• תמונה כיתית

שי

שי שלף  (שי)

היוווש כולם (:אני טסתי לשבועיים ...

הגר ארבל  (הגר)

היי   הסיפור עולה קצת באיחור ...

נבו בן ארי

היי קוראים לי נבו בקיץ האחרון ...

מעיין אברהמי  (יאן)

היי קוראים לי מעיין בת 15 ...

שני בן צבי  (שני)

ואוו איך אפשר לתאר חוויה כל ...

אשד רגוניס  (אשד)

שלום כולם .קוראים לי אשד אני ...

היוווש כולם (:
אני טסתי לשבועיים בקיימברידג' Smileys
טוב איך אפשר להתחיל ?

בהתחלה ההורים שלי חששו לשלוח אותי לסאמר סקול  ולא הרשו לי Smileys
ואני התעקשתי והתעקשתי וביררתי הכל עד שהם הסכימו!!!!
לפני שהייתה את הפגישה פחדתי בכל זאת אני טסה לבד בלי אף אחד שאני מכירה ואז בפגישה הכרתי את קרין שהיא הייתה הילדה הראשונה שאיתה התחברתי (:
 יום הטיסהה :

הגענו כולנו בבוקר מוקדם והתחלנו להתחבר כולנו מתרגשים שמחים ובעיקר מצפים לראות מה יחכה לנו קיימברידג' !! העברנו את 5 שעות הטיסה בצחוקים ,הכרנו אחד את השני ובעיקר -בכיף Smileys
הגענו לקיימברידג' !!!
נחתנו באנגליה ומדריך מקיימברידג' - דני בא לקחת אותנו לקיימרידג'
הנסיעה הייתה מהממת הכל שם כל כך ירוק הדבר היחידי שלקח לנו זמן להתרגל אליו זה שנוסעים בצד השני ולא כמו בישראל חחח
שהגענו לקיימברידג' המדריכות נועה ושקד נתנו לנו הדרכה קצרה והלכנו לחדרים (:

יום שני :
מבחנייי קבוצותת כולנו היינו בלחץ אבל בסוף מסתבר שהמבחן היה ממש קל
אחרי שסיימנו אותו הלכנו לסיור בקיימברידג' (:
בערב הייתה welcome party  וכולנו נהננו ורקדנו והיו מלא שירים בשפות אחרות וגם אז שלא הבנו מילה רקדנו ונהננו ! Smileys

יום שלישי :
התחילו הלימודים !!!
כל אחד קיבל דף עם הרמה שהוא נמצא בה ולוח זמנים שכלל :
שעתיים לימודים
שעה פרויקט -משימות  מחוץ לקולג'
שעתיים פעילויות - חתירה באגם כדור עף טניס סיורים ועוד מלאא

בניגוד לבית ספר בשעות לימודים היה לנו כל כך כייף ולא רצינו שהשיעור ייגמר !כך המשכנו במשך כל השבועיים וכמובן שהיה לנו זמן חופשי שהיינו הולכים בו למרכז ולשווופיינג ולסטארבאקס ונהננו (:
בערבים היינו הולכים לחדר אוכל מיוחד לארוחות ערב שנצמא כחמש דקות הליכה מהקולג'
סיוריםםםםם:
חוץ מהלימודים היו לנו ימים שהיינו הולכים מחוץ לקיימברידג'

היינו בלונדון בביג בן ב m&m world במאדם טוסו פארק ראינו חילופי משמרות
בעיר 'סטנספורד' היינו בטירות למינהם ואפילו ראינו את המחזמר 'wicked' !!

בשבוע השני :

היו לנו עוד כמה מסיבות שבינהם - מסיבת מסיכות כולם הכינו מסכות אבל אני הייתי מקורית אספתי את השיער ושמתי מסיכה של הארי סטיילס מוואן דיירקשן ואפילו היו שם כמה ילדות שבאמת חשבו שהייתי הארי סטיילס חחח הצטלמו איתי כל כך הרבה ואפילו הDJ שם את השיר 'what makes you beautiful' בשבילי והתחלתי לרקוד כמו משוגעת וכולם איתי Smileys
ביום שבת הרבה מאוד ילדים שהכרנו עזבו וכולנו היינו מאוד עצובים :(
ביום שבת בערב התיידדנו עם המקסיקנים וכשירד גשם יצאנו כולנו החוצה והתחלנו לרקוד ולצרוח ולשיר (:Smileys

ביום ראשון עזבנו גם אנחנו :(

היה לנו מאוד קשה לעזוב הכרנו ילדים מדהימים והיו לנו קשרים מאוד טובים עם ילדים לא מהארץ כמובן שהחלפנו פרטים כדאי שנוכל לשמור על קשר בפייסבוק בווצאפ אימייל וכל דרך אפשרית אחרת !! ועד עכשיו אני בקשרים ממש טובים עם ילדים מחו"ל Smileys

איך אני יכולה לסכם?
סאמר סקול היא חוויה מדהימה ששווה כל שקל ושקל  או יותר נכון פאונד ופאונד
נהנתי כל כך ואני ממליצה לכל אחד ואחת מכם ללכת ! הכרנו כל כך הרבה ילדים !
החדרים היו כייפים המדריכות עזרו לנו בכל דרך המדריכים מקיימברידג' עזרנו לנו לכייף !(;
האנגלית שלי השתפרה בהרבה וגם רכשתי ביטחון בלדבר אנגלית !
להורים אני יכולה להגיד- אין לכם ממה לחשוש אם לשלוח או לא אנחנו היינו מוגנים והמדריכות עזרו לנו בכל בעיה אם זה היה בעיה בכיתה ,בעיה באנגלית,גם אם זה געגועים הביתה !
נהנתי כלכך ואני מתגעגעת המון המון לכולם!SmileysSmileys

אני יכולה להגיד לכם שהשיכנועים ללכת גם שנה הבאה לסאמר סקול התחילו כבר עכשיו זאת חוויה שבחיים לא הייתי רוצה לפספס ! Smileys