שני

שני בן צבי  (שני)

ואוו איך אפשר לתאר חוויה כל ...

מעיין אברהמי  (יאן)

היי קוראים לי מעיין בת 15 ...

יערה רטיג

היי אני יערה בת 14 מנס ציונה ...

שי שלף  (שי)

היוווש כולם (:אני טסתי לשבועיים ...

אשד רגוניס  (אשד)

שלום כולם .קוראים לי אשד אני ...

נבו בן ארי

היי קוראים לי נבו בקיץ האחרון ...

ואוו איך אפשר לתאר חוויה כל כך מדהימה וכיפית בכמה שורות?

יום ראשון!

הגענו לשדה התעופה נרגשים, הצ'ק אין עבר מהר בלי שום בעיות בליווי המדריכות המדהימות שקד ונועה.

היה לנו זמן חופשי בדיוטי פרי- כמעט כולנו התחדשנו בבושםSmileys

הטיסה עברה מהר, הגענו לקיימברידג' לקולג' שלנו, קיבלנו ארוחת צהריים קלה והתמקמנו בחדרים.

אני לא אשכח שבדקתי את המיטה שהייתה קפיצית יותר ממה שחשבתי, והתקרה הייתה נמוכה יותר ממה שחשבתי, אז קפצתי קפיצה קטנה ודפקתי את הראש בתקרה!Smileys מיד התיישבתי על הכורסא והיא נשברה ונפלתי לתוכהSmileys נכנסתי לאמבטיה לבדוק את המקלחת והטוש נפתח בטעות, השפריץ לכל עבר ונרטבתי Smileysאני ושותפתי לחדר לא הפסקנו לצחוק...

אכלנו באוניברסיטת קיימברידג' היפהיפייה, ובסוף היום התכנסנו בפארק לפעילות ספורטיבית.

יום שני

מבחן הקבצות!

סיור מודרך בקיימברידג המדהימה בשילוב סיפורים מעניינים ומצחיקים.

ביקור נוסף בפארק,,, ובערב... וולקאם פרטי!!!SmileysSmileysכולם רקדו, נהנו,     והדי-ג'י שם שירים בכל השפות כולל עברית!

התחלנו כבר ליצור קשרים עם חברה מכל העולם...

יום שלישי

נכנסים לשגרה- הלימודים מתחילים!Smileys

כל אחד קיבל לוח זמנים משלו שכלל שעתיים לימודים, שעה פרויקט(משימות מיוחדות כמו אירגון חופשה או הקמת עסק), שעתיים פעילויות ובין לבין זמן חופשי לשופינג.

בשיעורים הראשונים עשינו הכרות בין כל התלמידים באותה הכיתה- שכללה חברה מכל העולם.

דיברנו על נושאים מעניינים מאוד, ולא כמו בבצפר רגיל - לא רציתי שהישעור ייגמר!Smileys

בשעתיים שאחרי הלימודים יצאנו לפעילות בקבוצות- שיחקנו טניס וכדורעף בפארק והיה ממש כיף! :]

אחר כך הייתה גם שעת פרויקט שאירגנו חופשה אמיתית בקבוצות והקבוצה שלנו זכתה והוהווהו :)))

בשאר הימים נכנסנו כבר לשיגרה של שעתיים לימודים ביום, בם תירגלנו את האנגלית ודנו בנושאים מעניינים,  שעה פרויקט בו חקרנו ויצאנו לקיימברידג' לראיין אנשים, ושעתיים פעילויות מגוונות כגון תחרויות צילום של מציאת מקומות בקיימברידג', הכנת מסכות, צפייה בסרטים, ועוד...

ובערבים- מסיבות, מלחמת מים, תחרויות כשרונות...

כמובן שבין לבין- שופינג!!!(והרבה)Smileys, הקשרים עם החברה מהארצות האחרות התחזקו מאוד!!

ביום האחרון ללימודים היה טקס סיום  שבו כל אחד קיבל תעודה עם הציון של המבחן האחרון, כולם מחאו כפיים אחד לשני והיה ממש נחמד:]

ימי סיורים-שבוע ראשון

יום שבת- לונדון.  הצטלמנו ברקע הביג בן, לונדון איי, חילוף המשמרות של המלכה, פארק יפה עם הרבה סנאים וכנסיות.

כמו כן, לא יכולנו שלא להיכנס לחנות העצומה של M&M ממנה כולם יצאו עם שקיות ענקיות של השוקולדים הצבעוניים.

חזרנו מאוחר לארוחת ערב באוניברסיטה.

יום ראשון-ביקור בעיירת סטנספורד הציורית, מקום הולדתו של שייקספיר, ואזור טירות מדהים ביופיו.

יום שלישי- חצי יום רגיל לפי המערכת, ובחצי השני ביקור במוזיאון מדאם טוסו והמחזמר המרשים "WICKED ". חזרנו מאוחר לקמפוס.

שבוע שני

יום שבת- כל הילדים כבר עוזבים וזה מאוד עצובSmileys. יצרנו קשרים ממש חזקים ואני כבר מתגעגעת לכולם... היה לנו קצת זמן להיפרד ולהתחבק עם כולםSmileys

ואז עלינו לאוטובוס ישר אל פארק השעשועים THORPE PARK!

היינו על רכבות ההרים הכי שוות שיש, וחצי קבוצה זכתה בבובות ענקיות לחדר שתפסו עוד מקומות באוטובוס...

יום ראשון- עוזבים :(Smileys ומקנאים בילדים החדשים שבאים כי יש להם עוד שבועיים להיות בקליר קולג'!

ביקרנו באוקספורד, בחדר האוכל בו צולמו סצינות ב"הארי פוטר".

לאחר מכן היה לנו זמן חופשי באזור שופינג ו... Home sweet home!

בקיצור, סאמר סקול הייתה חוויה שלא אשכח בחיים.

הכרתי ילדים כל העולם- הרחבתי את אוצר המילים שלי בכמה שפות ;) שיפרתי את האנגלית, ביקרתי במקומות ממש יפים והאטרקציות היו שוות במיוחד.

החדרים היו נוחים מאוד ומאובזרים והיה כיף לשהות בקולג' המטופח.

כמו כן, המדריכות הישראליות היו מדהימות- עזרו לנו תמיד, צחקו איתנו והיה אפשר לשתף אותן בכל בעיה.

וגם הצוות של קליר קולג' היה אדיב וסבלני, וכלל חברה צעירים שיודעים לרומם מצב רוח!Smileys

בהתחלה חשבתי שזו חוויה של פעם בחיים, אבל אחרי שעברתי אותה הבנתי שאין ספק שאחזור גם שנה הבאה כי אני יודעת שאהנה באותה מידה אם לא יותר.