ניצני

• מרכז: שיפלייק
  • יצאתי בקיץ: 2013

ניצן פרג'ון  (ניצני)

היי קוראים לי ניצן פרג'ון ...

ענת אקסלרד

היי, אני ענת והשנה הייתי בסאמר ...

אור חסון  (orush)

שלום לכל קוראי קהילת הילדים ...

חופית כהן  (hofit10011)

אומרים שתמונה שווה אלף מילים ...

יואב אלפרין  (יואב)

היי   קוראים לי יואב ...

מיכל לב  (מיכל)

שלום! אני מיכל ויצאתי לסאמר ...

היי

קוראים לי ניצן פרג'ון ואני טסתי למרכז שיפלייק שבאנגליה

לפני שתקראו את מה שכתבתי אני רוצה לציין שהיה כיף!!!Smileys ושאין שם מזגן אז אל תצפו ליותר מדי.

השבוע הראשון:שבוע שאף אחד לא ישכח, ביום הראשון היה לנו מבחן עם 80 שאלות אמריקאיות לא קלות. במשך כל השבוע היו לנו בבוקר פעילויות ובצהריים לימודים ומדי פעם יציאה לאתרים או לשופינג Smileys, באותו שבוע היו גם המון בעיות של אוכל שינה ומקלחות. לקראת הערב היו פעילויות או מסיבות.Smileys (קריוקי,מסיבת רחוב,מסיבת פיג'מות,טורניר כדורגל/כדורסל,תחרות כישרונות ועוד...)

כאשר הגיע סוף השבוע עשינו קבלת שבת. בתחילת השבוע השני נסענו ללונה פארק ועלינו על מתקנים מפחידים Smileys וכשחזרנו אכלנו ארוחת . הייתה לנו מדריכה מדהימה בשם ניצן גם שתמיד עזרה לנו כשלא הרגשנו טוב או שלא הסתדרנו עם החדרים האוכל או המקלחות.

גם המדריכים המקומיים היו מאד נחמדים ומנסים לעזור .אחד מהמקומות שבו ביקרנו היה מדאם טוסו -מוזיאון בובות השעווה ,שם הצתלמנו עם המון אנשים מפורסמים ולאחר מיכן נסענו לראות את הלאיון קינג מחזמר מדהים של מלך האריות. במחזמר היו הרבה שירים וריקודים ממש יפים לאחר המחזמר נסענו למרכז שיפלייק והיינו עייפים מאוד . כשהגיע הזמן לארוז מזוודות ולהיפרד כולנו היינו עצובים אך מתרגשים לחזור הביתה. לאחר שנפרדנו מכל הילדים והמדריכים נסענו לקניון הכי גדול באנגליה ועשינו שופינג אחרוןSmileys .לאחר מיכן נסענו לשדה תעופה ואמרנו יפה להתראות לאנגליה אפילו השמים בכו .כאשר נחתנו בישראל נפרדנו מכולם ורצנו למשפחה עם חיבוק ענקSmileys  בקיצור סאמר סקול זה כיף לא נורמאלי Smileysהייתי רוצה לחזור שוב !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אל תחשבו פעמיים !!!!!!!!!!! Smileys