יובי

• מרכז: ליטל קנדה
  • יצאתי בקיץ: 2013

יובל אטיאס  (יובי)

החוויות שלי!! איך להתחיל בכלל?!! ...

הילי רומנו

היי   קוראים לי הילי ...

אפק צעירי

שלום   קוראים לי אפק ...

ארד איתן  (TheGoldenRaven)

היי אני ארד ואני הייתי במחזור ...

עומר בר לבן  (Omer)

היי אני עומר בר לבן אני בן ...

החוויות שלי!!

איך להתחיל בכלל?!! קודם כול קוראים לי יובל אני גרה במושב קרוב לירושלים אני בת 14 וחצי  וברגע ששמעתי על סאמר סקול בכלל לא התעניינתי ... לנסוע לחול?! בלי המשפחה?!! למקום לא מוכר ועוד ללמוד  מי ירצה את זה בכלל!  וגם כשראיתי את המחיר בכלל חשבתי זה מטורף מי עושה את זה בכלל

נכנסתי לאתר של קמפוס  התסכלתי על תמונות ויומני מסע של תלמידים ואז החלטתי שאני רוצה לנסות  התקשרתי לקמפוס דיברתי עם נציגת שירות היא הסבירה לי הכל על החוויות הלימודים החברים והחלטתי שאני רוצה ללכת לסאמר סקול אקסטרים אבל מה לבד?!!  (אני מתה על אקסטרים ועל כל החוויות שקשורות שם... )

התחלטי לחפש בת זוג שתיסע איתי שתהייה לנו חוויה ביחד ...

דברתי עם הבנות בכיתה ומצאתי את חברתי נועם  סיפרתי לה על הסאמר סקול והיא נידלקהSmileys  Smileys   היא ממש רצתה ללכת דברנו עם ההורים והם הסכימו בהתחלה לא הסכימו לי בגלל שזה עולה המון ואז קיבלנו עזרה מסבתא שלי היא תרמה לנו לנסיעה וככה יכולתי לנסוע.

כשהיינו במפגש  התלהבתי מהמדריכות אבל מהילדים לא כל כך כולם כמאט עלו ל ח' חוץ ממני ומנועם  התחלתי להתלונן שאני רוצה לעבור קבוצה ושאני לא ארגיש שייכת גם רוב הילדים באו בקבוצות אז בכלל ...

אבא שלי שיכנעה אתי ללכת שאני אתחבר ושהכל יהיה בסדר .

הגיע יום הטיסה  SmileysSmileys כולם מתרגשים בטירוף עוד לא מדברים עם כולם אבל הכרתי קצת חברות ובטיסה אני ונועם ישבנו ליד ילד שקוראים ול עומר  וכל הטיסה צחקנו והיו בדיחות ..זאת הייתה טיסה ארוכה 5 שיעות .

הגענו לביקתות והתמקמנו וישר לארוחת ערב הגענו הבקתות היו צפופות נראות והאוכל דוחה  אני לא הייתי עם מי שרציתי בחדר המקלחת קטנה  וממש לא נהנתי התקשרתי להורים (דרך אגב לא מציעה לקחת פלאפון טאץ ) ורק אמרתי שלא טוב לי  טוב לא נורא נעבור את היום הראשון אחר כך מיד הלכנו לים הים ממש מדהים שם נכנסנו למים ושיחקנו צלחת מעופפת ובכדור היה ממש כיף למדנו להכיר אחד את השני.

ביום השני קמנו ארוחת בוקר והלכנו לעשות את המבחן כדי לראות בערך את הרמה שלנו כדי לשבץ אותנו בקבוצות המבחן היה בסדר קצת מלחץ אבל התגברנו מיד  אחריו הלכנו לעשות  קיר טיפוס בשביל הכיף חזרנו לבקתות להתכונן לארוחת צהריים והקרנו את הצרפתים שהיו לידיינו וגם שאיתנו בכיתות  היה נחמד והעברנו את הערב בסבבה דיברנו גם עם המון בריטים יצאנו ממש מצחיקות לימדנו אותם עברית איזה סטקות יצאנו....

אם אתם נוסעים ואתם שומרים כשרות ולא אוכלים חזיר או רגישים באוכל אני חושבת ומציעה להביא אוכל מהבית

כי לוקח זמו!להתרגל לאוכל שם...

במשך כמה ימים הייתה שגרה לומדים לומדים הפסקות פעיילויות מגניבות בטירוףףף..

יום רביעי הלכנו ללונדון  זה היה אחד הטיולים הכפיים שיש הלכנו לראות את מלך האריות המחזה  היה מדהים ובבוקר הלכנו למאדם טוסו הצטלמנו עם מלא מפורסמים ונחנסנו לחדר חושך מן חדר שנכנסים ואנשים חיים מפחידים אותך משהו בן***  ועוד אנחנו מצולמים אז בכלל חח... סתם סליחה על הביטוי אבל היה ממש מלחיץ שם אחרי מאדם טוסו הלכנו לקניות היה נחמד אבל קוראים יקרים הנסיעה ללונדון מטישה SmileysSmileysSmileys הSmileys

פשוט  מתנו בדרך ועוד נוסעים במעברה שזה דווקא כיף Smileys

אני מציעה לכם לקחת מצלמה  הדבר הכי כיף שהיה בנסיעה ללונדון הוא שישנו במוטל מזה חמוד Smileys  Smileys  ובבוקר קמנו לארוחת בוקר אחלה .

אחרי שחזרנו שוב הטשה של נסיעה הגענו בול לארוחת ערב אהה ודרך אגב אם מציעים לכם בנסיעות לקחת סנדוויץ גבינה שלא תעזו!!!SmileysSmileysSmileys

זה סנדוויץ  ששכב כל היום אחד הדוחים גם אם לא מי אוהב סנדוויץ גיבנה בקיצקוץ אל תיקחו אבל כל שאר הדברים הם אחלה....

אתה מגיע לחול כדי לקום מאוחר  אבל בסוף מסתבר שצריך לקום ב7 ואסור לצאת מהבקתות אחרי 22 בלילה סיוט גם יש השקמות של המדריכים

עוד  דבר אחד שאני רוצה לור הוא שהמדריכים הבריטיים כל כך מקסימים ומתוקים בהתחלה נאלצנו להפרד מאחד מהם אבל הגיע חדש חתיך!!   Smileys קוראים לו אוסטין אם אתם הולכים למרכז שאני הייתי תזכרו את השמו :

אוסטין

רייצל

גייד

אשלי

קייט

בריטני

גוזף

ואם אתם רוצים מורה טוב תלכו לסטיבן הוא ממש טוב אבל רק אם באמת באתם ללמוד למה אם תלכו לטרייסי כמוני נדפקתם ... זה לא שהיא לא טובה היא לא מקצועית ולא יודעת להשתלט על הכיתה .....Smileys

עבר שבוע ונאלצנו להפרד מהבריטים החמודים אני אישית התחברתי לבריטיות חמודות שהיו ליידי אני לא אשכח אותם בחיים הם היו כאלה מקסימות מיגן ובאטני .ועוד משהי שאני לא זוכרת את השם שלה...

הערבים שם הלילות היו מדיהימים גם היה דיסקו פעמיים ותמיד יש פעילות כמו הסווינג אחד הכפיים  Smileys

כמאט שכחתי מהאקסטרים ומכל החוויות שמה אני מציעה לכול חובבי דברים מטורפים וכפיים ללכת כי היו שם דברים כמו אומגה טרקטורונים קיר טיפוס טרפז שזה אחד המלחיצים הסווינג ....

כמאט נגמרו השבועיים והצרפתים המתוקים עוזבים אוף ממש התחברתי לאחד מהם הנרי חתיך!!! הוא היה איתי בכיתה ואז נפרדנו SmileysSmileysSmileys

כל כך  עצוב לי אבל הגיעו גם גרמנים חדשים חמודים התחברנו גם

בומיים האחרונים הינו בטורפ פארק פארק אחד המדהימים והמפחידים  מלא רכבות  הרים אני מציעה לכם ללכת סגולה עם הלופים וללבנה המלחיצה והמהירה אל תלכו לאפורה מחכים המון חיכינו שעתיים בתור

ביום האחרון התבטל לנו הקייאקים אז פינקו אותנו בעוד יום כיף ללונדון הלכנו לטיול בלונדון היה די מאכזב בשבילי כי כולם הלכו למקומות שאסור חוץ ממני וחברות שלי כי הם לא רצו אז לא יכולתי ללכת לבד.....

כולם קנו טונה דברים

עצות ממני שחשובות ביותר:

1. אוכל לא לשכוח להביא מהבית

2. להביא הרבה בגדים קצרים כי לא קר לפחות אצלנו לא היה קר רק ביומיים האחרונים ... לא צריך מעיל

3. להביא מספיק כסף לי לא היה הרבה וםחדתי שיגמר לי אז לא בזבזתי הרבה

4. בפריים מארק לקנות מלא כי זה ממש זול

5. לאכול בסאבואי חובה אחד הטעימים שיש יש גם עוף לאחרים שאוכלים כשר כמוני אני לא הבתי אוכל מהבית ונדפקתי באוכל הצמחוני ששם ...

6.לקנות את הכרטיס המהיר בטורפ פארק כי אין הרבה זמו ולעשות הכל !!

והכי חשוב אבל הכי חשוב זה להנות מכל רגע לא לריב ולבזבז את המצב רוח על שטויות זה קרה לי ....

אני רוצהלהגיד למי שבא שלא יחשוש תמיד ימצא משהו להיות איתו גם כשרבתי עם נועם תמיד היה  לי למי ללכת

אני נהנתי הכי הרבה בטורפ פארק ובפריים מארק בעצם אפילו נהנתי מהכל אין לי מספיק מילים כדי לתאר את זה אני רוצה גם להודות למדריכות שלי שחף ונעמה שהיו מקסימות ועזרו לי בכל מה שהייתי צריכה אני רוצה גם להגיד תודה לנועם חברה שלי שנהנתי איתה עד מוות שהיא גרמה לחוויה הזאת להיות הכי כיפית שיש

מחזור 2013 היכ מגניב בעולם !!!

ולסיום:::Smileys

סאמר סקול זה חוויה מדהימה כל ילד צריך לחוות אותה אני שבהתחלה לא חשבתי על זה רוצה ללכת שוב שנה הבאה זה כל כך כיף כל כך שונה  אם יסכימו לי שוב אני באה עוד פעם לאותו מקום לאותה חברה  ולא רק כי זה חול כי זה האנשים כי זה החברים כי זה המקום כי זה האקסטרים כי זה כזה כיף