שחר

• מרכז: Brunel בוגרים

שחר קרימן

היי, אני שחר, בת 16 מתל אביב. ...

אלונה בורג  (אלונה בורג )

הייי כולם :)   אני אלונה ...

ליאם גולברי  (Liam Golbary)

היי!!!   קוראים לי ליאם, ואני ...

מור ברגר  (קרולינה)

היי   אני מור, והשנה ...

תמר קצמן  (tamark)

שלום, אני תמר קצמן מתל אביב ...

אסף שרעבי

היי!   זאת הייתה הפעם ...

היי, אני שחר, בת 16 מתל אביב.

אחרי הרבה זמן שחשבתי על לנסוע לסאמר סקול, נרשמנו חברה שלי, תמר ואני.

לפני הסאמר סקול ממש התרגשתי, וציפיתי לזה מאוד..

ביום של המפגש, שראיתי את כולם, לא חשבתי שאני אתחבר לילדים מהקבוצה,

ושמחתי שאני נוסעת עם תמר

ביום של הטיסה, כבר הכרתי והתחברתי לעוד ילדים מהקבוצה, ושיניתי את דעתי לגבי כולם - כי באמת שכולם ילדים מדהימים אחד אחד!

כשהגענו לרדינג ישר סידרו אותנו לדירות (לכל אחד יש חדר משלו, ובקצה המסדרון יש מטבח משותף) וכבר התחברתי לבנות שהיו איתי בדירהSmileys

ביום השני, עשו לנו על הבוקר פעילויות, וזה פעילויות ממש נחמדות (כמו טניס, כדורסל, חפש את המטמון, ריקוד, יצירה, בייסבול, ועוד מלא פעילויות כייפיות).

בצהריים היה לנו את המבחן לשיבוץ הרמה, וגם בערב הייתה לנו פעילות.

על היומיים הראשונים כבר יצא לי להכיר המון ילדים מכל העולם - רוסיה, יפן, ספרד, איטליה, ארגנטינה, צרפת, טורקיה, מקסיקו, וכמובן שהתחברתי והתגבשתי עוד יותר לילדים מהקבוצה הישראליתSmileys

ביום השלישי כבר היו לנו שיעורים, והשיעורים ממש נחמדים! (לפעמים קצת משעממים), וכל השיעור עושים צחוקיםםםם - בעיקר על הזרים שלא מבינים מה אומרים עליהם בעברית Smileys

בכל שאר הימים היו לנו שיעורים ופעילויות, ובחלק מהימים יצאנו לשופינג ברדינג, או למרכז הקרוב שיש בו סופר ומסעדות וקצת חנויות..

ביום שבת נסענו ללונדון, היה לנו שייט על נהר התמזה, וטיילנו בעיר - מהביג בן, לווסטמינסטר, לארמון בקינגהם, ומשם לקובנט גארדן - והיה ממממש כיף כי את כל זה עשינו בהליכה ברגל ויצא לנו ממש לראות את לונדון - וכולם נורא נהנו !!!!

ביום ראשון (שזה גם סופ"ש אצלם) נסענו ללונה פארק בשם Thorpe Park והיה שם כייייייייףףףףףףף !!! יש רכבות מטורפות ועלינו על כולם! באמת שהיה שם כיף בטירוף וכולם ממש נהנו!!!Smileys

בשבוע השני היו לנו שיעורים בבוקר, ובצהריים יצא שיצאנו כל יום מהקמפוס - יום אחד למרכז הקרוב, ויומיים לשופינג ברדינג.Smileys

ביום רביעי נסענו לטירת ווינדזור - היה שם ממש נחמד, בהתחלה הסתובבנו בטירה, ואחרי זה הסתובבנו בעיר.Smileys

ביום חמישי נסענו ללונדון - למדאם טוסו ולראות מחזור בשם Thriller שמבוסס על השירים של מייקל ג'קסון. Smileys

ביום שישי היינו כל היום במרכז והיה ממש נחמד. ובאותו היום גם היה לנו את המבחן סיום, ובערב הייתה לנו מסיבת ריקודים וקבלת שבת והיה ממש נחמד.

ביום שבת (יום לפני אחרון שלנו בסאמר סקול Smileys) נסענו לטיול בעיר אוקספורד.

בהתחלה טיילנו יחד עם כל הקבוצה, והסבירו לנו על המקומות השונים והמעניינם שבאוקספורד, ובכללי על ההיסטוריה של העיר, והיה ממש יפה ומאוד מעניין.

אחרי זה נתנו לנו זמן חופשי לשופינג Smileys

ביום ראשון (היום האחרון של הסאמר סקול Smileys

נסענו למוזיאון הטבע בלונדון, וזה היה נחמד.

אחרי זה נסענו לקניון ענננננננקקקקק בשם ווסטפילד ועשינו שופינג (עם הכלום כסף שנשאר לנו...) אחרי זה נסענו לשדה תעופה ומשם על המטוס ולישראל...

אם לסכם את הסאמר סקול בכמה משפטים אני יכולה לומר שזאת החוויה הכי כייפית ומטורפת שהייתה לי בחיים, ובתור אחת שטסה הרבה, בחיים שלי לא נהניתי ככה, כל אחד מהחברים בקבוצה בן אדם מדהים, ואני שמחה שיצאתי לסאמר סקול, ושהכרתי את כולם, אני בטוחה שעם חלק מהחברים אני אשאר בקשר לכל החיים! ואני בטוחה שאמשיך לדבר מידי פעם גם עם אלו שגרים בחו"ל!

אני ממליצה לכל אחד לנסוע לסאמר סקול כי זאת באמת חוויה פשוט מושלמת!

אין רגע של שעמום, כל הזמן עושים כיף וצחוקים!

למרות הזמן הארוך מאודד של הסאמר סקול (שבועיים!!!) הרגשתי שהסאמר סקול עבר בשנייה, ובכלל לא התגעגעתי לארץ, לבית או להורים,

וכהגענו לארץ, לא רציתי להיפרד מהחברים!

כולם מאוד חסרים לי, ואני לא רגילה לקום בבוקר ולא להיות עם כולם!

הסאמר סקול שלי היה באמת מושלם, ואני בטוחה שאטוס שוב פעם שנה הבאה!!!!