ולריה

• מרכז: אוקספורד

ולריה טולצ'קו  (ולריה)

היי אני ולריה אני בת 17 ...

Zoe Ross

אני זואי בת 16 ואני יצאתי ...

נדין חלבי  (נדין :) )

הלו סאמר סקול 2014 יש לי הרבה ...

דניאל אטיאס  (דני)

היי! :) אני דני, בת 17, ולפני ...

שירה בנוביץ'

שלום אני שירה מהרצליה ואני ...

אנה רובצוב

Oxford , 2014  כל-כך מוזר ...

היי

אני ולריה אני בת 17 מאשדוד ונסעתי השנה לאוקספורד האחת והיחידה Smileys

כן כן אני מאותן בנות שתמיד רצו לטוס לאנגליה, אבל במקרה שלי ההורים שלי ההורים שלי לא ככ אוהבים את המדינה ומעדיפים טיולים מסוג אחר להרבה זמן אנגליה לא הייתה בתכנונים שלי עד ש.... Smileys

well , כמובן שהכל לווה בהתחננות ואפילו ההיתי צריכה לעבוד בעבודות מזדמנות ולעשות כל מה שאני יכולה כדי לעזור (זה היה שווה כל רגע).

הצטרפתי דיי בהתחלה. הכרתי את אנה דרך הפורום (טיפ מס' 1- לא לפחד לחפור בפורום ההודעות מתיישנות ולפעמים האנשים לא רואים אותם ואת סתם מפספסים חברים!   Smileys  ומיד לאחר מכן את נטלי ומיכל וללא היסוס פתחנו קבוצה בוואצפ (טיפ מס' 2 - קבוצות בוואצפ , בלי להרחיב יותר מידי).

ככל שהזמן עבר הקבוצה התמלאה עד אפס מקום , ההינו 23 איש הכרנו ממש טוב.
הכרתי את ענבר ודני ועוד לפני הכל שמרנו על קשר ממש טוב  Smileys

בעזרת ענבר (וסירי   Smileys) ספרנו לאחור את השניות שנשארו לנו עד למפגש ועד למסע.

במפגש ראינו אחד את השני והתלהבנו , ואיך לא , ההופעה של ליטל-ללא-תמונת-הפרופיל-בוואצפ שהדהימה את כולנו  Smileys
והכי חשוב - ספיר המדריכה המדהימה שלנוSmileys

התחזית באנגליה תמיד השתנתה ולא ידעתי מה לארוז , ארזתי שלוש פעמים.פעם לקוטב הצפוני פעם לים ופשוט בפעם השלישית החלטתי להיות ספונטנית לארוז מה שאראה (הסתבר שקלעתי בול למזג האויר של אנגליה   Smileys )

(*בקבוצה שלנו עזרנו אחד לשני לארוז ,מה להוציא מהמזוודה ומה לארוז בקיצור תסמכו אחד על השני. )

הגעתי לנקודת מפגש נפרדנו מההורים ,עברנו בדיקות וקיבלנו זמן חופשי בדיוטי פרי.
באנגליה פגשה אותנו אשלי ולקחה אותנו לאוטובוס עם רצפת פרקט עם שירותים וכיור , הבנתי שאני הולכת להתלהב.

ביום הראשון התחלקנו לדירות עם סלון ומטבח ולכל אחד חדר משל עצמו,האורות נדלקו מעצמם כשההית נכנס לחדר וככ התלהבנו מזה בהתחלה עד שלכולם קרתה תקרית החושך במקלחת.הכרנו באותו היום את הסינים,הספרדיות,הרוסים וכמובן - הצרפתים בנוסף הכרנו את הצוות המדהים שתרם המון לזה שהחוויה הזו תיהיה משמעותית ומרגשת בדיוק כמו שרצינו : ייבה,אלחנדרו,אשלי,מאט,לוסי,סאם,רות והמנהל אד.

למחרת עשינו מבחן והתחלקנו לקבוצות
בהתחלה מיינו אותי לקבוצה נמוכה יותר ממה שחשבתי לנכון - עם ג'יימס ,
אבל התברר לי שהוא המליץ עלי להעביר אותי קבוצה ובו זמנית ביקשתי לעבור קבוצה מה שנתן לסילביה(האחראית על הלימודים) להעביר אותי ללא בעיה לקבוצה של נטלי.
מלבד הלימודים הייתה גם שעת פרוייקט שיצא לי להיות גם עם שלי גם ויולטה.

אכלנו בחדר אוכל מהממם שלקח לנו שבוע להסתגל לאכול בו ולא לבהות בתמונות , והמלצרים שכשלוקחים ממך את הצלחת אומרים לך תודה ומחייכים מאוזן לאוזן.
תתכוננו לתפוחי אדמה בכל הסוגים מכל המינים.
ועוגות.עוגות מדהימות.

אני נהנתי מכל הפעילויות גם מאלו שסביר להניח יקראו "משעממות".
נהנתי מכל שניה שהייתה לי באוקספורד ואם את/ה קוראים את זה ומחפשים המלצה , זה הרגע שבו אני אומרת לך לסמוך עלי ולהרשם מהר.