• THORPE PARK

שקד

שקד גלבוע

טוב אז קודם כל איך מסכמים ...

מאיה זרך

וואו אז איך בכלל מסכמים ...

נטע חן (נטע) טרגנסקי  (נטע)

שלום אני נטע טרגנסקי בת 14 ...

גאיה אולמן  (גאיול)

קוראים לי גאיה, אני בת 15 ...

לי אור דנה  (לי-אור)

היי שמי לי-אור דנה וזאת הייתה ...

מתן אור

שלום שמי מתן אני בן 15 מאחוזת ...

טוב אז קודם כל איך מסכמים שבועיים נהדרים?
אז אני אתחיל בזה, קוראים לי שקד גלבוע ואני בת 15 מקרית אונו, הייתי במרכז ברייטון במחזור השלישי ובאתי לסאמר סקול עם עוד 3 חברות.Smileys

בהתתחלה הייתי בטוחה שאני אהיה רק איתן לא חשבתי שאני שיהיו ימים שלא אראה אותן בכלל לא ידעתי שאני אכיר אנשים כל כך מדהימים.

ביום הראשון הגענו לשדה התעופה בשעה 1 ורבע (אני הגעתי ב1 וחצי Smileys)
לאחר מכן עברנו ביקורת דרכונים הלכנו לדיוטי פרי נהנו מהרגעים האחרונים עם האוכל הנורמליSmileys ועלינו למטוס.
כמובן שדאגנו שכולם במטוס ידעו שאנחנו שם, בתחילת הטיסה כולם היו מאוכזבים מהמקומות לא הכרנו אף אחד ולא הבנו איך אנחנו אמורים לשרוד שם שבועיים?!
לאט לאט התחלנו לדבר ובסוף הטיסה היינו כבר החברים הכי טובים
הגענו לברייטון בלילה וכולם מהר רצו למיטות והלכו לישון
בוקר למחרת אכלנו Smileys ועשינו את המבחן, לצערי הייתי ברמה השנייה, שזה אחד מתחת להכי גבוה אבל לא נורא השתפרתי בזכות ג'ורג'י וריצ'רד החמודים Smileys
באותו יום היה לי יומולדת 15 קיבלתי חגיגה מושלמת, עוגה מהממת לחדר אוכל והרבה ברכות.
במשך השבועיים הסדר יום שלנו היה כזה :

בבוקר-חצי לומדים וחצי בפעילויות
בצהריים- חצי לומדים וחצי בפעילויות

בערב- פעילות לכולם ביחד
הלימודים היו מעניינים אין להם שום קשר ללימודים של בית ספר, לומדים שם בדרכים מעניינות עושים כל מני משחקים שקל מאוד לרמות בהם כי אף אחד לא באמת מבין מה אתה אומר בעברית וכמובן החלק הכי כיף של השיעור לרכל על אנשים מארצות אחרות SmileysSmileys
הפעילויות של הצהריים היו טניס, בריכה, ריקוד, ציור, כדורגל, כדוריד אבל בתכלס רוב הזמן היינו בצ'ילינג רום (כי אנחנו עצלנים)
בערב היו לנו מלא פעילויות ממש כייפיות ומגבשות למשל בערב הראשון היה ספיד טייטינג ואז בליינד דייט משם יצאו כמה זוגות כמו עמרי והחותכת שהתגלתה בסוף כחמודה, מאיה והמחטט ועוד כמה..
וכמובן איך אפשר לשכוח שבאותו הערב ברק חשף בפני כולנו את חלקו האחורי Smileys
היה לנו ערב של בנים נגד בנות שזה בטח כבר ברור מי ניצח Smileys
היה ערב שחלק ממנו היה להעלות סצנות מתוך סרט וכמובן ששתי הקבוצות של הישראלים ניצחו (סינדרלה ומשחקי הרעב)
והיה את הערב של הכישרונות הצעירים שהיה ערב בלתי נשכח הוא התחיל בכמה מופעים כמו של יו מיפן, שם השתתפו הבנים האמיצים שלנו, ברק ודן, שבעיקר היו עסוקים בלברוח ממנה היה קטע נגינה ושירה של כמה יפניות, רוסיות.. ואז כמו שאומרים, שמרו את הטוב לסוף, הגיעו המופעים שלנוSmileys
זה התחיל במופע מאולתר בו לין שיתפה אותנו בקולה המדהים Smileys לקראת סוף השיר כולנו עלינו יחד איתה לבמה והתחלנו לשיר (יש גבול לכמה אפשר לשמוע את הקול שלה) לאחר מכן נטע עלתה לשיר וריגשה את כולנו עם קול מדהים Smileysלאחר מכן עלינו להופיע כולנו את הריקוד שתכננו מראש (5 דקות קודם) כמובן שאילתרנו חצי ממנו על הבמה, העיקר שבסוף היה יפה באמצע ברק ועמרי עלו עם החלוקים החדשים שלהם (שלא השאירו למאיה מקום במזוודות שלהם לאובר וויט) ועם כתרים והתחילו לרקוד כולם ישר התלהבו וקמו על הרגליים הערב נגמר בכך שביג בן, בן אפי, בראוני וג'ו עלו להופיע כלהקת וואן דיירקשיין כולם התרגשו חלקנו יותר (לין) חלקנו פחות אבל מה שבטוח כולם ממש נהנו Smileys.
בערב של יום שישי האחרון היה לנו טקס סיום בו קיבלנו את החוברות שלנו ותעודות לאחר מכן היה דיסקו, היה ממש כיף לכן החלטנו את רובו לבלות על הדשא בחו
ץ Smileys

בבוקר של הטיסה כולנו קמנו מוקדם בשביל להיפרד ממשפחת פייטליפלייכר, תתפלאו אבל הצלחנו אפילו לגרור את הבנים החוצה.

לאחר הבכי הרב ואי הרצון להיפרד מהם חזרנו לאריזות, בשעה 10 בערך לאחר הפרידות מכולם הגרמנים, האוקראינים.. נסענו להיטרו, שדה התעופה של לונדון ( הוא ענק !)Smileys
לאחר הדיוטי פרי עלינו למטוס ועוד פעם דאגנו שכולם שם ידעו שאנחנו נמצאים על המטוס ולא הולכים לשום מקום!
כשירדנו מהמטוס התחילה ההתרגשות הבנו שעוד מעט חוזרים למשפחות כולם שמחו כמובן אך אף אחד לא באמת רצה לעזוב כולם רצו להישאר עוד רק בשביל לא לעזוב אחד את השני.

כשיצאנו להורים הייתה התרגשות גדולה אמרנו היי להורים ומיד חזרנו להיפרד אחד מן השני ( כל מי שרץ הביתה אל תדאגו אנחנו לא שוכחים כלום ! Smileys)
בסופו של דבר היינו צריכים לעזוב את שדה התעופה וכל אחד חזר לביתו 2 דקות לאחר מכן התחילו החפירות בוואטצאפ על כמה שאנחנו כבר מתגעגעים אחד לשני.
השבועיים האלה היו הדבר הכי מדהים שקרה לי בחיים הכרתי פה אנשים שהפכו בשבילי כמשפחה לכל דבר אנשים שאני לא אשכח בעולם ושהיה לי הכי קשה בעולם לעזוב Smileys
בנוסף לכל הדברים האלה אני רוצה להגיד תודה ענקית למדריכות המושלמות שלנו ענת ונעמה שתמיד היו איתנו צחקו איתנו, שימשו כחגורה אנושית בשבילנו ! Smileys ופשוט תמיד היו שם כשהיינו צריכים, אין סיכוי שהשבועיים האלה היו כאלה נפלאים בלעדיכם, תודה על הכל !
אין לי ספק בכלל שזאת לא הייתה הפעם האחרונה שלי בסאמר סקול!