובאותו זמן גם להתעדכן עם הארץ מה קורה שבוע לאחר מכן של מלא פעילויות היה שבוע הארי פוטר שהתחיל בצורה הכי כיפית בעולם לונה פארקק ששם עליתי על מתקנים עם מלא לופים ואפילו רכבת הרים מפחידה אחת בזכות יוסי שהתבררה להיות הרכבת הרים הכי מדהימה בלונה פארק שם ואכלנו שם פלאפל מרוב הגעגוע לאוכל בארץ חחח לאחר מכן היה גם תצוגת אופנה שהיינו צריכים להכין בגדים מבדים תוך שעה כזה וכל כך נהניתי ואז הייתה תחרות כישרונות שבה הופעתי בשירה ונגינה בפסנתר עם יעל שניגנה עם חורחה את טטניום של סיה ולאחר מכן רקדתי עם אחת הרקדניות המושלמות שאני מכירה ליאורה שהפתיעה את כולם עם הריקודים סלוניים המושלמים שלה ואני רקדתי קצת היפ הופ שזה משהו שאף פעם לא עשיתי אני וליאורה בסוף עשינו מעגל גדול ורקדנו ואז כולם הצטרפו מה שנהיה בסוף מסיבת ריקודים מדהימהSmileysנקשרתי לכולם שם באופן מדהים ואפילו למדתי איך לשחק בשחמט אבל הייתי גרועה הפסדתי לטאופיק, טאופיק ומייקל לקח לי טיפה זמן להכיר אותם אבל הם התבררו להיות אחלה של אנשים ומצחיקים סוף השבוע השני של הטיול היה מושלם הימים האחרונים שבהם כולם אמרו מילים אחרונות וסיפרו מחשבות אחרונות והפעמים האחרונות שעשינו מעגל גיטרה נהיו מרגשות וזיכרונות מדהימים נוצרו אפילו בימים האחרונים כל יום שם היה חוויה בפניי עצמה הכרתי גם את גאיה שהיא אחת האנשים הכי מצחיקים שם ואת מאיה שהכירה לנו את המצב שלה אחריי השעה שאמורים לישון חחח את יובל השנייה אליצור שתמיד אוהבת לדבר אבל תמיד עושה צחוקים ושופינג

רוני שאני כל כך שמחה שהכרתי בנאדם שתמיד רוצה לעזור אבל תמיד תרצה לייק באינסטגרם ומייקי ולירן שטיפה היו  צריכות זמן להתרגל למצב אבל בסוף הן נפתחו והכרנו אותן טוב ושמחתי להכיר אותן ולדבר איתן כל אחד  מהם מדהים בפניי עצמו!

היינו הרבה בקמברידג' והכרנו את המקום כל כך טוב שאנחנו עכשיו יכולים להדריך אותכם איך להגיע לקניון שלהם ולקולג' קינג היינו גם במאדאם טוסו ששם היה כל כך כיף לראות גם את הסרט על גיבורי העל בארבע מימד המוניות שזזו וכמובן הביטלס ומאמה מיה שכולם אהבו לשיר אליו ולרקוד אפילו המדריכים הבריטים שהצטרפו אלינו

הצרפתים המצחיקים המושלמים ג'ן,אוליביה,ניקולס,איתן,אקסל ואליוט

האיטלקים אליס,פרנצ'סקה,לורנזו,לורנזו,מרטינה,פדריקה,יילרה,אלכסנדרה ועוד 10 איטלקים מדהימים ומוכשרים שעזבו יום לפניינו וזה היה לי כל כך קשה להיפרד מהם אבל מזל שיש וואטס אפ וסקייפ חחח

ואנחנו בלילה האחרון כל הבנות שמו מזרונים במסדרון וישנו כולן ביחד וכשקמנו לא האמנו שזה יום אחרון השבועיים האלה עברו כל כך מהר ואני כל כך שמחה שביליתי את השבועיים האלה איתם הם הקבוצה הכי טובה שיוכלתי לבקש וגם הקבוצות הכי טובות מהעולם זו הייתה חוויה מושלמת שלעולם לא אשכח אוהבת הכי שבעולםם וברור שנפגשים ושומרים על קשר חחח אבל מה שעברנו ביחד זה חוויה של פעם בחיים תודה על הכללSmileys